(Centraal) Ik heb rijlessen Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* :] Dank jullie wel.. leuke reacties!! :] *O*

Hoe het ging.. ja wel lekker, moest Hilversum in :r gelukkig is het vakantie, geen fantastisch weer en iedereen die moest werken was al binnen + de winkels waren nog niet open dus dat trof ik.. :Y
Bij Hilversum is nog zo`n leuk weggetje, de Anneshoeve, iemand die dat weggetje kent?? Is iig erg leuk en bochtig.. :9 zat alleen te twijfelen of je daar 80 mocht, stond namelijk wel ergens een bordje met adviessnelheid 60..op een gegeven moment toch 80 gereden, wat ook mag daar, kwam ik achter. En voor de rest een lekker stukkie gereden, sommige dingen konden vast wel beter maar heb niks gehoord.. ging gewoon goed :] :9
Daarna nog ff lekker achter mn intructeur, wat nu mn intructeur niet meer is :9 , aan geraced.. }) is ook wel eens leuk rij altijd voorop :Y
Eenmaal terug bij de rijschool motor weer binnen gezet alles geregeld wat geregeld moest en hup op naar het gemeentehuis!! *D Heb natuurlijk meteen het A`tje erbij laten zetten!!

*O* IK BEN BLIJ!!!!!!! *O*

Mag vanmiddag op de Gixxer van mn vriendin rijden.. :o .. zit nog te twijfelen :Y of :N .. Het is wel gaaf!! :+
 
:Y :Y :Y :Y :Y :Y
Gewoon doen. Hoe sneller je gaat rijden hoe sneller je leert. Want het begint nu pas natuurlijk.
Heel veel plezier.
:]

Ja klopt..maar het is zo`n snelle fiets! :o Wil geen schade op mijn naam hebben op de eerste dag! Krijg van het weekend mn CB1..de remmen moesten vervangen worden dus kon hem helaas vandaag niet ophalen.


YES.. kan ik lekker meerijden met de megarit 7 Mei..gaan er nog meer mensen van hier mee?? (achterop) :+
 
Vandaag opgeweest voor theorie en gezakt, nu ga ik volgende week maandag als reserve proberen anders nog een afspraak maken dus.
Ik baal echt erg dervan.
Maar het lessen dat gaat goed dus.
 
Vandaag opgeweest voor theorie en gezakt, nu ga ik volgende week maandag als reserve proberen anders nog een afspraak maken dus.
Ik baal echt erg dervan.
Maar het lessen dat gaat goed dus.

-O-
ah das balen!! Nog ff goed leren dan voor maandag en dan wel halen want het kost allemaal zo veel geld. En dan kan je ook op voor de rest!! (sowieso AVD)

Hoeveel fout had je eigenlijk??
 
*O* :] Dank jullie wel.. leuke reacties!! :] *O*

Hoe het ging.. ja wel lekker, moest Hilversum in :r gelukkig is het vakantie, geen fantastisch weer en iedereen die moest werken was al binnen + de winkels waren nog niet open dus dat trof ik.. :Y
Bij Hilversum is nog zo`n leuk weggetje, de Anneshoeve, iemand die dat weggetje kent?? Is iig erg leuk en bochtig.. :9 zat alleen te twijfelen of je daar 80 mocht, stond namelijk wel ergens een bordje met adviessnelheid 60..op een gegeven moment toch 80 gereden, wat ook mag daar, kwam ik achter. En voor de rest een lekker stukkie gereden, sommige dingen konden vast wel beter maar heb niks gehoord.. ging gewoon goed :] :9
Daarna nog ff lekker achter mn intructeur, wat nu mn intructeur niet meer is :9 , aan geraced.. }) is ook wel eens leuk rij altijd voorop :Y
Eenmaal terug bij de rijschool motor weer binnen gezet alles geregeld wat geregeld moest en hup op naar het gemeentehuis!! *D Heb natuurlijk meteen het A`tje erbij laten zetten!!

*O* IK BEN BLIJ!!!!!!! *O*

Mag vanmiddag op de Gixxer van mn vriendin rijden.. :o .. zit nog te twijfelen :Y of :N .. Het is wel gaaf!! :+

Wow gefeliciteeeeeeerd! *O*
Je hebt de maand Mei iig goed ingeluidt, hopen dat het geluk brengt! ;) (ik moet 11 mei :o )

Anneshoeve ken ik idd wel ja, zitten af en toe ook verraderlijke bochten in. Heb mij daar wel eens goed in vergist ;) (met het koekblik)

Veel plezier met je A-tje joh! Echt gaaaaaf *D
 
7 vragen had ik twijfels bij, en 2 keer te laat die stomme knop in getoetst, was zo zenuwachtig als de pest, me slagader in me nek pomptje, dat was echt heel erg.
Maar goed dus uiteindelijk 9 fout waarvan ik er 2 wel goedwist maar te laat was, is nog te veel.
Ik baal der echt van, word er dan ook gelijk vreselijk zenuwachtig, dat zullen der wel meer hebben gok ik :(
 
7 vragen had ik twijfels bij, en 2 keer te laat die stomme knop in getoetst, was zo zenuwachtig als de pest, me slagader in me nek pomptje, dat was echt heel erg.
Maar goed dus uiteindelijk 9 fout waarvan ik er 2 wel goedwist maar te laat was, is nog te veel.
Ik baal der echt van, word er dan ook gelijk vreselijk zenuwachtig, dat zullen der wel meer hebben gok ik :(


Das balen zeg |(

Voor de volgende keer ga je het halen :Y
 
Wow gefeliciteeeeeeerd! *O*
Je hebt de maand Mei iig goed ingeluidt, hopen dat het geluk brengt! ;) (ik moet 11 mei :o )

Anneshoeve ken ik idd wel ja, zitten af en toe ook verraderlijke bochten in. Heb mij daar wel eens goed in vergist ;) (met het koekblik)

Veel plezier met je A-tje joh! Echt gaaaaaf *D


dank je.. :)

11 mei.. lijkt op 1 mei, dus ga je gewoon ook halen :9

en idd, hele verradelijke bochtjes maar opzich staan die ook wel duidelijk aangegeven. Ik reed daar een keer met een medelesser en zij ging er te langzaam doorheen wat ik niet had verwacht dus op een gegeven moment reed ik naast haar, kon me er gelukkig goed uithelpen. Maar ja, leuk weggetje maar wel goed blijven inschatten en opletten.
Was je wel met je koekblik op de weg gebleven??

Jij alvast veel succes voor 11 Mei.. :]
 
solex gefeliciteerd, ik ga mischien ook wel naar de MM maar dat ligt er een beetje aan hoe laat ik op zaterdag klaar ben met werken, is dat weer zo achtelijk laat dan blijf ik lekker in mijn bedje liggen.

Maar ik zie je daar mischien wel, waar aan kunnen we je herkenen?
 
solex gefeliciteerd, ik ga mischien ook wel naar de MM maar dat ligt er een beetje aan hoe laat ik op zaterdag klaar ben met werken, is dat weer zo achtelijk laat dan blijf ik lekker in mijn bedje liggen.

Maar ik zie je daar mischien wel, waar aan kunnen we je herkenen?
Een roos in mn haar, uhm.. op me helm. :P

:N
uhm.. sowieso mn blauwe CB1 (die dan hopelijk klaar is voor de rit) en die zal naast een gele gixxer 600 staan..ik heb een geel/rood/wit/zwarte HJC helm, leren broek aan met een rood/zwarte textiele jas van Dainese en ben niet zo groot 1.71.
Nog iets weten..?? :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan