[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer : Vandaag 13:45
Waar : Holwerd, vertrek en aankomstplaats van veer naar Ameland
Wie : zie foto, wie-o-wie???

Ikzelf kwam net met mijn vriendin van een weekendje Ameland terug, toen ik deze motor zag staan.
Geen rijder of bijrijder in de buurt, dus maar snel een foto geschoten.

Foto :
 
Vanmiddag aantal stickers gezien op circuit zandvoort

1 Kawa Z1000.... oranje

2 kawa's... groen ,met nummers dus reden mee op circuit (stonden rechts bij elkaar geparkeerd)

1 kawa groen /wit ...zx6 of zx9

1 rijder die zn kenteken had afgeplakt maar nog net zn sticker zichtbaar (type motor :? )

en een dame en heer die rond half 2 het circuit op kwam rijden , een sticker op de fiets van de dame

:W
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag om 14.45u in de Faunabuurt in Almere een blauwe Bandit ( :? ), kenteken MN-DJ- **. Berijder in zwart textielen pak.

Ik stuiterde met m'n Dirk van Broek megakoekblik over de drempels, parallel aan de weg waar jij reed (je kwam onder het spoor vandaan, rotonde naar rechts).

Wie o wie heb ik gespot ?
 
vanmiddag 10 voor 2 ging jij de brienenoordbrug af met je rode monstor??? en nam je afslag centrum / capelle

ik reed aan de andere kant van de vangrails in dezelfde richting...

:W
 
Wanneer : Vandaag rond 16:00
Waar : A9 ri Alkmaar ter hoogte van afslag halfweg
Wie : zwart/zilveren SS met custom undertray laveerde door de file door

Ik kwam je op de afrit voorbij met een rode gixxer Srad 750 en wees nog met twee vingers van mn vizier naar jou om "gespot" uit te beelden....kweetniet of dat helemaal is overgekomen :+ je was er druk doende met auto's ontwijken.....WIE????
 
Een honda VFR400 (?) met sticker die net met 2 of 3 andere motoren door het van Reenenpark in Nijkerk reed! Jullie gingen richting station, ik stond ff de 929 van een vriend te bewonderen in de straat!
 
gespot vanmorgen in leersum @NITROMAX
in zijn hoge koekblik zonder dakje :W
ik zag/hoorde je al aan komen in je suus met sticker :Y
Yep, zag je ook aankomen, je was al lekker vroeg wezen rijden, lekker rustig nog zeker ?

Wij waren op weg naar een blubberterrein bij Barneveld, geweldig veel schik gehad en tot over de dorpels vastgezeten in de bagger :} :}
 
Vanmiddag aantal stickers gezien op circuit zandvoort

1 Kawa Z1000.... oranje

2 kawa's... groen ,met nummers dus reden mee op circuit (stonden rechts bij elkaar geparkeerd)

1 kawa groen /wit ...zx6 of zx9

1 rijder die zn kenteken had afgeplakt maar nog net zn sticker zichtbaar (type motor :? )

en een dame en heer die rond half 2 het circuit op kwam rijden , een sticker op de fiets van de dame

:W

Ik was vanmiddag ook op het Circuit van Zandvoort, heleboel stickertjes gezien :P

Was uberhaupt wel mooi, stonden heel veel vette motoren, en een aantal trokken het gas goed open op de baan :9~
 
Yep, zag je ook aankomen, je was al lekker vroeg wezen rijden, lekker rustig nog zeker ?

Wij waren op weg naar een blubberterrein bij Barneveld, geweldig veel schik gehad en tot over de dorpels vastgezeten in de bagger :} :}

was zeker rustig vanmorgen om 8 uur ging ik

ik wist niet dat er in barneveld een terrein was :N
altijd leuk terreinrijden :Y
 
Vandaag rond 16.00 uur op de A4 richting Amsterdam een hardblauwe sportmotor met twee personen erop. Het ging allemaal een beetje te snel, want je passeerde me aan de rechterkant terwijl ik in de file reed met het koekblik. Je nam ergens een afslag vlak voordat de file begon. Ik zag nog net het MF-stickertje.

Op de heenweg vanmorgen dacht ik een zwarte Buell te zien met MF-sticker. De kentekenplaat wees echter een beetje te ver omhoog om het goed te kunnen zien. Het was nu op de A44 ergens ter hoogte van Voorhout dacht ik. De berijder reed in spijkerbroek :X en een zwart leren jas met horizontale witte streep van mouw tot mouw.
 
Een honda VFR400 (?) met sticker die net met 2 of 3 andere motoren door het van Reenenpark in Nijkerk reed! Jullie gingen richting station, ik stond ff de 929 van een vriend te bewonderen in de straat!

:W dat was ik met mijn ouders :P , waar stond je precies, want misschien heb ik jou ook zien staan...
 
Vandaag langs de lekdijk rond een uurtje of 16:00 een geel/zwarte gsx-r met sticker.
Stond ook nog een oranje R1 bij maar niet gezien of die een sticker had.

SP_A0042.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wanneer : Vandaag rond 16:00
Waar : A9 ri Alkmaar ter hoogte van afslag halfweg
Wie : zwart/zilveren SS met custom undertray laveerde door de file door

Ik kwam je op de afrit voorbij met een rode gixxer Srad 750 en wees nog met twee vingers van mn vizier naar jou om "gespot" uit te beelden....kweetniet of dat helemaal is overgekomen :+ je was er druk doende met auto's ontwijken.....WIE????


Dat was ik...
Dacht eerst dat je twee middelvingers opstak *O*
 
vanmiddag 10 voor 2 ging jij de brienenoordbrug af met je rode monstor??? en nam je afslag centrum / capelle

ik reed aan de andere kant van de vangrails in dezelfde richting...

:W

Tijd klopt, locatie klopt, afslag klopt, kleur klopt, motor zelf .... ach mijn CB 450 S is net een Ducati Monster als je snel kijkt _O-
 
Yep, zag je ook aankomen, je was al lekker vroeg wezen rijden, lekker rustig nog zeker ?

Wij waren op weg naar een blubberterrein bij Barneveld, geweldig veel schik gehad en tot over de dorpels vastgezeten in de bagger :} :}

Dorpelhoogte < bumperthoogte


Dan heb je zeker een "zandzak" _O-












:+
 
Vanmiddag einde A4, geen sticker, maar wel een zwarte gixxer. Berijder met groot Sonick logo op zn rug...zal sonick wel geweest zijn :+

kon het niet bijhouden op de 25kw brommer _O-
 
WAAR: PURMEREND



afgelopen vrijdag by het gemeentehuis rond een uurof3
2 naked motoren. 1 blauw 1 grys\zilver

Nessy en LoSBoL :Y Waren Honda Hornets en die ene is grijs of zilver, dat weet eigenlijk niemand, het is nl. de saaiste kleur :P
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag aantal stickers gezien op circuit zandvoort

1 Kawa Z1000.... oranje

2 kawa's... groen ,met nummers dus reden mee op circuit (stonden rechts bij elkaar geparkeerd)

1 kawa groen /wit ...zx6 of zx9

1 rijder die zn kenteken had afgeplakt maar nog net zn sticker zichtbaar (type motor :? )

en een dame en heer die rond half 2 het circuit op kwam rijden , een sticker op de fiets van de dame

:W


Oranje z1000 was ik! *O*

Was leuk ff kijken daar :Y

Er reed ook nog een oranje z1000 mee op het circuit],geen stickert :N iemand van hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan