(Centraal) Ik heb rijlessen ** DEEL 10 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ja.. maakt voor mij ook nie veel uit
heb sowieso toch geen moto..
+ liever schade aan motor van rijschool dan aan de mijnes O-)

(ben ook al 2x gevallen vorig jaar O-) ) _O-
 
ach ja.. maakt voor mij ook nie veel uit
heb sowieso toch geen moto..
+ liever schade aan motor van rijschool dan aan de mijnes O-)

(ben ook al 2x gevallen vorig jaar O-) ) _O-
Daarom! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te vallen.. maar dat hoop ik zo te houden :)
 
@ lee, nee als antwoord op siep

@ pogo, vaud!! als je je eigen motor gewoon zelf verzekerd hebt ( +WB), mag het wel, heeft mijn man namelijk ook gedaan. Hij vond het prettiger zo. Hij heeft ook geoefend voor z'n avd op zijn motor.

edit>>> die voor de helft van mij is.. :Y
 
Laatst bewerkt:
zij reed op haar eigen motor (een chopperachtig iets) omdat zij te klein was voor de gebruikelijke lesmotoren.
 
@ pogo, vaud!! als je je eigen motor gewoon zelf verzekerd hebt ( +WB), mag het wel, heeft mijn man namelijk ook gedaan. Hij vond het prettiger zo. Hij heeft ook geoefend voor z'n avd op zijn motor.

Halve draai op een ss :X
 
Het leukstetopic van MF
van lessers met veel of weinig lef
En heb je het nu al gezien
het heeft nu al het DEELTJE 10 *O*
Miranda X, die lieve schat
zei: "ik heb 8 en 9 ook gehad
heeft er niemand enig bezwaar
dan open ik deel 10 ook maar

Wij lessers posten vrolijk door
en juichen allemaal in koor

als iemand weer zijn A'tje haalt

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Wat zeg je leuke en lieve woorden :} :} :}

:j voor je

Ik doe graag met plezier... *O*

En de starttopic is inmiddels bijgewerkt.

Ik denk dat ik mn bedje zo ga opzoeken :Z ------> :z
 
Zo, morgen eerste keer op voor theorie! Als ik em nu in 1x haal dan heb ik nog een kans om voor de bouwvak AVD te doen. Hopelijk ben ik niet al te zenuwachtig, ga je van die stomme fouten maken. :/
 
Zo, morgen eerste keer op voor theorie! Als ik em nu in 1x haal dan heb ik nog een kans om voor de bouwvak AVD te doen. Hopelijk ben ik niet al te zenuwachtig, ga je van die stomme fouten maken. :/


goed opletten, dan moet het haast wel goed gaan :)
veel succes iig :)
 
of 't op een GSX-F zou lukken weet ik nie.. wordt volgens mij ook wel knap lastig..


Ik vind het alleen maar lief dat jullie meeleven (lees: smiley die een kusje geeft)

avb heeft ie op de honda 500 gedaan, dat is wel goed te doen ( voor hem dan)

mrnd....trusjes
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het alleen maar lief dat jullie meeleven (lees: smiley die een kusje geeft)

avb heeft ie op de honda 500 gedaan, dat is wel goed te doen ( voor hem dan)

mrnd....trusjes
Kusjesmiley = : j

MAar wat ik me wel afvraag.. hoe kom je op het AVB terrein, als je met je eigen motor bent? :P Moet je opgehaald worden ofzo, da's ook niet alles.
 
Kusjesmiley = : j

MAar wat ik me wel afvraag.. hoe kom je op het AVB terrein, als je met je eigen motor bent? :P Moet je opgehaald worden ofzo, da's ook niet alles.

Of je nou zelf naar de rijschool gaat en daar op een motor stapt, of hij rijdt bij je langs, dat maakt toch niets uit?

Volgens mij kan ik trouwens wel gewoon afrijden met die al gekochte motor, als ik gewoon mijn belasting betaal en hij in de verzekering zit. Weet alleen nog niet of ik het doe, want mijn XT500 rijdt toch wel een stukkie anders dan de Kawa ER5 van de rijschool... dus dan zou ik daar eerst aan moeten wennen. Wel onlogisch trouwens, want nu moet ik, als ik slaag, er aan wennen in het verkeer ;)
 
test: :j

huh??? als je al je rijbewijs b hebt, dan mag je toch gewoon rijden?? ik snap niet goed wat jij niet snapt, snap je???

edit : gelukt *O*
 
Of je nou zelf naar de rijschool gaat en daar op een motor stapt, of hij rijdt bij je langs, dat maakt toch niets uit?

Volgens mij kan ik trouwens wel gewoon afrijden met die al gekochte motor, als ik gewoon mijn belasting betaal en hij in de verzekering zit. Weet alleen nog niet of ik het doe, want mijn XT500 rijdt toch wel een stukkie anders dan de Kawa ER5 van de rijschool... dus dan zou ik daar eerst aan moeten wennen. Wel onlogisch trouwens, want nu moet ik, als ik slaag, er aan wennen in het verkeer ;)

ik zou gewoon voor de ER-5 kiezen
mocht je iets 'meemaken' dan moet je weer verzekering gaan bellen..en moet je alsnog op de ER-5.

gewoon voor het makkelijke en veilige kiezen.. tenminste dat is wat ik zou doen :)
 
Of je nou zelf naar de rijschool gaat en daar op een motor stapt, of hij rijdt bij je langs, dat maakt toch niets uit?

Volgens mij kan ik trouwens wel gewoon afrijden met die al gekochte motor, als ik gewoon mijn belasting betaal en hij in de verzekering zit. Weet alleen nog niet of ik het doe, want mijn XT500 rijdt toch wel een stukkie anders dan de Kawa ER5 van de rijschool... dus dan zou ik daar eerst aan moeten wennen. Wel onlogisch trouwens, want nu moet ik, als ik slaag, er aan wennen in het verkeer ;)

die er5.....weet jij hoe zwaar die is? (in gewicht)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan