(centraal) Ik heb rijlessen !! (Deel 6)

Bladiblabla

  • Bla

    Stemmen: 2 28,6%
  • Di

    Stemmen: 1 14,3%
  • Bla

    Stemmen: 3 42,9%
  • :P

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ook ;) maar dit vizier beslaat voornamelijk in de regen. weet jij trouwens wat dat kost? zo'n losse pinlock? want dan laat ik er gewoon een transparante inzetten en dan vraag ik nog effe aan mijn instructeur of een gele verstandig is met het lessen/ afrijden
Zo'n vizier zal iets van 20 tot 30 euro kosten denk ik.
 
Maar goed, vanmiddag om 14:55 (of eerder waarschijnlijk, die examen schijnen meestal vrij snel te gaan) mag ik bewijzen dat ik de afgelopen maanden wél heb opgelet met lessen...
Yes, deel 1 is binnen!!! :) :) :) :)

Ennuh, mede-geslaagden: gefeliciteerd! :}
 
Peterr en Superkawa, gefeli! *O* :}

Kom net terug uit leek, laarzen gehaald. Ik wou eerst sidi, maar sinds vodkat die ook heeft gekocht vind ik dat maar chick-laarzen O-)

Ze hadden maar twee paar sidi's, paste beide niet. Toen zag ik die van Oxtar staan, die zaten wel goed, en die zijn het uiteindelijk ook geworden.

63_big.jpg


edit: plaatje

Enige verschil is dat er bij mij nog een beetje zilver tussen zit.
 
Laatst bewerkt:
zo, dat gaat al hard hier...
alle geslaagde GEFELICITEERD *O* *O* *O* *O*
ik wil ook weer '(

maar dat van die lepel je helm wat aanpassen ga ik ook maar eens proberen...
ik heb namelijk ook dat hij knelt op m'n voorhoofd...
 
Peterr en Superkawa, gefeli! *O* :}

Kom net terug uit leek, laarzen gehaald. Ik wou eerst sidi, maar sinds vodkat die ook heeft gekocht vind ik dat maar chick-laarzen O-)

Ze hadden maar twee paar sidi's, paste beide niet. Toen zag ik die van Oxtar staan, die zaten wel goed, en die zijn het uiteindelijk ook geworden.

(Afbeelding)

edit: plaatje

Enige verschil is dat er bij mij nog een beetje zilver tussen zit.

die laarzen zien er goed uit :}
wat heeft dat mogen kosten?
 
Gefeliciteerd Peterrr en SuperKawa !!

Ik wil ook weer lessen '(
Volgens mijn rijschool is het verstandiger om te wachten tot ik mijn theorie heb dan kan ik meteen m'n VD examen aanvragen, maar toch ......

Ik wil :]
 
Gefeliciteerd Peterrr en SuperKawa !!

Ik wil ook weer lessen '(
Volgens mijn rijschool is het verstandiger om te wachten tot ik mijn theorie heb dan kan ik meteen m'n VD examen aanvragen, maar toch ......

Ik wil :]

Ja dat kan ik me voorstellen dat je gewoon door wil gaan met lessen, maar waarom moet je dan eerst je theorie halen voor je verder mag gaan, je mag toch gewoon door lessen op de weg nu en dan ondertussen je theorie halen :?
 
Ja dat kan ik me voorstellen dat je gewoon door wil gaan met lessen, maar waarom moet je dan eerst je theorie halen voor je verder mag gaan, je mag toch gewoon door lessen op de weg nu en dan ondertussen je theorie halen :?

Ja dat klopt maar dat vinden ze zonde van alle extra lessen die ik dan moet nemen, voordat ik m'n theorie heb .... en de VD aan kan vragen.
Maar ik denk dat ik toch volgende week een les inplan, ik wil :] !!!!
 
Ja dat klopt maar dat vinden ze zonde van alle extra lessen die ik dan moet nemen, voordat ik m'n theorie heb .... en de VD aan kan vragen.
Maar ik denk dat ik toch volgende week een les inplan, ik wil :] !!!!

ja dat is wel zo want het kost allemaal al genoeg natuurlijk maar zo af en toe een les voordat je je theorie heb is volgens mij ook best wel goed zo blijf je wel lekker met de motor bezig en het is nog leuk ook :+ weet je al wanneer je je examen theorie gaat doen ?
 
Ja dat klopt maar dat vinden ze zonde van alle extra lessen die ik dan moet nemen, voordat ik m'n theorie heb .... en de VD aan kan vragen.
Maar ik denk dat ik toch volgende week een les inplan, ik wil :] !!!!

Heb je je theorie wel al geleerd? Dan kun je net zo goed als reserve naar 't cbr, grote kans dat je dan gewoon terecht kunt.
 
Heb je je theorie wel al geleerd? Dan kun je net zo goed als reserve naar 't cbr, grote kans dat je dan gewoon terecht kunt.

2 augustus theorie, ja zou wel kunnen als reserve maar ik moet gewoon fulltime werken, dus beetje lullig als ik vrij neem en er is geen plaats |(
 
zo zo.. enerverend dagje.. gefeliciteerd hoor geslaagden..

203, kan je mij bij de zomerzweters zetten?

heb inmiddels al 7 lessen gezweten en mag op 13-07 m'n theorie gaan doen...
andere data weet ik nog niet... en motor heb ik ook nog niet


sigh.. morgen weer :]
 
2 augustus theorie, ja zou wel kunnen als reserve maar ik moet gewoon fulltime werken, dus beetje lullig als ik vrij neem en er is geen plaats |(

Dat is zo! En je moet vroeg aanwezig zijn, wil je zeker zijn dat je een reserveplaats hebt. Meestal zijn er trouwens wel mensen die niet komen opdagen. Tijdens mij examen waren er 6 of 7 stoelen leeg, en toen deden de reserves al mee. Magoed, da's natuurlijk geen garantie...
 
zo zo.. enerverend dagje.. gefeliciteerd hoor geslaagden..

203, kan je mij bij de zomerzweters zetten?

heb inmiddels al 7 lessen gezweten en mag op 13-07 m'n theorie gaan doen...
andere data weet ik nog niet... en motor heb ik ook nog niet


sigh.. morgen weer :]

daar moet je tegenwoordig Vodkat voor vragen *D
 
Thanks :)

Op 't plaatje komen ze wat minder uit, maar ben d'r wel blij mee! Ik moest er € 199,- voor neerleggen..


voor die prijs heb je hier ook in almere bij motorport een paar hele mooie zwarte alpinestars lazen. roderick. voor je weer naar leek gaat touren ofzo :+
 
2 augustus theorie, ja zou wel kunnen als reserve maar ik moet gewoon fulltime werken, dus beetje lullig als ik vrij neem en er is geen plaats |(

ja dat is idd moeilijk als je fulltime werkt, als reserve moet je altijd maar afwachten of er plaatst is enz. dus 2 augustus -O- ja is zeker nog wel lang om ondertussen niet te rijden.
 
Fulcrum> Gefeliciteerd man, ik mag er weer 180 bij schrijven. Heerlijk stuk wezen :] .

Natuurlijk de andere geslaagden ook van harte. Alvast heel veel succes gewenst voor het VD examen.
 
voor die prijs heb je hier ook in almere bij motorport een paar hele mooie zwarte alpinestars lazen. roderick. voor je weer naar leek gaat touren ofzo :+

ag, is maar 140 km ofzo :+ (volgens map24)
maar toch was ik het niet echt van plan, ik hou het voorlopig op hoge schoenen, past ook wat beter mij mijn textiele kleding als van die sportlaarzen O-)
 
zo zo.. enerverend dagje.. gefeliciteerd hoor geslaagden..

203, kan je mij bij de zomerzweters zetten?

heb inmiddels al 7 lessen gezweten en mag op 13-07 m'n theorie gaan doen...
andere data weet ik nog niet... en motor heb ik ook nog niet


sigh.. morgen weer :]

Ik zal je erbij zetten :+

Ik ben het nieuwe topic begonnen, aangezien 203MPH geslaagd is en dus verbannen word naar het "Ik heb geen rijlessen meer" Topic :9 ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan