Als je carburateurverwarming hebt, kan ik me het kvs lek voorstellen na werken aan de carbs.
Wat was de reden om de carbs te gaan reinigen?
Motor start pperfect. Loopt perfect stationair. Trekt geen valse lucht meer.
Enige probleem is blijvende lekkage die ik niet weg krijg. Zowel koelvloeistof als brandstof.
Je hebt bij deze motor vrij goed zicht op de carburateurs, als je blijf kijken dan zie je toch waar het uit lekt?
Als je de carburateurs gereviseerd heb dan ga ik er vanuit dat je nieuwe pakkingen, o-ringen en, vlotternaalden heb geplaatst?
Heb je ook het vlotterniveau ingesteld?
Als die te hoog staat gaat die zeker lekken.
Zitten de klemmen er goed op van benzine en, kvs slangen?
Verder alles is vernieuwd inderdaad.
Ik heb het idee dat het overloopt doordat er teveel benzine door blijft lopen.
Ik zal eens opzoeken over hoe je dat moet doen. Heb daar geen beeld bijEn dat gebeurd als het vlotterniveau te hoog staat.
De kans is zeer groot dat die nu niet goed staat dus, controleer dat.
Zoek op hoeveel mm die moet staan en, verbuig het lipje van je vlotter naar de juiste hoogte
Het SPUIT er ergens uit he. Maar tot de dag van vandaag niet gevonden waar. Slangen zijn gecontroleerd door de garage en waren niet aan vervanging toe. Tenminste niet noodzakelijk. Bovendien zijn die in de garage door een monteur op geplaatstkoelvloeistof lekkage bij je carb kan volgens mij niet veel meer zijn dan een kapotte of losse slang
Ik zal eens opzoeken over hoe je dat moet doen. Heb daar geen beeld bij
Ik heb niks verboge idd.
Dan zal het eerder versleten kunnen zijn. Braam zater niet aan.
Koelvloeistof spuit er alleen uit als ik lang gereden heb. Dan zie ik pas dat er weer een lekkage heeft plaats gevonden. Met een draaiende motor zie je verder vanuit onder de carbarateur druppelen. Tijdens het gassen geen last van.
Koelvloeistof spuit er alleen uit als ik lang gereden heb.
Niet per sé, de druk op het systeem is gewoon het hoogste als hij eenmaal op bedrijfstemperatuur is. Als er dan een slang een piepkleine beschadiging heeft kan dat het moment zijn waarop ie gaat lekken. Pas nog een slangklem op een aprilia moeten vervangen omdat ie gewoon niet meer strak genoeg zat.dan moet je niet naar een lekje zoeken, maar naar een koelingsprobleem of een kapotte cylinderkop pakking, gebartsten kop of cylinder, waterpomp die niet draait, of .....
Gara geweest. Wellicht vlotterkamer te vol. Zoniet, dan moeten de oringen vervangen worden. Maar gezien de plekken van lekkage vernoet hij dat de vlotterkamer te vol loopt.
Temp. Lampje begon te branden.. en tot zover geen lekkage gehad. Snelweg extra toeren gepakt. (Geen nieuwe lekkage bijgekomen)