[Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag eindelijk begonnen met lessen. Was de bedoeling dat ik tussen de regenbuien door zou lessen maar ik had het geluk te rijden in de regen en hagel terwijl het daarvoor en daarna droog was :+

Maar een geweldige ervaring om hier rond Tilburg te rijden op zo´n kawasaki el 250 en ik maar denken dat ik alleen op zo´n parkeerplaats rondjes mocht rijden. :}

Dus ik behoor nu tot de leshebbende :)

Nickname : Jellesnietes
Lesmotor : Kawasaki EL 250
Rijschool : Rijschool benelly te Tilburg

De rest is nog onbekend :P
 
Lekker gelest vandaag, precies tussen de buien door :)... Heb thermospul aangedaan van de Lidl, werkt heerlijk. Rotondes met fietsers zijn bagger, en why gaat dat stomme richtingaanwijzertje nooit uit na de bocht, vergeet um steeds vandaag. Rijschoolhouder werd er gek van, en ik ook :+ haha. Mag in Mei afrijden *O*
 
Lekker gelest vandaag, precies tussen de buien door :)... Heb thermospul aangedaan van de Lidl, werkt heerlijk. Rotondes met fietsers zijn bagger, en why gaat dat stomme richtingaanwijzertje nooit uit na de bocht, vergeet um steeds vandaag. Rijschoolhouder werd er gek van, en ik ook :+ haha. Mag in Mei afrijden *O*

Die van mij gaat ook nooit uit :+ Ik begin wle al te leren om met 4 vingers te remmen ipv 2 :P In het begin hield ik altijd 2 vingers om het stuur, maar volgens mijn instructeur zag ie dat vaker bij mensen die mountainbiken.
 
Als iemand mij op weg helpt met de OP, wil ik best een nieuw topic bijhouden.
Lees hier immers toch elke dag een paar keer bij.

:W

Volgensmij kun je een groot deel van de huidige overnemen :)
De rest kan/mag je er zelf bij verzinnen..

Gaat jou lukken!! :Y *O*
 
Heb zojuist gehoord dat ik morgenmiddag het rijbewijs op kan halen. Succes aan iedereen hier, veel veilige kilometers en moge uwe tank nooit leegraken! :P :P
 
Laatst bewerkt:
Die van mij gaat ook nooit uit :+ Ik begin wle al te leren om met 4 vingers te remmen ipv 2 :P In het begin hield ik altijd 2 vingers om het stuur, maar volgens mijn instructeur zag ie dat vaker bij mensen die mountainbiken.

Whaha, kijk dat probleempje heb ik ook gehad, voornamelijk met AVB, (nu let er misschien niemand meer op(?)).. Heb enkel nog wel eens last van gashendelhandje, wellicht wat te krampachtig rijden? (kan het me niet voorstellen maargoed)
 
yay eindelijk theorie gehaald!!

Silah
Theorie: 11-02-2009 *O*
AVB: 25-02-2009 *O*
AVD: ??-??-????
Lesmotor: Honda CB500
Rijschool: Verkeersschool Purmerend
 
Volgens mijn instructeur zou ik best op kunnen voor het AVD,
Alleen heb ik mijn AVB pas op 29-4 zou ik nu het risico nemen om hem alvast mijn AVD te laten aanvragen voor de week erop? Risico van 215 euro... maar anders na de 29 nog 2 tot 6 weken wat ook weer lessen zijn... en ik wil nog deze zomer rijden zonder koekblik achter mn kont aan!

En wat als het slecht weer is de 29 en het CBR geen zin heeft nat te worden?
 
Gaat het topic nog ergens anders verder? Of word dit het einde van het rijlessers topic?

edit: stukje over het hoofd gezien, zie dat het ergens anders verder gaat... haha
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan