CarbTune/synchronisatie tool lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delcasa

Die hard MF'er
12 jul 2011
642
2
Amsterdam
Met succes, naar eigen inschatting, m'n tank met Tank Cure gecoat vorige maand en carbs zijn schoongemaakt. Deze hoop ik dit weekend weer te monteren en dan kunnen ze waarschijnlijk wel een synchronisatie gebruiken.

Is er een MFer bereid zijn tool (4cil) uit te lenen aan mij omgeving Amsterdam? Zou ik erg dankbaar zijn!


Uiteraard mogelijk dat ik iets van vergelijkbare waarde/cash bij jou achter laat mocht je dat prettig vinden.
 
😱🤔...
2 dingen leen ik niet uit, mn aanhangers en mn gereedschap.. beide krijg je meestal kapot weer, omdat vraagsteller (in het algemeen, niet persoonlijk bedoeld!) niet wil investeren of het rendabel vind om zelf aan te schaffen..
Ik denk dat dit ook hier veelal de tendens zal zijn, maar wellicht heb je geluk..
 
Met succes, naar eigen inschatting, m'n tank met Tank Cure gecoat vorige maand en carbs zijn schoongemaakt. Deze hoop ik dit weekend weer te monteren en dan kunnen ze waarschijnlijk wel een synchronisatie gebruiken.

Is er een MFer bereid zijn tool (4cil) uit te lenen aan mij omgeving Amsterdam? Zou ik erg dankbaar zijn!


Uiteraard mogelijk dat ik iets van vergelijkbare waarde/cash bij jou achter laat mocht je dat prettig vinden.
Uitlenen niet, maar carburateurs moet je toch warm synchroniseren. Als je het ritje naar het mooie zuiden waard vind mag je hem er hier aan hangen.
 
Begrijpelijk
😱🤔...
2 dingen leen ik niet uit, mn aanhangers en mn gereedschap.. beide krijg je meestal kapot weer, omdat vraagsteller (in het algemeen, niet persoonlijk bedoeld!) niet wil investeren of het rendabel vind om zelf aan te schaffen..
Ik denk dat dit ook hier veelal de tendens zal zijn, maar wellicht heb je geluk..
Begrijpelijk en ik voel me zeker niet aangesproken, ik lever alles netjes terug werkend en schoon :)
Zojuist zelf maar een setje gekocht want ik denk inderdaad dat het verzoek wat weinig reply zal vinden.

Investeren in gereedschap is me zeker niet vreemd, echter vind ik dat iets nieuw kopen wat ik waarschijnlijk echt maar 1 keer ga gebruiken zonder van de resources als het ook geleend of tweedehands kan. Beide helaas niet gelukt ;)
 
Ik heb nog wat te leen voor je, het is wel voor 2 cilinders.
Dus je moet dan 1-2, 1-3 en 1-4 synchroniseren.

img_20181125_134700-jpg.1340126
 
Volgens mij moet je dan 1-2, 3-4 en dan 2-3 doen. De meeste viercilinders hebben een sync tussen 1-2, en 3-4 en dan synchroniseer je de paren weer als ik me niet vergis.
Vaak wel. Hangt van het bedieningsmechaniek van betreffende viercilinder af in weke groepen je eea kunt stellen. maar het is bij mijn weten wel de meest gangbare configuratie.

Overigens, als je 1 synchroon hebt aan 2 en 3 aan 4 dan kun je om die twee groepen gelijk te krijgen natuurlijk ook 1-4 synchtoon te stellen (ipv 2-3) voor het zelfde resultaat ;)
 
Ik heb nog wat te leen voor je, het is wel voor 2 cilinders.
Dus je moet dan 1-2, 1-3 en 1-4 synchroniseren.

img_20181125_134700-jpg.1340126
Hahahahahha. Die is van mij! Die heb ik zelf gemaakt voor m'n oude KLE500 maar uiteindelijk nooit gebruikt en weggegeven 😂😂👍👍

Bedankt voor tips advies en aanbod. Ik doe slotje erop want heb een CarbTune gekocht inmiddels.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan