(centraal) Ik heb rijlessen !! (Deel 6)

Bladiblabla

  • Bla

    Stemmen: 2 28,6%
  • Di

    Stemmen: 1 14,3%
  • Bla

    Stemmen: 3 42,9%
  • :P

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
TOP! Gefeliciteerd!! :Y *O*

Begin echt de kriebels te krijgen met al die mensen die hun rijbewijs halen! Omdat het helemaal volgeboekt is bij het CBR kan ik pas in augustus afrijden terwijl mn instructeur zegt dat het nu al zou kunnen... |( :?
 
Nog ff iets! Ik heb gister weer les gehad en had na anderhalf uur echt pijn in mn voorhoofd van mn helm... :? Tegen mn instructeur gezegd, zegtie:"Je moet heel zachtjes aan de binnenkant van je helm de voorkant indeuken met een hamer. Dit omdat het piepschuim in je helm een beetje meegeeft en je er dan niet zoveel last meer van hebt..." Opzich een aardig idee maareh... iemand ervaring mee? :? Of moet mn helm nog naar mn hoofd gaan zitten?
 
Nog ff iets! Ik heb gister weer les gehad en had na anderhalf uur echt pijn in mn voorhoofd van mn helm... :? Tegen mn instructeur gezegd, zegtie:"Je moet heel zachtjes aan de binnenkant van je helm de voorkant indeuken met een hamer. Dit omdat het piepschuim in je helm een beetje meegeeft en je er dan niet zoveel last meer van hebt..." Opzich een aardig idee maareh... iemand ervaring mee? :? Of moet mn helm nog naar mn hoofd gaan zitten?

Ik weet niet hoelang je je helm al hebt, maar zo'n ding moet ff tijd hebben idd om naar je hoofd te gaan zitten. Veel voorkomend probleem. Je kan het idd ook een beetje wegdrukken... probleem zit 'm vaak wel bij goedkope helmen
 
Gefeliciteerd Fulcrum! :] *O*

Waar was die straat met dat bord 'verboden voor motorvoertuigen' trouwens? Is ook exact iets wat mij zou overkomen tijdens een examen, dus een beetje voorbereiding kan geen kwaad..
 
vodkat, hoe wordt je lid van de zomerzweters, logo is wel gaaf, zou ik wel als tattoo op m ebuik kunnen gebruiken hahah


ben benieuwd of er al snel goed nieuws is te verw88 van de afrijders vandaag

Even mailen wanneer je examens hebt en ik zet je erbij!
Mailadres staat in m'n profiel :)


Gefeliciteerd Fulcrum !!!! *O* :} :]
Heeft het toch nog geholpen dat ik je 5 keer succes gewenst heb ;)
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* gefeli *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
en nu zo snel mogelijk :] :] :] :] :] ..'t is nu nog droog

grtz. peet :9 die nu als een idioot haar brood naar binnen werkt want het is idd mooi motorweer :] :] :] :] bandit staat te trappelen

;) nogmaals suc6 voor peterrr en superkawa :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
*D *D *D Geslaagd *D *D *D

Het was droog, maar geen goede rit. Krappe voldoende :o
Plaats op de weg was niet goed soms, ontweek op het laatste moment soms nog eens een putdeksel... Enne bij een t-splitsing wist ik niet welke kant ik op moest, dus stond daar lekker stil met mijn schouders ophalend. Hoor ik in mijn oortje: 'kijk eens wat voor bord daar links staat'.. oeps, verbod voor motorvoertuigen :+

Op een gegeven moment reden we weer richting CBR, maar we hadden nog niet gestopt langs de kant van de weg. Dus ik dacht, niet nodig zeker, dus vast gezakt. Maar dus toch nog geslaagd *O*

Meteen rijbewijs opgehaald en verzekering geregeld.. ga nu even een hapje eten en om 13:00 uur naar het postkantoor om de schorsing van mijn motor af te halen.. en dan rijden als het droog is :]


Hey Gefeliciteeerd joh *O* (ja weer zo'n domme smilie)
Vanmiddag lekker rijden :]
 
Ik weet niet hoelang je je helm al hebt, maar zo'n ding moet ff tijd hebben idd om naar je hoofd te gaan zitten. Veel voorkomend probleem. Je kan het idd ook een beetje wegdrukken... probleem zit 'm vaak wel bij goedkope helmen
@DFireblade

Ik heb m bij elkaar nu zo'n 13 uur op gehad dusz... weet niet of dat genoeg is!

En over dat van goedkope helm?! Vergeet dat maar :W haha, tis een Shark RSF2Race en die was zeker niet goedkoop!

Maar iig bedankt voor je reply! :}
 
Ik weet niet hoelang je je helm al hebt, maar zo'n ding moet ff tijd hebben idd om naar je hoofd te gaan zitten. Veel voorkomend probleem. Je kan het idd ook een beetje wegdrukken... probleem zit 'm vaak wel bij goedkope helmen

Beter toch iets aan doen, je helm moet gewoon goed zitten. Het is niet iets als een schoen die je kan inlopen. Als het irriteert ben je niet geconcentreerd -> verslapte aandacht -> link.
 
Ik ben weer ff heerlijk naar de rijschool om te :]
Ik vertel straks wel weer ff hoe het ging.
3 uur rijden dus er moet zat gebeuren he :9
 
Ik ga ff shoppen om sidi laarzen.. In Friesland nog geen shop kunnen vinden, dus ik zoek 't nu even in Groningen.

Iedereen die vandaag moet afrijden, succes! :Y
 
gefeliciteerd voor de geslaagden..gaat lekker zo! zijn er al weer 3 als ik me niet vergis.

de rest de gene die moeten wens ik veel succes. mag morgen weer een lesje meepakken. straks eerst even een pinlock erin laten beunen. iemand idee of dat storend is een geel pinlock? of kan ik beter een transparante nemen..
 
gefeliciteerd voor de geslaagden..gaat lekker zo! zijn er al weer 3 als ik me niet vergis.

de rest de gene die moeten wens ik veel succes. mag morgen weer een lesje meepakken. straks eerst even een pinlock erin laten beunen. iemand idee of dat storend is een geel pinlock? of kan ik beter een transparante nemen..
Geel is met name prettig in de regen. Werkt namelijk contrastverhogend. Bij zonnig weer zou ik een transparante nemen icm een zonnebril.

Heb zelf trouwens alleen maar een transparante. Kleurvariaties doe ik wel met een bril ;)
 
Geel is met name prettig in de regen. Werkt namelijk contrastverhogend. Bij zonnig weer zou ik een transparante nemen icm een zonnebril.

Heb zelf trouwens alleen maar een transparante. Kleurvariaties doe ik wel met een bril ;)

kan ook ;) maar dit vizier beslaat voornamelijk in de regen. weet jij trouwens wat dat kost? zo'n losse pinlock? want dan laat ik er gewoon een transparante inzetten en dan vraag ik nog effe aan mijn instructeur of een gele verstandig is met het lessen/ afrijden
 
kan ook ;) maar dit vizier beslaat voornamelijk in de regen. weet jij trouwens wat dat kost? zo'n losse pinlock? want dan laat ik er gewoon een transparante inzetten en dan vraag ik nog effe aan mijn instructeur of een gele verstandig is met het lessen/ afrijden

hmz
volgens mij is een transparante vel gemakkelijker

Ik zelf heb een transparant vizier en een blauw spiegelvizier waar ik de pinlock in over kan zetten.

Is het twijfelachtig weer. gewoon alles transparant en de zonnebril meenemen ;)
 
Nog ff iets! Ik heb gister weer les gehad en had na anderhalf uur echt pijn in mn voorhoofd van mn helm... :? Tegen mn instructeur gezegd, zegtie:"Je moet heel zachtjes aan de binnenkant van je helm de voorkant indeuken met een hamer. Dit omdat het piepschuim in je helm een beetje meegeeft en je er dan niet zoveel last meer van hebt..." Opzich een aardig idee maareh... iemand ervaring mee? :? Of moet mn helm nog naar mn hoofd gaan zitten?

Met een hamer in je helm :?
Kun je beter met een warme (bolle) theelepel of eetlepel doen.
Zo kun je de vorm beter krijgen dat met een hamer.

Toevallig afgelopen weekend nog een helm zo gefixed.
Zorg er in ieder geval voor dat de lepel goed warm is. Zo kun je het piepschuim of wat er dan ook in zit beter vormen.
Desnoods ff met een fohn erbij ;)
 
Nog ruim een uurtje dan mag ik op! na 13 lessen, beetje een naar getal, maar ik ga ervoor!

Wellicht straks een der gelukkigsten op het aardbolletje *O*

of... -O-
 
Hahaha GESLAAGD *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Was hier iig goed weer.
11uur weg gegaan en richting oefenterrein gereden daar nog ff alles doorgenomen en ging super goed af en toe een klein missertje maar daar was mee te leven.

Kwart over 12 richting examenterrein gegaan en aangemeld. n meteen beginnen met Uitwijken "uuh ok" Eerste keer fout tikte net de pion aan godver :(
2e keer ging perfect
Snelle Slalom fout, hij vond em te wild en motor hikte een beetje,
2e keer Goed
Langzame Slalom 1 keertje en dus goed
Remproef 1 keertje en dus goed
Noodstop 1 keertje en dus goed
Lopen met de motor en parkeren 1 keertje en dus goed
Achtje 1 keertje en ging super

Tada
En ik was geslaagd binnen een paar minuutjes was ik klaar en kon ik weer terug cruisen :] en genieten :9 van het geslaagde examen *O* *O*

Op naar de volgende en das op de 18e. Haha ik voel me goed })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan