Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Een ZX7R is wel weer een stuk gaver dan een CBR600 of ZX6R. Ziet er lekker agressief uit, vooral die knalrode versie. Nadeel is alleen dat ie een redelijk hoog gewicht heeft.
ok,is misschien zo,maar dan wel je haar laten groeien.Liefst een staart onder je helm vandaan.Toch is het zo dat je traditioneel op een Honda heel makkelijk wegrijdt. Zeker als eerste motor geen slechte optie.
Jij bent echt bezig vrienden hier te makenok,is misschien zo,maar dan wel je haar laten groeien.Liefst een staart onder je helm vandaan.Op 2001-07-02 21:29, schreef MartijnL:
Toch is het zo dat je traditioneel op een Honda heel makkelijk wegrijdt. Zeker als eerste motor geen slechte optie.
Nee ik zou eerder de zx kiezen,omdat die gewoon anders is dan al die cbr'en.
Ik rij ook niet op een standaard R1,die van mij is ook speciaal.
leert ie van jou...Jij bent echt bezig vrienden hier te maken![]()
Op 2001-07-03 12:58, schreef J.W:
Jij bent echt bezig vrienden hier te makenOp 2001-07-03 00:31, schreef porky:
Ik rij ook niet op een standaard R1,die van mij is ook speciaal.![]()
CBR is gewoon opstappen en wegrijden.
En over 10 in het dozijn gesproken, momenteel zie ik alleen maar R1 en R6jes rijden. Meeste nog van die Safelease gevallen ook![]()
Op 2001-07-02 22:19, schreef The Saint:
... Daarbij zuipt de Honda als een Kameel die net na drie weken uit de droogste woestijn komt...