carburateurs , sproeiers van honda CB500 van 1973

rene-rd

MF'er
21 dec 2006
137
3
wie kan mij vertellen welke sproeier maten in mijn honda moeten?
het betreft een gewijzigd blok , zoals bewerkte cylinderkop, andere nokken-as,
open kelken, 4-in-1 systeem, opgeboord tot 550 cc,
op dit moment zitten er sproeier maten van 125 , deze zijn echter te groot want hij loopt alleen in de hoge toeren redelijk
hij valt niet terug naar t stationair toerental maar blijft in een te hoog toerental doorlopen en zakt te langzaam terug.
wat er vroeger in zat is niet meer te achterhalen door de staat van ontbinding van de carburateurs.
wat de vorige eigenaar moest er zo nodig een ratbike van bouwen

ps. kan iemand uitleggen hoe ik een foto toevoeg, krijg steeds te zien dat mijn bestand te groot is

b.v.d rené
 
ik kan je iig vertellen wat je moet doen voor de foto's:
[imgatt ] (maar dan zonder de spatie tussen de letters en de blokhaken) op de plek waar je de foto wilt. Bij toevoegen van het bestand kies je voor een foto (jpg) die maximaal 100 Kbyte groot is. Dan moet het lukken. Succes!
 
Om er zeker van te zijn dat je foto niet te groot is deze aanpassen naar 640x480 pixels, je kunt daarna de foto openen in paint en weer opslaan (wel als jpg), je zult zien dat het aantal KB drastisch minder wordt. Gemiddeld zit een foto van 640x480 op 50KB

als je wilt weten of de sproeier te groot of te klein is dan even gaan rijden, flink doorrijden, dan stoppen en bougie er uit draaien, Koffiebruin is goed, wit is te weinig benzine, zwart te veel.

Die van mij is puntje koffiebruin en er om heen beetje zwart, dus net iets te rijk, maar liever iets te rijk dan te arm, want dan loop je risico dat kleppen verbranden, bougies te heet wordt en zelfs een gat in de zuiger kan komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan