Brikken-icoontje ontworpen...:)

Ik ben van mening dat de rook toch echt blauw/grijs moet zijn en niet aan 1 kant van de motor vandaan moet komen maar overal :P

Blauw/grijze rook = verbrande olie = brik
 
En top-brik is toch onzichtbaar door de rook? :+

Ok, dan is het idd een top-brik :) Of een brik in top-conditie? :P

Zou het geen systeem zijn om een vlotter in het carter van je brik te bouwen met een 10L olietank op je bagagerek zodat het oliepeil altijd goed staat? :P
(En eens per jaar je 10L vat bij te vullen uit je 500L tank uit de garage?)
 
Misschien kunnen jullie als 'Brikken-afdeling' wel een gunstig contractje sluiten met een olieboer??
 
Hmmm, men neigt in de poll nog naar "leeeellluukk". Zal er toch nog wat aan moeten doen dan... ;(
Als je nou zegt dat dit de (eerste) schetsversie is.. Dan is er altijd ruimte voor verbetering. Het is wel handig, maar lukt niet altijd om het de first time right te krijgen, dus geduld en we wachten met smart op je (tweede) conceptversie. Daarna pas denken aan een (derde) voorstelversie en vervolgens een (vierde) uiteindelijke versie.
 
Als je nou zegt dat dit de (eerste) schetsversie is.. Dan is er altijd ruimte voor verbetering. Het is wel handig, maar lukt niet altijd om het de first time right te krijgen, dus geduld en we wachten met smart op je (tweede) conceptversie. Daarna pas denken aan een (derde) voorstelversie en vervolgens een (vierde) uiteindelijke versie.

Goed idee. Dames en heren, dit was dus de concept-versie. Ik zal al jullie commentaren dankbaar meenemen in het tweede concept. Vervolgens zal ik dit weer ter goedkeuring voorleggen aan uw briljante, immer meedenkende geesten om zo tot een optimaal ontwerp te komen. :+

Daarna effe Ruud spammen om hem in het rijtje te krijgen van de standaard-cioontjes })
 
Als je nou zegt dat dit de (eerste) schetsversie is.. Dan is er altijd ruimte voor verbetering. Het is wel handig, maar lukt niet altijd om het de first time right te krijgen, dus geduld en we wachten met smart op je (tweede) conceptversie. Daarna pas denken aan een (derde) voorstelversie en vervolgens een (vierde) uiteindelijke versie.
Jij zit zeker in de software ontwikkeling. ;)

Maar Ralfie, voor 'n 'draft' versie vinnik um koel.

(ikke ook tip: Bij rook net als bij hoofdje omlijnen met zwart & schaduw naar rechtsonder. Inkleuren zou'k met lichtgrijsblauw doen.)
 
Jij zit zeker in de software ontwikkeling. ;)

Maar Ralfie, voor 'n 'draft' versie vinnik um koel.

(ikke ook tip: Bij rook net als bij hoofdje omlijnen met zwart & schaduw naar rechtsonder. Inkleuren zou'k met lichtgrijsblauw doen.)

Dat wordt nog prutsen dan, ik krijg mijn "brushtip" niet kleiner. Iemand een tip?

Knutsel wel even verder... :) :)
 
Okee dan, hier is concept 2. Dit keer safe (helm op) en met olievlek. Rookwolken volgen nog. :P

misc.php
misc.php
misc.php
misc.php
misc.php


Hmm, zie net dat het nu een vrouwtje lijkt. Niks mis mee, maar nog effe aan die helm werken dus... :)

Bijlage: obt2.gif
 
Laatst bewerkt:
Ziet er al goed uit hoor Ralfie. Als je de helm iets ronder maakt en (blauwe) rook er bij dan issie helemaal toppie.


Jij weet hoe je een creatieve geest moet stimuleren!! Morgen meer, nu geen zin meer. Jaja, ook een kunstenaar heeft wel eens geen zin... :P :P
 
Jij weet hoe je een creatieve geest moet stimuleren!! Morgen meer, nu geen zin meer. Jaja, ook een kunstenaar heeft wel eens geen zin... :P :P
Zal ik je even nog verder motiveren:

Als je hem op tijd af hebt, dan zet ik op de CD van het digitale OBT fotoalbum (mits Copyright-vrij uiteraard). Daar is het tenslotte door geinspireerd, niet dan?
 
Jij zit zeker in de software ontwikkeling. ;)

Maar Ralfie, voor 'n 'draft' versie vinnik um koel.

(ikke ook tip: Bij rook net als bij hoofdje omlijnen met zwart & schaduw naar rechtsonder. Inkleuren zou'k met lichtgrijsblauw doen.)
Nou... Ik doe Industrieel Ontwerpen in Delft. Het ontwerpen van gebruiksproducten (zoals helmen, motoren, koffiezetapparaten etc.) Dus iets meer tastbaar, maar toch.
 
De rookwolk vind ik nu beter, olievlek leuk, alleen dat helmpje lijkt meer op het kapsel van een zwaar gereformeerd braaf dametje.
 
Vond ik ook nog steeds. Zal hem nog effe wat ronder maken... :P
Het was opbouwende kritiek, he. :)
Eigenlijk mag ik niks zeggen, natuurlijk, zonder oud brik. Alleen vroeg laatst iemand wel aan me 'die is een jaartje of 15 oud?'. 'Nee, 3 :( '
Maar ja, net terug uit Spanje, was een beetje smerig.....
 
Het was opbouwende kritiek, he. :)
Eigenlijk mag ik niks zeggen, natuurlijk, zonder oud brik.

:^ :P Opbouwende kritiek altijd welkom. Ik zal mijn vriendin morgen nog eens aankijken, die heeft ook een potje. Hoe ronder ik de helm maak hoe meer het icoontje op Pricess Leia begint te lijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan