CBR Corrupt ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf slaat dit op:
Consequenties voor examenkandidaten:
-Alle examens om 08.00 uur te laten plaatsvinden (drukste tijdstip van de dag )
-Instructeur mocht niet tijdens het examen in de lesauto meerijden ( zodat die onbeëdigde CBR-hufters van alles konden doen )
-Een langdurig onderzoek aan het examenvoertuig door de examinator in de hoop ook maar iets te kunnen vinden om het examen niet door te laten gaan.
-Motorrijders mochten NIET zijn voorzien van verbindingsmiddelen en moesten
tijdens het examen 10 straten van tevoren maar onthouden. Voldeden zij hieraan niet
dan zou de CBR-hufter dit kunnen betitelen als “opzettelijk niet voldaan hebben aan “ (sabotage van het examen)

ik had niet om 8 uur mn examen, de instructeur reed mee, en zei zelfs links rechts enzo. de instructeur heeft me zelfs verteld dat in 8/10 gevallen de examinator tegen hem zegt 'kies maar een route'
er is geen onderzoek gedaan naar de motor, alleen ff wat standaard vraagjes, en ik hoefde niks uit mn kop te leren.
ben ik nu soms een van de gelukkigen waarbij vantevoren werd bepaald dat ik was geslaagd?
nee ik kon gewoon goed genoeg motorrijden om in een keer mijn papiertje te mogen ophalen. zowel bij motor als bij auto
 
Wat een goed nieuws!! *O* *O*




voor hoeveel biertjes krijg ik de resterende stempels op mijn papiertje? }) })













:Z :+
 
wtf slaat dit op:
Consequenties voor examenkandidaten:
-Alle examens om 08.00 uur te laten plaatsvinden (drukste tijdstip van de dag )
-Instructeur mocht niet tijdens het examen in de lesauto meerijden ( zodat die onbeëdigde CBR-hufters van alles konden doen )
-Een langdurig onderzoek aan het examenvoertuig door de examinator in de hoop ook maar iets te kunnen vinden om het examen niet door te laten gaan.
-Motorrijders mochten NIET zijn voorzien van verbindingsmiddelen en moesten
tijdens het examen 10 straten van tevoren maar onthouden. Voldeden zij hieraan niet
dan zou de CBR-hufter dit kunnen betitelen als “opzettelijk niet voldaan hebben aan “ (sabotage van het examen)

ik had niet om 8 uur mn examen, de instructeur reed mee, en zei zelfs links rechts enzo. de instructeur heeft me zelfs verteld dat in 8/10 gevallen de examinator tegen hem zegt 'kies maar een route'
er is geen onderzoek gedaan naar de motor, alleen ff wat standaard vraagjes, en ik hoefde niks uit mn kop te leren.
ben ik nu soms een van de gelukkigen waarbij vantevoren werd bepaald dat ik was geslaagd?
nee ik kon gewoon goed genoeg motorrijden om in een keer mijn papiertje te mogen ophalen. zowel bij motor als bij auto

dat denk jij ...

Maar even wat anders: wie heeft er de behoefte om ook een bureau voor rijvaardigheidsbewijzen te beginnen :? Als ik het goed begrijp is het cbr geprivatiseerd, alle privatiseringen van overheidsbedrijven worden altijd onder het mom van concurrentie, marktwerking en weet ik veel wat voor blabla ze er nog meer aan hangen daar in Den Haag, doorgevoerd . Dus "correct me if i'm wrong" er staat ons niets in de weg om een concurrent op te starten *O* .
 
Geweldig een echte querulant in het wild. Zo zie je ze maar zelden. Kunnen we deze site niet ergens in een museum voor echte mafkezen en querulanten laten opnemen? :} :} :} *O* *O* *O*
 
Op zich hoor je mij niet klagen, op D na heb ik alle stempeltjes na 1 keer afrijden gekregen evenals het chauffeursdiploma (wordt ook door het CBR afgenomen).
Het klopt wel als je zegt dat je aan het humeur van de examinator bent overgeleverd, als hij de avond ervoor er bij z'n vrouw niet op mag heb je een grote kans dat je zakt.
Bij mij (rbw B) was de examinator bezig een tekening te maken en als die gelukt was was je geslaagd en daarbij keek hij niet op nauwelijks naat iets anders dan z'n map. M'n insructeur zei al dat die examinator zo werkte (het schijnt dat ie ook wel eens een ei op het dashboard legde die heel moest blijven) dus mijn taak was slechts op tijd remmen bij verkeerslichten en rustig optrekken en over drempels.
Bij de rbw A werd de mindere uitvoering van de bijz. verr. toegeschreven aan de kou (was -15), m.a.w. er worden geen duidelijke (gelijke) richtlijnen gebruikt als voorwaarde om je stempeltje te mogen ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan