Breda / Oosterhout en omstreken deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is net als met die spelletjes. Als je je superpowers hebt opgebruikt moet je even wachten totdat ze weer aangevuld zijn.
Ps. heet jij Boris?


Zo ben ook maar weer eens opgestaan :Z !

Nope ik heet geen Boris :? _O-
Drink geen Red bull , alleen die bocht van de Aldi,AH smaakt hetzelfde en kost de helft O-)
:+ :+ :+ MF is een verslaving _O- ,en heeft niks te maken met hormoontjes *D *O*
,zomers aan t :] en s,winters MF ;)

Ieder gek heeft zn gebrek ,zal ik maar zeggen _O- _O- _O- _O-

Zo en nu eerst Koffie!!!!!!!!!!!!

Morghu ,eeeeee middag iedereen!!!! :W :W :W


Er zijn 2.814 berichten geplaatst door gebruiker Dallie. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie van Dallie.

Er zijn ongeveer 496 resultaten, verdeeld over ongeveer 20 pagina's.
valt toch wel mee????

tegen bv

Er zijn 25.185 berichten geplaatst door gebruiker Tazman_3. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie.

Er zijn ongeveer 255 resultaten, verdeeld over ongeveer 11 pagina's.
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Gister tot een uur of 22.00 een paar keer f5 ingedrukt. Maar elke keer geen nieuwe post.
Dus ik denk ik zie het morgen wel weer. Ben de halve ochtend bezig geweest om alle posts bij te lezen :9

Kan idd merken dat Dallie vakantie heeft, of gewoon teveel vrijetijd :+

btw. Ik heb ook nog een cd wisselaar in mn bravootje liggen, maar ik zou een moord doen om dat ding eruit te halen....... :/ dat ga ik ook doen :+........ die cd wisselaar eruit halen ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog 3 uur, 42 minuten en 17 seconden en ik heb ook vakantie :Z

Bastie heeft echt helemaal niks te doen op het moment
 
Over auto radio´s gesproken heb de mijne er ook uitgehaald om te kijken of ik een parrot zo kan aansluiten, alleen jahwel ik heb een franse auto en die moeten altijd speciaal en afwijkend zijn. Eerst een kabel moeten kopen (canbus -> iso <-canbus) van 50 eurie omdat als ik mn parrot zo aftak mn boordcomputer niet meer werkt |(

Verder verwacht je spanning op de normale kleuren (geel continue 12v, 12v rood geschakeld op contactslot) maar om de een of andere reden blijft bij mij 12v op rood staan als mn auto uit staat B| dus nu stekker beetje verbouwt (parrot schakelt aan en uit op linkerachterspeaker O-) ) en kan nu een parrot aan gaan sluiten.
 
Over auto radio´s gesproken heb de mijne er ook uitgehaald om te kijken of ik een parrot zo kan aansluiten, alleen jahwel ik heb een franse auto en die moeten altijd speciaal en afwijkend zijn. Eerst een kabel moeten kopen (canbus -> iso <-canbus) van 50 eurie omdat als ik mn parrot zo aftak mn boordcomputer niet meer werkt |(

Verder verwacht je spanning op de normale kleuren (geel continue 12v, 12v rood geschakeld op contactslot) maar om de een of andere reden blijft bij mij 12v op rood staan als mn auto uit staat B| dus nu stekker beetje verbouwt (parrot schakelt aan en uit op linkerachterspeaker O-) ) en kan nu een parrot aan gaan sluiten.

Dat ligt niet alleen aan franse auto's. Had ook met mn vorige auto gehad (Seat)
 
Er zijn 2.814 berichten geplaatst door gebruiker Dallie. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie van Dallie.

Er zijn ongeveer 496 resultaten, verdeeld over ongeveer 20 pagina's.
valt toch wel mee????

tegen bv

Er zijn 25.185 berichten geplaatst door gebruiker Tazman_3. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie.

Er zijn ongeveer 255 resultaten, verdeeld over ongeveer 11 pagina's.
Ik hou het bescheiden met 8921 berichten :+ En dat terwijl ik toch al het langst op het forum zit volgens mij :Y
 
Dat heb ik niet meegekregen...maar wat is nou precies de bedoeling? Ik hoef 'm alleen maar op te pikken toch :?
Ow, heb nog niks besteld enzo O-)
Denk geef aan jou door wat ik moet hebben en je koopt het daar. vooraf maak ik wel geld naar jou over of ben ik nu omslachtig bezig.

Ik bestel hem wel effe in de kerstvakantie via hun webshop en laat hem vervolgens wel bezorgen.
 
Er zijn 2.814 berichten geplaatst door gebruiker Dallie. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie van Dallie.

Er zijn ongeveer 496 resultaten, verdeeld over ongeveer 20 pagina's.
valt toch wel mee????

tegen bv

Er zijn 25.185 berichten geplaatst door gebruiker Tazman_3. Klik hier om alle berichten te bekijken. Sorteer op laatste reactie.

Er zijn ongeveer 255 resultaten, verdeeld over ongeveer 11 pagina's.
O-)

Heb ik al zoveel geluld :X
 
@ Lotte : ben nog erg fit :)
Jij nog niet naar bedje ?
morgen geen spannende dingen te doen ?
Ben rond een uurtje of 3 gaan slapen... maar heb vandaag niks leuks te doen, dus dan maar lang uitgeslapen... Maar moet nu toch echt is iets gaan doen, want wordt enorm lui momenteel B|
 
Dat is ook weer zo, er komt vast nog wel een motorbeurs, en nog eentje, en nog eentje... Dan heb je ook wat meer tijd om een portfolio vol met stoere motorfoto's te maken :)
Bedankt voor de foto iig! En m'n complimenten voor je fotografie skillz, want door die reflectie is Dallie onder de indruk dat ie in de wax staat. O-)
En dat eventjes met mijn gsm gemaakt he ;)

Staat er al een nieuw deeltje klaar trouwens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan