cbr 900 rr bj 89

Hallo daar is tie weer, probleem nog steeds de wereld niet uit !!!!!!!

Voor de duidelijkheid, ik heb een Honda cbr 900 uit 1998 en niet uit 89' foutje , het addertje is neurale stand ( groenelamp ) gaat langzaam oplichten tijdens het rijden en als dat gebeurd,dan
loopt hij niet lekker.

Is net of er ergens sluiting wordt gemaakt , of is het mogelijk accu ! of mijn unit km /toeren teller.
Wie het weet mag het zeggen ( H E L P )
Loop de draden van je kabelboom even langs op beschadigingen. Dit is vaak de oorzaak van deze 'soms wel, soms niet' probleempjes. Check ook even de sensor van je neutraal, misschien dat hier gewoon wat mis mee is.
Als dit niet genoeg is, loop dan even langs de Honda dealer, die weet vaak snel wat het zwakke punt kan zijn.
 
Hallo daar is tie weer, probleem nog steeds de wereld niet uit !!!!!!!

Voor de duidelijkheid, ik heb een Honda cbr 900 uit 1998 en niet uit 89' foutje , het addertje is neurale stand ( groenelamp ) gaat langzaam oplichten tijdens het rijden en als dat gebeurd,dan
loopt hij niet lekker.

Is net of er ergens sluiting wordt gemaakt , of is het mogelijk accu ! of mijn unit km /toeren teller.
Wie het weet mag het zeggen ( H E L P )


mmm, je moet gewoon 2 klontjes suiker door je tank gooien dan is het probleem wat je hebt niet meer aan de orde *O*
 
Nee dat gebruik ik bij een koppie koffie, maarrrrrr zal zeker de draadboom volgen bij de delen van het stuur maar wordt vervolgt laterrrr.
 
Klinkt id gewoon als sluiting of een slechte massa. Dat wordt even zoeken dus. Massapunten nalopen en schoonmaken etc.
 
stekkertje zat vol erosie onder de zit gedeelte

Erosie? Dat kwam toch alleen voor bij landschappen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hans, als je er al niet uit komt welke lampjes waar voor zijn, breng dat ding dan alsjeblieft naar de dealer :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan