Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Buikschuiver,ik zag op de site van Malossi dat de vario voor de k7 al te krijgen is.
Kun jij eens uitvissen wat die ongeveer kost?
ik ben bang dat ik dan tomaat, mozarella en parmezaanse olie in mijn scoot stop....Voor de liefhebbers, ik heb het volledige werkhandboed !!! Enige minpunt... het is in het ITALIAANS! Phil
Met speciale onderdelen kan ik je niet helpen, die zul je ergens moeten bestellen..... Nu wil ik ook meteen olie verversen en oliefilter vervangen. De vraag kwam bij me op:"Waar kan ik op eenvoudige, voordelige manier aan spullen komen?" M.a.w. waar kopen jullie spullen voor onderhoud?...
Lyonel, dat is een kwestie van rijden en ervaren. Ik schat zo in dat je gelijk hebt en dat het standaard scherm hoog genoeg is(maar ik ken je bouw natuurlijk niet ). Gewoon even proefrijden en je hoort en voelt het vanzelf. Als je "last" hebt van de wind, dan zou het Givi scherm een goed alternatief zijn omdat deze ook je handen wat afschermd. Wat betreft de hoogte van het Givischerm is deze eventueel zelf in te korten tot de juiste hoogte.Met mijn handen uit de wind rijden lijkt mij wel lekker.
Kan ik met mijn 1.75 niet beter voor een paar handkappen gaan ipv een verbreed Givi-scherm omdat die te hoog is voor mijn lengte?
Nou, vandaag de eerste stappen gezet in "eigen onderhoud" van mijn B400 K7. Ik heb
Verder heb ik de vering bijgesteld. Deze stond op 7. Dit is erg stijf. Voor alleen asfalt is dat prima. Heb hem op 4 gezet en het is werkelijk een wereld van verschil. Nóg comfortabeler!
Tot slot, misschien voor de meesten al bekend, maar waar ik toch wat hulp heb gevonden is op de site BurgmanUSA . Niet om mensen hier weg te jagen, maar in de hoop dat dit topic net zo levendig kan worden met tips en how-to's in het Nederlands speciaal voor de Burgman
Deze is inderdaad super. Mooie duidelijke foto's erbij. Een kind kan de was doen.Heb je deze gezien ? Zeer duidelijk en leerzaam.
Net terug van een weekendje Saarland en Eifel.
Ik rij altijd voorop in een groepje van 7 man waaronder Pan,GS,V-Strom en nog enkele andere types.
Als het op haarspeldbochten aankomt is het voor de rest aanpoten om me bij te houden.
Het grootste probleem is dat de middenbok te snel het wegdek schraapt.
Op rechte stukken komt hij uiteraard een 40 pk te kort.
Verbruik gemiddeld volgens verbruiksmeter en mijn eigen meting 1:27!
En Sossa....
Quote:
hoi ik heb de nieuwe brugman een weekendje gehuurd naar duitsland toen mijn ex majesty400 in reparatie was.
ik kan je vertellen dat als hij in gereden is 155 a 160 rijd op de garmin .da s 170 a 175 op de teller.
Bij 8500 toeren gaat hij in zijn rode gebied,volgas,en 160 km op de teller.
Dat is volgens mijn GPS 148 km per uur.
Dus die 170 a 175 op de teller van jou zijn 10% overdreven.(of heb je toevallig een 650 gehuurd?)
En het is nog steeds een BURGman
De beste inruil <op mijn vrouw na> die ik ooit heb gedaan.
Klassieker, misschien een vreemde vraag, maar heb je de nieuwe Burgman 400 2008 al gezien dan? Heeft iemand een link?Heb nu een nieuwe besteld, model 2008.
Pfff, gelukkig. Je hebt mijn vrouw weer blij gemaaktDaar kun je lang naar zoeken,die is er namelijk niet.........