[Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, vrolijke lesserts: welk theorieboek gebruiken jullie/hebben jullie gebruikt? Ik heb het groene boek van Vekabest (oid), maar wat een prut-ding is dat. De helft staat er niet in, de andere helft dubbel. Ik word bij mijn (proef)examens van de ene in de andere verrassing gegooid.

Zijn er ook nog andere boeken? Welke gebruiken jullie?

Verjo. Daar heb ik een boekje van gekocht en een cdrom met 6 oefen exames. Ik was daar wel tevreden over. Het sloot goed aan met de oefen exames op mijn rijschool. Ik vond het examen uiteindelijk wel meevallen. In 1 keer geslaagd met 2 fout. *D
 
Ik had ook de vekabest, heb het boek flink doorgenomen, en miste inderdaad wel eens iets dat niet helemaal lekker wat beschreven, of niet zo uitgebreid als naar mijn mening had gemoeten.

Veel oefenexamens maken, en zelfs veel dezelfde herhalen heeft mij veel geholpen. Misschien dat hetzelfde examen meerdere malen maken niet net zo effectief is als de theorie kunnen lezen en begrijpen, maar ik heb er mezelf gewoon mee afgericht, bepaalde verkeerssituaties er in gestampt. Zelfs als ik de achterliggende theorie niet helemaal beheers, weet ik in de meeste verkeerssituaties wel wat de juiste handeling zou zijn.

Die ook uitvoeren is me soms een stap te ver, maar allah.
 
En ik zit trouwens op pg. 101, niet dat het direct moet, maar wie gaat het volgende draadje op zich nemen? An sich durf ik het wel aan om een topic lang een OP bij te werken, maar als er echt liefhebbers zijn... ;)
 
Heb idd ook een paar proefexamens gemaakt, geen idee wat vor boekje ik had, maar bleek naderhand dat deze niet echt goed was. Vooral een boek die ik heb gekregen met oefenvragen heeft mij veel geholpen. Het autotheorie zat er nog wel enigsinds in aangezien ik voor herhaling oefende toen mijn vriendin voor haar auto ging.

ps. zou ik de laatste zijn in dit topic :+
 
En ik zit trouwens op pg. 101, niet dat het direct moet, maar wie gaat het volgende draadje op zich nemen? An sich durf ik het wel aan om een topic lang een OP bij te werken, maar als er echt liefhebbers zijn... ;)
Ik zou zeggen doe je ding, is wel weer eens leuk een OP die goed bij gehouden wordt ;)
 
Miss nog leuke ideen voor de OP? Zoals:
- hoeveelheid lessen/examens bij het behalen van de AVB & AVD
- Zware motor/Lichte motor
- Lesplaats

Ik gil maar wat, maar wie weet wel grappig...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik de orginele OP ben voor al HEEL wat topics :)
Maar als ik heel eerlijk mag zijn heb ik er weinig zin/trek meer in.

Let me know.. kan hem wel weer openen, maar zal weinig hier zijn.
 
Ik gebruik ook het boek van Vekabest.. Bevalt uitstekend..

Ook bij mij is AVB en AVD gescheiden, wat ik juist als zeer positief ervaar.. Ik kan mij volledig richten op de voertuigcontrole! Na 3 lessen is mijn examen dus ook al aangevraagd :) Ik begrijp dat dit geheel persoonlijk is, maar het helpt wel dat je niet ook nog eens bezig bent met het AVD gedeelte.
 
Ik weet dat ik de orginele OP ben voor al HEEL wat topics :)
Maar als ik heel eerlijk mag zijn heb ik er weinig zin/trek meer in.

Let me know.. kan hem wel weer openen, maar zal weinig hier zijn.

Lankho09 / Nocer,

Als Lankho09 het wil overnemen kan ik hem wel op weg helpen, ben immers op dagbasis bij met de OP van dit topic.
Kun jij je op de andere topics richten Nocer.

Lankho09 jij mag het zeggen...
 
Miss nog leuke ideen voor de OP? Zoals:
- hoeveelheid lessen/examens bij het behalen van de AVB & AVD
- Zware motor/Lichte motor
- Lesplaats

Ik gil maar wat, maar wie weet wel grappig...

Ja, prima idee, maar hoe meer je wil weten hoe meer je moet bijhouden.
Niet iedereen houdt zich aan het format, als je 100% bij wil zijn moet je elke post lezen en zo nu en dan maak ik ook een uitstapje naar andere topics ( blijkt een kandidaat allang mee te rijden in toertochten en wij maar denken dat ie nog lest ).
 
Ik sta er nog niet eens in :+

Theorie: Begin April
AVB: 15-04-2009
AVD: Omstreeks Juni 2009
Lesmotor: Yamaha XJ6
Rijschool: Rijschool Schipper, Wognum
 
Laatst bewerkt:
Theorie: Mei 2007
AVB: Juni 2007
AVD: 15 Augustus 2007
Lesmotor: Honda CBF500
Rijschool: Van Buren
:+
 
Als iemand mij op weg helpt met de OP, wil ik best een nieuw topic bijhouden.
Lees hier immers toch elke dag een paar keer bij.

:W
 
Yay! Gister theorie gehaald! 1 down, 2 to go! .. Volgende woensdag AVB.. En van na 4/5 weken AVD hoogstwaarschijnlijk :D


gefeli en goed bezig!

alle andere geslaagden ook nog gefeliciteerd!

*O*

ik hoop deze week m'n examendata te horen te krijgen (maar die hoop heb ik al vaker gehad..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan