Brik erbij

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Ook Orpheus heeft tegenwoordig een brik. :)


full


Suzuki GS550L uit '81, om precies te zijn.

Heb er al mee langs de weg gestaan ook. :+ Was al gewaarschuwd dat ie te arm liep en slecht doortrok in de toeren, maar nadat ik er ff mee gereden had, trok ie helemaal niet meer. Smoorde die gelijk zodra ik aan het gas draaide. Na overzetten van de benzinekraan naar PRI was het probleem opgelost weer opgelost en trok ie ook veel beter door in de toeren, dus ik denk dat ik al een aardige indicatie heb waar ik het afstellilngsprobleem moet zoeken. :)

Overigens snap ik niet hoe mensen met zo'n chopperstuur kunnen rijden. :? Dat wil écht niet. Eerste wat er gaat gebeuren is dat er een fatsoenlijk stuur op komt.
 
Eindelijk ook aan het brik :P
Dat je uberhaupt met zo'n stuur de weg op gegaan bent, ik vind het echt voor geen meter rijden. Je had trouwens wel grote plannen, dat je je kneesliders toch maar opgeplakt had. :P
 
Eindelijk ook aan het brik :P
Dat je uberhaupt met zo'n stuur de weg op gegaan bent, ik vind het echt voor geen meter rijden. Je had trouwens wel grote plannen, dat je je kneesliders toch maar opgeplakt had. :P
Ik heb alleen dit pak. Weinig te kiezen dus. ;)

Steppen aan de grond moet kunnen... Als ie het volgend jaar nog doet ga ik toch wel proberen een kniedauwn te maken met dat ding. :P

En ach... Behalve dat stuur mankeerde er nog wel wat meer aan... Er zat bijv. geen kentekenplaat op. O-) Die lag nog in een plastic tasje achterin de auto. Moest er toch mee thuis komen, niet dan? :P
 
Chopperstuur... tja.. de L-uitvoering is dan ook de "Custom"uitvoering dus daar hoort dat op... :P

Gewoon d'r af choppen als het je niet aan staat, daar heet het chopperstuur voor. Wat ga je d'r dan voor een stuur op zetten??

In ieder geval:

Welkom in brikkistan en veel plezier en mee *O*
 
Ik heb alleen dit pak. Weinig te kiezen dus. ;)

Steppen aan de grond moet kunnen... Als ie het volgend jaar nog doet ga ik toch wel proberen een kniedauwn te maken met dat ding. :P

En ach... Behalve dat stuur mankeerde er nog wel wat meer aan... Er zat bijv. geen kentekenplaat op. O-) Die lag nog in een plastic tasje achterin de auto. Moest er toch mee thuis komen, niet dan? :P
Foei :X
Mis ik daar ook een linkerspiegel?? O-)

kniedauwn... tja, ik ken uit de GS-reeks alleen de GS650 en die heeft een nogal elastiekjes-achtig frame.. weet niet hoe het met deze is maar met de 650 heb ik de behoeft eigenlijk niet zo...[me]Billy the kid blijft liever heel ;) [/me]
 
Chopperstuur... tja.. de L-uitvoering is dan ook de "Custom"uitvoering dus daar hoort dat op... :P

Gewoon d'r af choppen als het je niet aan staat, daar heet het chopperstuur voor. Wat ga je d'r dan voor een stuur op zetten??

In ieder geval:

Welkom in brikkistan en veel plezier en mee *O*
Waarschijnlijk een Zündapp bromfiets stuur.

Foei :X
Mis ik daar ook een linkerspiegel?? O-)

kniedauwn... tja, ik ken uit de GS-reeks alleen de GS650 en die heeft een nogal elastiekjes-achtig frame.. weet niet hoe het met deze is maar met de 650 heb ik de behoeft eigenlijk niet zo...[me]Billy the kid blijft liever heel ;) [/me]
De linkerspiegel zat in hetzelfde tasje als de kentekenplaat. :X Daar moet nog ff nieuw draad op getapt worden.
 
Waarschijnlijk een Zündapp bromfiets stuur.De linkerspiegel zat in hetzelfde tasje als de kentekenplaat. :X Daar moet nog ff nieuw draad op getapt worden.
bromfietsstuur... da's pas brikkig :}

Draad tappen... of voor een paar euro zo'n paar universele spiegels halen. schroef je er zo op en kost geen drol.... of even buurten bij de dichtst bij zijnde sloper... kun je gelijk even netwerken ;)
 
Ook Orpheus heeft tegenwoordig een brik. :)


(Afbeelding)

Heb er al mee langs de weg gestaan ook. :+ Was al gewaarschuwd dat ie te arm liep en slecht doortrok in de toeren, maar nadat ik er ff mee gereden had, trok ie helemaal niet meer. Smoorde die gelijk zodra ik aan het gas draaide. Na overzetten van de benzinekraan naar PRI was het probleem opgelost weer opgelost en trok ie ook veel beter door in de toeren, dus ik denk dat ik al een aardige indicatie heb waar ik het afstellilngsprobleem moet zoeken. :)

Geen afstellingsprobleem dus ;) vacuumkraantje dat niet werkt of verstopt zit of lekke vacuumslang... misschien zit íe wel helemaal niet aangesloten... loopt íe toevallig ietwat hoog stationair??
 
Terug
Bovenaan Onderaan