CBR 600F 1992.. kopen / niet-kopen

Super bedankt voor de hulp!!

Maar even over dat invoeren, hoe werkt dat nou precies?
Zit hier een lange duur aan verbonden voor de motor gekeurd word?
Hoe groot is de kans dat een Duitse motor niet ingevoerd kan worden?
Wat zijn de kosten hiervan? Ik heb wel een site gevonden waar je het kan berekenen, maar dan heb je informatie over de specifieke motor nodig!

Je mag me hierover uiteraard mailen, als dit een lang (en voor anderen nutteloos) verhaal wordt.

Mijn mail waar je wat naar toe kan sturen is (ik mail je terug via een ander adres!!!) wolla_blaat@hotmail.com
(geef m`n normale e-mail niet vrij op `t internet!)

Hopelijk zie ik hier gauw wat van!!!!!!!

Mvg,
Rogier


Je hebt mail..............
 
is anders een sportieve naked niks voor jou? O-)

monster te koop ;)
Hij is niet meer origineel, maar kunnen het nog altijd terugdraaien kwa uiterlijk, maar niet met het blokje :X 2x bij De Biggelaar geweest voor een flinke aanpassing!
 
Net weer even wezen kijken naar de Honda.. en een proefritje gemaakt.

Vind het alleen super jammer dat het een model uit 1992 is.. voor de rest ziet hij er prima uit!

Denk dat ik er maar van afzie.. aangezien ik toch m`n rijbewijs nog niet heb, heb ik nog wel de tijd om rond te kijken!
Vind €3250,- toch te duur voor zo`n oude fiets

'(
 
ik heb vandaag voor het eerst een RF600F in het echt gezien, nou moet ik zeggen dat die dingen er niet lelijk uit zien.. sodeju.. :X
 
Kheb `m gebeld.. maar nee gezegd, echt teveel geld


(gvd)


Edit:

dusssssssss, als iemand nog een niet al-te-dure cbr weet te staan! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kheb `m gebeld.. maar nee gezegd, echt teveel geld


(gvd)


Edit:

dusssssssss, als iemand nog een niet al-te-dure cbr weet te staan! 8-)

Als je dat te veel geld vind, moet je toch op zoek naar een andere fiets dan een CBR! Een CBR is nu eenmaal waardevast, daar ga je niets aan veranderen...

Uiteraard zijn er wel goedkopere CBR's, maar dan heb je of een hoge km-stand of is de motor in mindere staat! Je kunt beter iets meer geld uitgeven en lekker kunnen rijden dan goedkoop uit zijn en dan regelmatig met stukken staan...

Iig succes met de zoektocht!!

en idd, ga eerst je rijbewijs maar eens halen ;)
 
Kheb jou cbr ook al te koop zien staan... m`n vriendin had `m zelfs van marktplaats gehaald (zijn beiden opzoek)!

Maar die valt helaas buiten mijn prijsklasse..

Hij is wel een stuk mooier dan die cbr uit 1992, maar dat is smaak, want dat is een pc31(oid)? Modelletje nieuwer iig.

Hard zoeken dan maar!!!
 
Kheb jou cbr ook al te koop zien staan... m`n vriendin had `m zelfs van marktplaats gehaald (zijn beiden opzoek)!

Maar die valt helaas buiten mijn prijsklasse..

Hij is wel een stuk mooier dan die cbr uit 1992, maar dat is smaak, want dat is een pc31(oid)? Modelletje nieuwer iig.

Hard zoeken dan maar!!!

Hij staat idd ook op marktplaats ja :)

In principe vind ik het verschil tussen de pc31 en pc25 niet zo groot! De nog nieuwere modellen zijn wel een heel stuk mooier :} Maar helaas nog weer duurder :(

Mijn prijs is trouwens een vraagprijs hoor, kan altijd over gepraat worden! Maar als jij die van 3250 al te duur vond, dan houdt het idd op :)
 
nee juist niet. wel goed lezen he ;)

:^

Mee eens écht lelijk zijn ze niet nee.....

totaal.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan