Breda / Oosterhout en omstreken deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei Oei wat gaat het snel allemaal, Sjoerdtje kan het allemaal niet meer bijouden, waarschijnlijk ouderdoms-kuurtje denk ik.

:W goeiemoggel minna

:W Voor de nieuwe, welkom
 
@ Tazman, volgens mij hebben wij nog een praatje gemaakt bij V. Meel toen mn 900ss daar gerepareerd werd? Zo'n pippo ging toen proefrijden met mijn helm op.. :') *D
 
Ja die mensen ken ik idd... Maar ook niet zo super... Ik weet niet wat jou hyves is? O-) Staat niet in je profiel... Enne dat in de winter lessen... Ja wilde eerst wachten om pas in februari ofzo te beginnen (had ik toch nog de ervaring om in de winter te rijden maar langzaam zou het dan mooier weer worden), maar ik kon echt niet wachten. Werd helemaal gek! Zat steeds te denken: motor... motorrijden... jaloers op al die motors die ik voorbij zag rijden... Dusja, ben toen maar uiteindelijk begonnen! :] Vind het echt helemaal super! Dat je zo gek kan zijn op zo iets... Damn!

@ Qubus: Ga je dan nooit doordeweeks is stappen in Breda? :( Anders kom jij naar Breda, kom ik is naar Rotterdam, lijkt me ook wel gezellie daar... _O-

Denk dak vanaaf de stad nog maar is induik _O- Morgen toch lekker vrij! *O*

B| Vrij... en ik maar criminologie en staatsrecht volgen -O-

Zoiets was het bij mij ook... op een zondag... opeens... })
Wilde al een tijdje mn A stempel... opeens die kolder in mn kop en aangemeld en binnen 2/3 maanden was ik voorzien van rijbewijs én eerste motor _O-

Je bedoelt dat ik naar Breda kom en jij naar Rdam? Dat we zwaaien onderweg? :P Of omstebeurt? ;)

Haha zoiets vermoedde ik al! Grootgelijk heeft ie, pràchtige fiets *D !!!

:) mag er zeker zijn... Ben zelf duurzaam verliefd op de 916/748 vormen... ooit zet ik er 1 in mn huiskamer _O-

@ dgr: Stond jou bike vandaag bij het gebouw van Urban Design voor?

Zag vandaag ook nog een Kawasaki staan bij de NHTV...
Woohoo, meteen gespot! *O*
Hij was opzich ook niet te missen, zo asociaal als ik geparkeerd stond O-)

:o

Dat gaat de verkeerde kant op met jou :P Die brulpijp eronder... en nu al aso parkeergedrag... ;)
 
_O- _O- _O- _O-
Mensen die nog plannen willen maken voor 2010!
*O*
_O-

;( Heimwee naar de zomer... :]

@ Tazman, volgens mij hebben wij nog een praatje gemaakt bij V. Meel toen mn 900ss daar gerepareerd werd? Zo'n pippo ging toen proefrijden met mijn helm op.. :') *D

_O- Lekker is dat...

Ik heb wel eens gehad dat ze dan mijn motor starten terwijl ik binnen stond dat ik dacht WOW! dat klinkt goed :o kijk ik... is t mn eigen motor _O-

Maja normaal gesproken sta ik ernaast/zit ik erop... klinkt toch anders
 
Heb ook wel eens zn momentje gehad !
Motor :] naar een vacancie weggebracht ,loop ik een paar dagen later door de buurt :} ,hoor ik daar duidelijk een motor aankomen :9~ :9~ ,ik denk nog (wat een teringherrie ;) )komt tie de hoek om ,was t mn eigen motor met een monteur erop _O- _O- !!!!

Of jij eigen auto zien rijden ,omdat hij bij de garage staat ,monteur reed me zowat van de zeebra af _O- _O-
Ik mn auto later opgehaald ,(aan de monteur)en loopt tie weer goed ?
Jahoor geen problemen!!
Ook hoog in zn toeren ?
Ja
Dacht ik al !
(ff t verhaal verteld)
We konden er bijde wel om lachen !!!

Ook altijd een leuk geintje in een ver verleden ,lagervet in de uitlaatpot spuiten bij iemand die net een proefritje ging maken met een gerepareerde auto!!!
Naar een paar klm begon da ding toch te roken hahahhhahahahahhhah
de reactie bij terugkomst was altijd lachen!
 
Laatst bewerkt:
Ja vreemde dingen zijn dat!!

Ik raakte al lichtelijk in paniek, mn net nieuwe helm gestolen dacht ik. "Mn helm...hij lag hier op tafel..mn helm, heb jij m gezien!!?"

"Ohh, misschien heb Kees die wel gepakt.. was het een zwarte?" B|
 
Ook een strakke actie van mij !
Komen een stel maten me ophalen om een stukkie te gaan sturen .
Het was nogal warm en ik was niet zo helder die ochtend .
snel aangekleed in mn motorpak .
Naar beneden berging opgemaakt ,hek opgemaakt ,ff staan kletsen met mn maten ,
moest ff pissen
ik weer drie hoog naar boven de trappen op en af ,pissen
vervolgens beneden komend ,mn helm vergeten (boven)ik weer al die trappen af en
op !
Iedereen werd al wat ongeduldig ,ik snel weer naar beneden ,langs voor naar buiten ,helm op ,kom we gaan ??????????????

Stond me motor nog IN de berging -O- -O- -O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Of ,voor de eerste keer naar de Gp in Assen (long time ago)!
Toch wat lichtelijk gespannen en niet goed opgelet !
Motor geparkeerd ,een hele gave dag gehad ,terugkomend langs een ander weg waarop we gekomen waren, en je motor kwijt zijn in de menigte _O- _O- _O- _O- _O-
30 min lopen dwalen en gevonden!
Was ook wel ff zn momentje :X !!!
 
Heb ook wel eens zn momentje gehad !
Motor :] naar een vacancie weggebracht ,loop ik een paar dagen later door de buurt :} ,hoor ik daar duidelijk een motor aankomen :9~ :9~ ,ik denk nog (wat een teringherrie ;) )komt tie de hoek om ,was t mn eigen motor met een monteur erop _O- _O- !!!!

Of jij eigen auto zien rijden ,omdat hij bij de garage staat ,monteur reed me zowat van de zeebra af _O- _O-
Ik mn auto later opgehaald ,(aan de monteur)en loopt tie weer goed ?
Jahoor geen problemen!!
Ook hoog in zn toeren ?
Ja
Dacht ik al !
(ff t verhaal verteld)
We konden er bijde wel om lachen !!!

Ook altijd een leuk geintje in een ver verleden ,lagervet in de uitlaatpot spuiten bij iemand die net een proefritje ging maken met een gerepareerde auto!!!
Naar een paar klm begon da ding toch te roken hahahhhahahahahhhah
de reactie bij terugkomst was altijd lachen!
_O- die moet ik onthouden _O- _O-
 
@ Tazman, volgens mij hebben wij nog een praatje gemaakt bij V. Meel toen mn 900ss daar gerepareerd werd? Zo'n pippo ging toen proefrijden met mijn helm op.. :') *D
Ow :$

Ik zou t echt niet weten :$
Wanneer en waar precies?

Als ik mensen eenmaal ken herken ik ze altijd heel snel, maar achteraf terugdenken ben ik super slecht in :X
 
Pfff.... ben nog steeds gaar van dat stappen in Breda gister... Denk dak zo nog ffies lekker in me bedje kruip :Y :z Heerlijk!
 
In onze tijd he ....
Nou inderdaad.. In onze tijd ging je gewoon door totdat alles dicht was en werd je thuisgebracht door de eigenaar van de shoarmatoko.. (jaa, moestafa, fiets staat goed. neee, niet aan winkelhek..regenpijp..denk ik..)
En dan gewoon weer standaard 5 min te laat in college verschijnen met bakje koffie. :9

Tegenwoordig zijn het watjes (heb ik me laten vertellen). :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan