Voor en achter BT020 op m'n fietske. Heerlijke bandjes, hoor. In het midden een redelijk harde compound voor lange afstanden af te leggen zonder dat je een 'vierkant' bandje krijgt. En aan de zijkanten zit een zachte compound zodat je lekker sportief door de bochten kanrac.. ehm... rijden.
voor een bt020
achter een bt014
bt020 heeft 10x minder grip als de 14 ik geef liever iets meer geld uit dan een band te kopen die IK niet vertrouw
BT020 vind ik te hard... En een BT012 is amper duurder
alleen is die 012 ff eerder aan vervanging toe
Ik heb altijd met bt`s gereden, en heb nu en setje pirelli diabolo, stuurt toch een heel stuk prettiger
Waarom voor een band met minder grip?
Ikzelf vind grip aan de voorzijde belangrijker dan aan de achterkant.
Ik heb nu voor en achter op de ZZR600 BT020 zitten. Bevallen op zich prima, maar ik denk er wel aan om als volgende voorband een BT010 of zoiets dergelijx te proberen. Ben daarom erg benieuwd naar die verhalen over de Pirelli Diablo: hoe lang gaan die mee bij "straat-sportief" gebruik en hoe is de grip in de regen? Heb vroeger met Dragon Corsa´s enge dingen in de regen meegemaakt, ben sindsdien wat kritisch over Pirelli.
Grip in de regen schijnt goed te zijn hor van een diablo. Collega van mij is een fanatieke woon-werk rijder en zegt dat ze prima in de regen rijden.
Heb de Diablo zelf ook maar rijd niet/zelden in de regen.
Ook de 020 heb ik 2 maanden onder mn rboer zn 1000f gehad die het ook nog prima deed.
Voor de weg prima ook op circuit zelf nog goed, althans met mijn rijstyle
Ik ben erg tevreden over de BT020. Op m'n oude motor (Fazer 600) en op mijn huidige motor (Fazer 1000). Ik heb nooit het gevoel dat de band gaat glijden of te weinig grip heeft, niet bij droog en niet bij nat wegdek.
En nee, ik rij niet echt als een oud wijf en er zijn geen glimrandjes meer te zien