Busbaan Almere

ben je niet goedkloper uit als je eens een boete krijgt nadat je al die jaren dat stuk minder hebt gereden?
 
in leeuwarden voor mijn werk een keer een stukje busbaan gereden omdat ik het centrum maar niet uit kwam
60 euro
 
Voor alle duidelijkheid, ik rij niet op de busbaan zelf, maar op het fietspad er naast. Deze is gescheiden van de busbaan door een vangrail en is veel breder dan een normaal fietspad. Wat kost het rijden op een fietspad? kan ik in schatten wat de pakkans is ;(

Verkeer op de weg/ motorfiets/ verkeersregels / diversen / niet rijden op de daarvoor bestemde rijbaan! = eur 75,- Ik denk dat dit het antwoord is. Is er ook iemand (liefst uit Almere) die al eens een keer beboet is voor het rijden op het fietspad? :]

als ze er een R315B van maken 50 euro

krijg je als je door een wandelgebied aan het rijden bent.
 
Niet volgen van de rijbaan (op de stoep rijden), kostte mij vorig jaar € 65,-.

Edit: als gevolg van de inflatie dit jaar € 75,-, lees ik hier.
 
Omdat er een staaldraad was gespannen over een busbaan in Almere, is maandagochtend een bus van Connexxion behoorlijk beschadigd. Dat meldt een woordvoerder van Connexxion.

De draad was over een busbaan vlakbij het busstation in Waterwijk-Oost gespannen. Buslijn 1 reed er vervolgens tegenaan. Er raakte niemand gewond. Connexxion heeft aangifte gedaan bij de politie.

Hoeveel de schade precies bedraagt, kon de vervoersmaatschappij nog niet zeggen.

bron :o mtroep flevoland

dat is dus echt vlak bij mij. stelletje mongolen dat het zijn. zal wel zo'n oude klootzak zijn geweest die een hekel heeft aan de scooters die wel eens de busbaan pakken.
 
Om Almere uit te komen is alles georloofd!


})
_O- _O- -O- -O-
hetKanInAlmere.gif



Maar of het mag? :?
 
Omdat er een staaldraad was gespannen over een busbaan in Almere, is maandagochtend een bus van Connexxion behoorlijk beschadigd. Dat meldt een woordvoerder van Connexxion.

De draad was over een busbaan vlakbij het busstation in Waterwijk-Oost gespannen. Buslijn 1 reed er vervolgens tegenaan. Er raakte niemand gewond. Connexxion heeft aangifte gedaan bij de politie.

Hoeveel de schade precies bedraagt, kon de vervoersmaatschappij nog niet zeggen.

bron :o mtroep flevoland

dat is dus echt vlak bij mij. stelletje mongolen dat het zijn. zal wel zo'n oude klootzak zijn geweest die een hekel heeft aan de scooters die wel eens de busbaan pakken.



Ik zou ff voorzichtig zijn met uitlatingen over schuldigen.... kan evengoed een
'grapje' zijn van pubers als een wraakaktie van de partner van een chauffeur. etc etc. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan