Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké. Ik rijd zelf achter met 1.9. Dat is wel.iets zachter dan voorgeschreven, maar rijdt veel beter. Geen idee wat gemiddeld is bij andere motoren het klonk als erg hard.Niet voor een achterband.
Dat is voor op de weg wel heel weinig .Oké. Ik rijd zelf achter met 1.9. Dat is wel.iets zachter dan voorgeschreven, maar rijdt veel beter. Geen idee wat gemiddeld is bij andere motoren het klonk als erg hard.
Niet te dichtbij he… straks het moederdag bezoekje bij de schoonouders ook maar op 2 wielen afleggen.Mooi dagje om de dijkjes van dichtbij te bekijken
Ben niet zo een dear devil op het grind .Niet te dichtbij he… straks het moederdag bezoekje bij de schoonouders ook maar op 2 wielen afleggen.
Zou er dan eerst een ander ventiel in draaienIk denk dat het persoonlijk is en wat je van een band verwacht.zelf rij ik ze goed warm voordat ik de grens op zoekt .ik merk zelf dat als hij op 2.9 staat dat hij sneller en stabieler op 1 oor hangt .
Hij was sinds gisteren 0.5 bar gezakt .
Hier ook 2ct’s fijne banden vind ik!Mijne is 2.5 voorgeschreven zie ik nu, maar op 1.9 komt hij veel beter tot z'n recht. Snel op temperatuur, veel makkelijker te controleren. Heb er nog steeds ruim 9000 km mee gereden (,Pilot Power 2CT, dus zoveel slijtage zal het niet schelen.
Zal morgen even kijken, ik hmmm@Okie1972 Als het een conventioneel ventiel is kun je het binnenwerk eruit halen met het juiste gereedschap. In plaats van je hele ventiel vervangen zou je eerst kunnen proberen om alleen het binnenwerk te vervangen. Dat is een klusje van 1 minuut en dan hoeft je band er in ieder geval niet af. Als dat toch niet de oplossing blijkt, dan kun je altijd nog het gehele ventiel uitwisselen.@Okie1972 Als het een conventioneel ventiel is kun je het binnenwerk eruit halen met het juiste gereedschap. In plaats van je hele ventiel vervangen zou je eerst kunnen proberen om alleen het binnenwerk te vervangen. Dat is een klusje van 1 minuut en dan hoeft je band er in ieder geval niet af. Als dat toch niet de oplossing blijkt, dan kun je altijd nog het gehele ventiel uitwisselen.
Ik heb hier nog tig nieuwe binnenwerkjes liggen, mocht je er een nodig hebben. Kunnen hem evt ook ter plaatse wisselen. Gereedschap en lucht heb ik bij de hand.
Zal
Ik heb hier nog tig nieuwe binnenwerkjes liggen, mocht je er een nodig hebben. Kunnen hem evt ook ter plaatse wisselen. Gereedschap en lucheb ik bij de hand.
Zal morgen even kijken welke ik heb..iedergeval bedankt.@Okie1972 Als het een conventioneel ventiel is kun je het binnenwerk eruit halen met het juiste gereedschap. In plaats van je hele ventiel vervangen zou je eerst kunnen proberen om alleen het binnenwerk te vervangen. Dat is een klusje van 1 minuut en dan hoeft je band er in ieder geval niet af. Als dat toch niet de oplossing blijkt, dan kun je altijd nog het gehele ventiel uitwisselen.
Ik heb hier nog tig nieuwe binnenwerkjes liggen, mocht je er een nodig hebben. Kunnen hem evt ook ter plaatse wisselen. Gereedschap en lucht heb ik bij de hand.
Heb mijn meters er al opzitten en ook al wat gin ...morgen ga ik denk ik weer rondje doen . Voor 1600 terug ivm Max.Zeker! Iemand vanavond zin in een rondje?
Hehe ja ben ook alweer terug hoor, even gekeken of er bockenrijders te vinden waren rond de postelse abdijHeb mijn meters er al opzitten en ook al wat gin ...morgen ga ik denk ik weer rondje doen . Voor 1600 terug ivm Max.
Hoelaat ga je en waarvandaan vertrek je ?Ik ga zometeen vanuit Oosterhout. Geen idee waarheen...
Helaas moet ik mn banden nog inrijden, zijn net nieuw dus moet nog beetje voorzichtig zijn