(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 12 **

In welk deel denk je je rijbewijs halen?

  • Nu deel 12

    Stemmen: 20 45,5%
  • Deel 13

    Stemmen: 12 27,3%
  • Deel 14

    Stemmen: 5 11,4%
  • Deel 15

    Stemmen: 3 6,8%
  • Deel 16

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsssss... Veredelde lesmotor.. B| Solliciteer je naar klappen, Grandia? B|

[me=Tattoo hoeft niet zo nodig een scheurijzer.. Heeft immers niets om te hoeven compenseren.</font>[/quote]
Ik zie een Bandit niet als een veredelde lesmotor hoor: 78 pk vs 42 pk van een CB500.
[me]Grandia hoopt dat hij het weer goed heeft gemaakt. Hij heeft het niet zo op klappen van getatoeëerde motorrijders :P
[/me]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een grote neger van 2.20 m.
Whaha _O-
Dan moet ik jullie toch teleurstellen :+
Weer een nieuw topic... *O*

Ik hoop dat ik na dit topic niet meer in de lijst sta (anders moet ik mij echt gaan schamen denk ik).

Mij rijinstructeur vertelde mij dat ik pas 20 oktober mijn AVD mag doen, als ik geluk heb -O- Nog zooo lang wachten -O-

En rond rijden op mijn motor zolang ik mijn RBW nog niet heb lijkt me niet erg verstandig, al moet heel af en toe op een pleintje bij mijn ouders wel kunnen toch? O-)
Volgens mij moet het op eigen terrein ook gewoon mogen, hoe zit het anders op circuit's, daar rijden toch ook mensen zonder A-RBW?
Op eigen terrein mag je idd rijden zonder rijbewijs... Kijk die kleine kinders maar op die crossers :) , die rijden vaak ook op eigen terrein.
 
Kevin zei iets van:Die hoge snelheid in bochten komt vanzelf wel. Het vraagt best vele gewenning om een bocht met 100 a 110 in te sturen en dat asfalt zo snel op je af te zien komen. Ik heb er ook 2 jaar over gedaan voordat ik het lef had een beetje plat te gaan, en ik zeg nog niet dat ik het nu wel kan.

En sjaa... Ik heb een motor van 220 kilo, en die 55 kilootjes van mij hebben weinig invloed op de motor als ik vanuit de heupen probeer te sturen.
Het klaverblad over met 110 gaat me nog aardig af, afgezien van een valpartij zo nu en dan. Dan vind ik het allemaal wat minder eng. Maar een afrit hard over knallen.. dan heb ik geen 'verkenningsrondjes' gereden, dus ben ik bang dat ik op mn bek ga.
Better safe then sorry ;) maar soms lijkt het me wel leuk heb zonder zorgen plat te mikken.
Ik heb wel eens een supersport gereden maar ondanks dat ik sommige wel mooi vind (thundercat :9~ ) is het toch niets voor mij. Ik vind de zithouding niet lekker, ik zit veel te opgevouwen en krijg snel last van mijn polsen. Bovendien vind ik het fijner om wat wendbaarder te zijn :)

Bandit heb ik ook gereden en die zijn ook erg leuk, maar wel een tikje nerveus qua bochten. Ze 'helpen' je in bochten door zelf de bocht in te vallen (moeilijk uit te leggen). Ik vond dat geen slechte eigenschap, maar mijn vriend vond het niet prettig.

Tattoo'd Lady, reed jij gisteren toevallig in Delft met lessen? Ik zag (vanuit de tram) een meisje in zwart leer met lang blond haar op een CB(?) met een auto met Fly Over erachter.
Ligt waarschijnlijk aan het karakter van de motor - de balhoofdshoek is waarschijnlijk kleiner, waardoor je sneller instuurt, en minder stabiliteit op rechte stukken hebt. De Fazer is nog iets meer op toeren gericht, dus zal ook een andere balhoofdshoek hebben, en derhalve minder makkelijk insturen.
Zet jeje post's pp toch op 100?
Ja, dan is het wel de eerste pagina.. maar dat vind k niks :P .
Ik bedoelde gewoon de 1e 20 posts :P .
 
Ik heb wel eens een supersport gereden maar ondanks dat ik sommige wel mooi vind (thundercat :9~ ) is het toch niets voor mij. Ik vind de zithouding niet lekker, ik zit veel te opgevouwen en krijg snel last van mijn polsen. Bovendien vind ik het fijner om wat wendbaarder te zijn :)

Bandit heb ik ook gereden en die zijn ook erg leuk, maar wel een tikje nerveus qua bochten. Ze 'helpen' je in bochten door zelf de bocht in te vallen (moeilijk uit te leggen). Ik vond dat geen slechte eigenschap, maar mijn vriend vond het niet prettig.

Tattoo'd Lady, reed jij gisteren toevallig in Delft met lessen? Ik zag (vanuit de tram) een meisje in zwart leer met lang blond haar op een CB(?) met een auto met Fly Over erachter.

Nope, wasn't me! Ik mag morgen weer lessen :) Maar ik had het wel kunnen zijn: blond haar + leren motorpak :Y Hmm, zoveel heb ik nog niet met een Bandit gereden (maar een ieniemienie stukje), dus ik ben erg benieuwd :P

Ik zie een Bandit niet als een veredelde lesmotor hoor: 78 pk vs 42 pk van een CB500.
[me]Grandia hoopt dat hij het weer goed heeft gemaakt. Hij heeft het niet zo op klappen van getatoeëerde motorrijders :P
[/me]


Vooruit dan maar..

[me]Tattoo slaat toch geen mietjes[/me] ;)
 
:W

Mijn lijst kan ook aangepast worden,
26 oktober mag ik voor mn laatste examen!

Komende dinsdag avond weer een uurtje sturen O-)

Dit is mijn lijstje nu:

Rasco:
Theorie 04-07-06
Voertuig 12-07-06
Verkeer 26-10-06
Lesmotor CB250 Two Fifty - Rijschool "Hielkema Verkeerschool" Heerenveen.
 
Ik heb wel eens een supersport gereden maar ondanks dat ik sommige wel mooi vind (thundercat :9~ ) is het toch niets voor mij. Ik vind de zithouding niet lekker, ik zit veel te opgevouwen en krijg snel last van mijn polsen. Bovendien vind ik het fijner om wat wendbaarder te zijn :)

Bandit heb ik ook gereden en die zijn ook erg leuk, maar wel een tikje nerveus qua bochten. Ze 'helpen' je in bochten door zelf de bocht in te vallen (moeilijk uit te leggen). Ik vond dat geen slechte eigenschap, maar mijn vriend vond het niet prettig.

Ik hoef ook geen supersport. Ik rij nu sinds 2002 een Aprilia RS50 en achteraf had ik beter kunnen wachten op de Tuono-uitvoering. Op de Zündapps die ik heb gehad had ik een breed cross-stuur en dat geeft gewoon een betere controle dan die smalle clip-ons van een supersport. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een supersport met breed superbike-stuur, m.a.w. een Yamaha Bulldog, een Yamaha FZ1(S), een Kawa Z750/Z1000 en onbereikbare dromen als KTM Superduke 990, Moto Morini Corsario 1200 en Aprilia Tuono R. :X
Niet dat ik iets tegen heb op Bandits, GSR600's, Hornets, CBF's of Fazers, maar daar gaan m'n dromen niet over. O-)
 
Bulldog vind ik ook een mooie fiets kowalski :) :Y

ben nooit zo merkgebonden, maar merk toch wel dat ik Yamaha wel erg toffe fietsen vind hebben :Y *D
 
[me]Tattoo slaat toch geen mietjes[/me]
Zo grappig hoe je op zo'n forum een bepaald beeld van mensen krijgt, wat vervolgens compleet kan veranderen als je iets nieuws over ze te weten komt.

He, dat had ik al eens gezegd.

[me]Grandia gaat nu aan zijn moeder vragen wat hij kan zeggen om van zijn mietjes-imago af te komen. :+
[/me]

 
_O- _O- _O-

Het zij je vergeven Grandia..

Je kan er ook niets aan doen dat je een mietje bent ik een beetje melig ben. Het is hier deze week zo ontzettend rustig dat ik maar andere bezigheden moet zoeken..

So.. In other words, you're screwed, dude.. _O-
 
Zo grappig hoe je op zo'n forum een bepaald beeld van mensen krijgt, wat vervolgens compleet kan veranderen als je iets nieuws over ze te weten komt.

He, dat had ik al eens gezegd.

<font color=000099>* Grandia gaat nu aan zijn moeder vragen wat hij kan zeggen om van zijn mietjes-imago af te komen. :+
]
Hoe gespierd ben je dan?

Volgens mij neem jij veel te veel dingen veel te serieus... :P
 
JAJA Mensen ik ben vanochtend geslaagd voor mijn AVB *O* *O* *O* *O*

Ik ben al een hele tijd niet meer hier op het forum geweest had er gewoonweg geen tijd voor.
Maargoed ik heb me bijzondere verrichtingen in da pocket :Y :Y

Het ging als volgt:

Naar de rijschool en dan maar opstappen op de CB 250 (25 kw gedoe he :9 )
Toen richting het terrein waar ik moest afrijden.

Het was er heel erg druk met motor rijscholen. Dus wij alle oefeningen doen enzo.
Noodstop ging niet helemaal lekker maarja.

Toen moesten we gaan beginnen met het examen. Als eerste moest ik de stopproef doen. Door de spanning blokkeerde ik mij voorwiel maar viel gelukkig niet.
Toen nog een keer ging het weer niet goed maar stond wel stil.

De volgende oefening was uitwijken, langszame slalom, achtje en de noodstop.

Toen ik klaar was moest ik de motor aan de kant zetten ik dacht zelf dat ik gezakt was maar heb het gelukkig toch gehaald *D *D .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan