Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mijn carburateur ivm verstopping moeten demonteren. Mooi overal foto's van gemaakt. Nu is mijn telefoon gecrashed, dus weg foto's. Kan mij iemand een schema of tekening bezorgen hoe de aansluitingen van alle slangen bij deze carburateur moeten?
Ik moet het even recht zetten. Ik heb geloof ik de verkeerde nummers gebruikt. Op de tekening van link 1 zie je de nummers
- 26 en 27 die gaan naar buis 21. Maar waar komen 26 en 27 vanaf?
- 37 waar komt deze vanaf?
- T-buis F15 wat zit daar op aangesloten
- T-buis F18 wat zit daar op aangesloten
- T-buis 6 wat zit daar op aangesloten
- slang 38 waar komt die vanaf en waar moet je die op aansluiten
- klopt het dat 7 een veertje is die de chokestang waarschijnlijk terug moet trekken of op spanning moet houden
- 35, 36 en 37 zijn dat slangen van het vacuüm gedeelte
Ik denk dat je beter even op zoek kunt gaan naar een werkplaatshandboek.
En/of gewoon beginnen met plaatsen van de carb, de meeste aansluitingen wijzen zichzelf of kunnen niet anders.
In de bijlages een removal guide met de losse plaatjes (nr 9 ontbreekt niet die had ik dubbel opgeslagen).
Hallo,
hartstikke fijn die foto's allemaal. Ik heb er al de hele avond plezier van en ben echt al ver op weg. Het meest verrassend vond ik nog de slangen van de waterkoeling dat die op die dunne pijpjes gemonteerd moesten aan de voorzijde van de carburateur tussen de carburateurs in. Toppie allemaal !!
Ik heb nog een foto bijgevoegd. Ik heb daar twee zwarte kunststof T-stukken rood omcirkelt. Deze T-stukken zitten aan de achterkant aan de bovenzijde tussen de beide carburateurs. Zoals je al schreef begint e.e.a. zich vanzelf te wijzen. Ik twijfel hier toch nog. Om niets kapot te maken te maken toch nog de volgende vraag. Het T-stuk met de dikste pijp zou volgens de overgebleven slangen de aansluiting moeten zijn naar de benzinetank. Het T-stuk van met de dunste pijp is me nog niet helemaal duidelijk welke slang daar op aangesloten moet worden. Net als het bruine kunststof T-stuk dat onderaan aan de achterzijde tussen de carburateurs zit (is geel omcirkeld). Maar ik denk dat als ik deze 3 aansluitingen nog duidelijk krijg, ik de zaak helemaal klaar moet hebben. Super hulp op deze manier. Dankjewel.
Dankjewel. Al weer twee stappen verder !!
Ik weet niet of je het gezien hebt, maar bij het rode cirkeltje zijn 2 aansluitingen. Een dikkere en een dunnere. Ik snap dat die dikker dan voor de benzine is. Wat moet er op die aansluiting aangesloten worden?