Brik erbij

He Orf leuk nieuw ruimteschip. To tamper your bike you must learn :P .
 
Oh ja als je je kabels gaat smeren moet je even kijken of er teflon binnenkabels in zitten (wit) Zo ja, dan niet smeren met olie maar met teflonspray. Teflon zet nl. uit van olie en daar gaan je kabels ook niet soepeler van lopen :+ .
 
Als je slim bent verpats je het zundapp stuur en koop je er een ander stuur voor. Zundapp stuur is anders duurste onderdeel van je brik Orph.
 
Oh ja als je je kabels gaat smeren moet je even kijken of er teflon binnenkabels in zitten (wit) Zo ja, dan niet smeren met olie maar met teflonspray. Teflon zet nl. uit van olie en daar gaan je kabels ook niet soepeler van lopen :+ .
Komt ie nóu mee... B|

:P

Thx. voor de tip. :)

Ander stuur is inmiddels gemonteerd. Dat rijdt een stuk beter. :)
 
Gaaf nog een GS brik.
Dat stuur is echt zelfmoord ja, voordat je de straat op draait moet je eerst je brik uitlijnen anders kom je de bocht niet om -O- .

Chopper + kneesliders, goed bezig :Y .
 
...
Veel korte stukkies bij koud weer betekent bij GS-en vaak wat olie verbruik en het verschil tussen maximum en minimum is bij GS-en nogal beperkt (200 ml of zo)....
...

Verschil tussen min en max valt nog wel mee hoor, als mijn 550 op min staat kan ik er gewoon een liter bijkieperen (is wel handig, nooit half lege flessen onderweg :P :+ ).

Verder heeft de 550 ook inderdaad een rubberframe...
 
Verschil tussen min en max valt nog wel mee hoor, als mijn 550 op min staat kan ik er gewoon een liter bijkieperen (is wel handig, nooit half lege flessen onderweg :P :+ ).

Verder heeft de 550 ook inderdaad een rubberframe...

Hmmm bij mijn 650 is het niet meer dan 200-250 ml... :o

Gelukkig heb ik koffertjes voor die fles :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb, per vergissing, een DID NZ (dus non O-ring) besteld voor mijn GS'je. Moet zo'n ketting nog op een speciale manier (voor)behandeld worden? Of maakt dat geen verschil met een O/X-ring ketting? Smeren doe ik zoiezo al om de 200-300km (vaker bij pekel) en na ieder ritje met nattigheid. Ook bij de X-ring ketting op mijn CBR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan