camera voor op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven311

MF'er
1 jun 2011
107
0
Hoi

Ik vroeg me af welke camera's jullie gebruiken om vanop de motor te filmen?
'k zou graag beginnen filmen , gewoon omdat het me wel fijn lijkt om achteraf je rit terug te kunnen zien enz. Ben gewoon benieuwd of er veel keus in is of niet ( beeld moet van goede kwaliteit zijn).

mv
 
Vooral de Contour en de GoPRO HD zijn goede camera's! Helaas betaal je hier dan wel weer voor. Over het algemeen zijn de meeste HD camera's goed geschikt om jezelf op de motor te vinden. Een camera van 20 euro is dit duidelijk niet, weet ik uit ervaring O-)
 
inderdaad vrij prijzig, 280eur , maar zal wel super kwaliteit zijn maar alsnog blijft het veel geld..
En je hebt gelijk, mijn excuses. Maak ik even een beginnersfout..didn't use the search function :)
 
Contour HD ftw

Goedkoper dan de GoPro.

Ik had de mijne(Contour HD 1080 P) via Ebay voor 190 incl verzenden, standaard pakket. Daarna nog een Windshield Mount bijgekocht voor 40 en ook een 16gb kaartje. Meer niet nodig vind ik. Ideaal om ook vanaf de tank te filmen.

Had hiervoor een MD80, maar ja filmpjes zijn minder boeiend om te kijken vind ik, beeld is niet zo mooi namelijk vergeleken met zo'n Contour HD.

Gelijk m'n filmpje maar weer eens spammen :+

 
Contour HD ftw

Goedkoper dan de GoPro.

Ik had de mijne(Contour HD 1080 P) via Ebay voor 190 incl verzenden, standaard pakket. Daarna nog een Windshield Mount bijgekocht voor 40 en ook een 16gb kaartje. Meer niet nodig vind ik. Ideaal om ook vanaf de tank te filmen.

Had hiervoor een MD80, maar ja filmpjes zijn minder boeiend om te kijken vind ik, beeld is niet zo mooi namelijk vergeleken met zo'n Contour HD.

Gelijk m'n filmpje maar weer eens spammen :+


Posert :+
 
Een camera van 20 euro is dit duidelijk niet, weet ik uit ervaring O-)

Toch vind ik de kwaliteit van een 20-euro camera niet verkeerd.
Het is maar om te filmen toch..? ;)

Oordeel zelf. Onderstaand filmpje heb ik vorige week geschoten met de Keychain #11 HD 720p Cam.

:W
 
Contour HD ftw

Goedkoper dan de GoPro.

Ik had de mijne(Contour HD 1080 P) via Ebay voor 190 incl verzenden, standaard pakket. Daarna nog een Windshield Mount bijgekocht voor 40 en ook een 16gb kaartje. Meer niet nodig vind ik. Ideaal om ook vanaf de tank te filmen.

Had hiervoor een MD80, maar ja filmpjes zijn minder boeiend om te kijken vind ik, beeld is niet zo mooi namelijk vergeleken met zo'n Contour HD.

Gelijk m'n filmpje maar weer eens spammen :+

Koop alles bij die contour wat je bij de gopro gratis krijgt en hij is opeens duurder.

Gopro is gewoon ruimer inzetbaar, allerlei leuke handige add ons voor te kopen (lcd scherm bv). En de geluidskwaliteit is beter. Jepjep, ik heb een gopro :+
 
Koop alles bij die contour wat je bij de gopro gratis krijgt en hij is opeens duurder.

Gopro is gewoon ruimer inzetbaar, allerlei leuke handige add ons voor te kopen (lcd scherm bv). En de geluidskwaliteit is beter. Jepjep, ik heb een gopro :+
Maar die ziet er zo lomp/groot uit? precies een gewoon fototoestel aan je motor/helm?
 
Contour HD ftw

Goedkoper dan de GoPro.

Ik had de mijne(Contour HD 1080 P) via Ebay voor 190 incl verzenden, standaard pakket. Daarna nog een Windshield Mount bijgekocht voor 40 en ook een 16gb kaartje. Meer niet nodig vind ik. Ideaal om ook vanaf de tank te filmen.

Had hiervoor een MD80, maar ja filmpjes zijn minder boeiend om te kijken vind ik, beeld is niet zo mooi namelijk vergeleken met zo'n Contour HD.

Gelijk m'n filmpje maar weer eens spammen :+

Gevaarlijk tussen die kutblikken in
 
Gopro ziet er idd een beetje raar uit, maar heeft duidelijk het beste beeld en vooral goed geluid zonder windruis.
 
Vooral de Contour en de GoPRO HD zijn goede camera's! Helaas betaal je hier dan wel weer voor. Over het algemeen zijn de meeste HD camera's goed geschikt om jezelf op de motor te vinden. Een camera van 20 euro is dit duidelijk niet, weet ik uit ervaring O-)


ben ik het niet helemaal mee eens
ikzelf heb zo'n key/spy-cam van nog geen 20 euro

en dat ding filmt perfect oke geluid is minder omdat de mic aan de voorzijde zit

gaat om zo'n camera
1341803824_6_JzOo.jpeg
1341804818_6_4aeG.jpeg


dit is er een filmpje van

http://exposureroom.com/members/wimmus/8f0784b815644c7ba9bf0b12758ccb3b/
 
Wij hebben veel plezier gehad met GoPro HD.


De beelden niet vanaf de motor zijn van een iphone4.
 
Laatst bewerkt:
Vooral de Contour en de GoPRO HD zijn goede camera's! Helaas betaal je hier dan wel weer voor. Over het algemeen zijn de meeste HD camera's goed geschikt om jezelf op de motor te vinden. Een camera van 20 euro is dit duidelijk niet, weet ik uit ervaring O-)

Camera van 20 euro - al heb ik er destijds meer voor betaald :+ : klik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan