NakedBeast
MF'er
Eindelijk binnen. Gisteren gebeld door Jan Freese (Freese StreetFighters) dat mijn Remus Carbon demper binnen is. Dus direct wezen ophalen. Vanavond direct plaatsen natuurlijk. Before/After pics komen er aan.
Ook met jan besproken dat indien gewenst hij de Remus een paar centimeters kan inkorten. Ik wilde namelijk af van die joekel van een uitlaat. Maar inmiddels de Remus naast de originele gehouden en het is zowiezo een groot verschil. Inkorten zal dus niet nodig zijn.
Bij Freese onlangs ook een Superbike stuurtje gehaald en geplaatst. Wie een keer in de buurt is in Amstelveen moet daar ff langs. Wat een specialisten op het SF gebied. Er staat nu een Fazer op de bok. Wordt geheel omgebouwd naar SF. Hier en daar ook al plaatjes ervan tegengekomen op het web. Moet je zien!!
Overigens, de bochten (headers) van mijn CB1300 zijn nu al aan het verkleuren. Nee, niet die mooie blauw aangeslagen kleur die bijvoorbeeld mijn 954RR kreeg, maar meer een donkerbruin/zwart geblakerde kleur. Liijkt bijna op roest maar is het zeker niet. Nu heb ik al meerdere eigenaren horen klagen over de slechte kwaliteit van de bochten. Is er iets dat ik er aan kan doen (zonder een geheel race titanium systeem aan te schaffen), b.v. polijsten, poedercoaten, spuiten of zo?
Dus Mods tot nu toe:
- AFM Superbike stuur (goud);
- Gouden (kleur dan) stuurgewichten;
- Kleinde SBK spiegens (kogelgewrichten instelbaar);
- Remus Carbon;
- Solo seat afdek kap (bestelling is binnen maar wat klemmen ontbreken nog. zijn in back-order);
Nog te doen:
- Zit te twijfelen over een bug spoiler. Op zich vind ik het wel mooi maar de CB1300 is reeds een grote fiets en ben bang dat hij te zwaar-lijfig overkomt. Iemand een CB1300 met??????
- een undertray...dit komt zeker, om van die rare grote kentekenplaathouder af te komen.
- Misschien mijn spigels vervangen met Rizoma (alu). Alhoewel die zwarte spiegels wel chique staan.
- Goudkleurige remschijven en calipers. Zowel voor als achter.
- Rijden, heel veel rijden...
Ook met jan besproken dat indien gewenst hij de Remus een paar centimeters kan inkorten. Ik wilde namelijk af van die joekel van een uitlaat. Maar inmiddels de Remus naast de originele gehouden en het is zowiezo een groot verschil. Inkorten zal dus niet nodig zijn.
Bij Freese onlangs ook een Superbike stuurtje gehaald en geplaatst. Wie een keer in de buurt is in Amstelveen moet daar ff langs. Wat een specialisten op het SF gebied. Er staat nu een Fazer op de bok. Wordt geheel omgebouwd naar SF. Hier en daar ook al plaatjes ervan tegengekomen op het web. Moet je zien!!
Overigens, de bochten (headers) van mijn CB1300 zijn nu al aan het verkleuren. Nee, niet die mooie blauw aangeslagen kleur die bijvoorbeeld mijn 954RR kreeg, maar meer een donkerbruin/zwart geblakerde kleur. Liijkt bijna op roest maar is het zeker niet. Nu heb ik al meerdere eigenaren horen klagen over de slechte kwaliteit van de bochten. Is er iets dat ik er aan kan doen (zonder een geheel race titanium systeem aan te schaffen), b.v. polijsten, poedercoaten, spuiten of zo?
Dus Mods tot nu toe:
- AFM Superbike stuur (goud);
- Gouden (kleur dan) stuurgewichten;
- Kleinde SBK spiegens (kogelgewrichten instelbaar);
- Remus Carbon;
- Solo seat afdek kap (bestelling is binnen maar wat klemmen ontbreken nog. zijn in back-order);
Nog te doen:
- Zit te twijfelen over een bug spoiler. Op zich vind ik het wel mooi maar de CB1300 is reeds een grote fiets en ben bang dat hij te zwaar-lijfig overkomt. Iemand een CB1300 met??????
- een undertray...dit komt zeker, om van die rare grote kentekenplaathouder af te komen.
- Misschien mijn spigels vervangen met Rizoma (alu). Alhoewel die zwarte spiegels wel chique staan.
- Goudkleurige remschijven en calipers. Zowel voor als achter.
- Rijden, heel veel rijden...