Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik zo even kijken of ik een route van een uurtje kan vinden?
Ik kan eventueel wel voorop rijden en navigeren.. wordt wel tempo slak dan! Haha
 
Ik kom vanavond wel een rondje meerijden, ben nog niet zo bekend met de motor in Breda en omstreken dus heb helaas nog geen mooie rondjes in mijn repertoire. Honda cbr600 it is! Tot straks!
 
Ik dacht zelf hieraan:

Rondje van een uur en een kwartier.
Als iemand een beter idee heeft is dat ook goed! Haha
Ik ben er iets na 19:00!
Tot vanavond!
 
Ga het niet meer redden, nu pas klaar.
Voordat ik omgekleed ben en in Rijen ben, ben ik te laat.
Volgende keer beter hopelijk.
 
Welkom Paul!
Altijd mogelijk.. gooi gewoon een berichtje hier in de groep als je wilt rijden en dan reageert er vast wel iemand die mee wilt! 🙈
 
Owwww....zie dit topic voor het eerst.
Rij voornamelijk offroad maar een keer een rondje op de weg vind ik ook wel leuk.
Op de wegmotor dan uiteraard :) (KTM 390)
Ik ga het volgen!
 
Owwww....zie dit topic voor het eerst.
Rij voornamelijk offroad maar een keer een rondje op de weg vind ik ook wel leuk.
Op de wegmotor dan uiteraard :) (KTM 390)
Ik ga het volgen!
Voor een rondje offroad ben ik altijd in! Heb nog niet veel ervaring maar een goede uitdaging ga ik niet snel uit de weg.
Wat heb je voor offroad? Heb zelf een xt660z
 
Voor een rondje offroad ben ik altijd in! Heb nog niet veel ervaring maar een goede uitdaging ga ik niet snel uit de weg.
Wat heb je voor offroad? Heb zelf een xt660z
Offroad rij ik met een lichte enduro, laatste jaar eigenlijk alleen nog maar op de crossbaan ivm de drukte overal.
Al heb ik afgelopen weekend een rit gereden van Ad Ketelaars en dat was prima te doen, een enkele wandelaar / ruiter tegen gekomen de hele dag.
 
Welke crossbanen kom je zoal mike ?
Vooral Veldhoven, die hebben regelmatig de crossbaan op zondag open speciaal voor enduromotoren.
En een paar keer in Heerde geweest maar dat was met een cross country. Wel heel tof.
Ik wil wel vaker gaan, hoorde laatst dat veel crossbanen beginners en toppers apart laten rijden en dat spreekt me wel aan.
 
Ik had laatst een hele leuke route, die was van de KNMV naar Motorfest (wat niet doorgaat). Ben ik tot Hedel gereden, even bij Hannamax wezen kijken en aan de overkant van het water weer terug. En dan kun je ook nog 3 pondjes erin verwerken, ook wel leuk.
Zal kijken of ik hem nog in mn navi heb staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mnrk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan