Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • IMG-20210824-WA0003.jpeg
    IMG-20210824-WA0003.jpeg
    377,3 KB · Weergaven: 24
Gezien de vrouw gisteren avond van huis was.. kind op bed lmaar even aan het poetsen geslagen..
De bandit heeft behoorlijk wat buiten geslapen.. soms toegedekt..

maar de eerste stapjes zijn weer gezet..
Goedemorgen Jordy leuk dat ik je hier tegenkom !
Ook maar ff voorstellen aan iedereen hier, ik ben Rob en woon zelf in Dordrecht maar vaak in Oosterhout en omstreken te vinden dus misschien ook eens een keer aanschuiven bij een ritje.
 
Goedemorgen Jordy leuk dat ik je hier tegenkom !
Ook maar ff voorstellen aan iedereen hier, ik ben Rob en woon zelf in Dordrecht maar vaak in Oosterhout en omstreken te vinden dus misschien ook eens een keer aanschuiven bij een ritje.
Hey oud collega! Hahaha dat moet lukken!
 
Hier nog eentje uit de regio; Ulvenhout!
Als jullie eens een ritje willen gaan maken zal ik zeker m'n best doen even aan te sluiten.:]
 
Zondag overdag moet wel lukken. Hoelaat weet ik zaterdag middag pas. Ik laat het hier weten
 
Goedemorgen,
Ik dacht gezien het weer best goed blijft kunnen we misschien nog wel een klein ritje doen.
Nu zit ik zelf komend weekend aardig vol.. maar zondagavond zou kunnen?
Zijn er geïnteresseerden voor een avond rit zondag as?

@snuf @Mnrk @groenereus @jsp1990 @basman180 @Boparrot @gixxer-san

en wie zich nog meer geroepen voelt om aan te sluiten!
Goedemorgen Jordy.
Zondag gaat mij niet lukken, vanaf volgende week Dinsdag heb ik dan wel weer tijd.
 
19:00 of 19:30 verzamelen? Kan ook wel later.. Ik weet niet wat voor een ieder uitkomt.
Het wordt natuurlijk al wel wat vroeger donker.. dus als iemand nog voor het donker thuis moet zijn! :p moeten we wel op tijd gaan!

een kort ritje van +/- een uur lijkt me prima.

ik ben natuurlijk nog niet super bekend hier.. maar anders pakken we een benzinepomp die een beetje centraal ligt.

als @Boparrot en @frankem ook meerijden zijn we met 5?
 
Vanavond anders tussen 19:00 en 19:15 verzamelen bij Shell Rijen?

Broodje Rijen
Europalaan 13, 5121 DH Rijen

kunnen we rond 19:30 rijden?

@basman180
Ik weet dat jij destijds met de VTR rit een leuke route had.. maar die was wel vrij lang.. heb jij toevallig nog iets korts op de plank liggen voor vanavond?

als er een beter idee is als plek om te verzamelen is iets anders voor mij ook goed hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mnrk
19:00 of 19:30 verzamelen? Kan ook wel later.. Ik weet niet wat voor een ieder uitkomt.
Het wordt natuurlijk al wel wat vroeger donker.. dus als iemand nog voor het donker thuis moet zijn! :p moeten we wel op tijd gaan!

een kort ritje van +/- een uur lijkt me prima.

ik ben natuurlijk nog niet super bekend hier.. maar anders pakken we een benzinepomp die een beetje centraal ligt.

als @Boparrot en @frankem ook meerijden zijn we met 5?
Gisteren door m’n rug gegaan met een nieuwe schutting plaatsen, ik rij ff geen motor helaas 😩
 
Ik sluit wellicht ook aan(als dat nog kan uiteraard), zal het uiteraard hier nog even laten weten. Wat voor motoren komen er een beetje? Dan weet ik welke ik mee moet nemen ;)
 
Strak plan Jordy! Ik heb helaas geen mogelijkheid om GPS bestanden in te lezen/zien op m’n stuur, dus ik rijd lekker achteraan…;)

Ik rijd een BMW K1200R en neem nog een goede vriend uit Breda mee, die heeft een Street Triple.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan