[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag rond 17:00 vanaf de vluchtstrook op de A12 bij Utrecht (richting Den Haag/Rotterdam), ter hoogte van hectometerpaal 58.0 een mede-MF-er gespot, die volgens mij iets later dan helemaal gepland afremde voor het voor hem rijdende blik omdat-ie nog even omkeek of het nu écht wel een MF-er was die daar op de vluchtstrook stond :P.

Stond daar te wachten op de mobiele benzineleverancier, was vanaf de A1 naar de A28 al op zoek naar een tankstation langs de snelweg maar niks hoor: tot en met Utrecht geen tankstation te vinden (en net na Utrecht, met de dagteller op 322.9 km, was de benzine toch écht op... -O- )

heej Richard, leuk je ook hier te zien ;)

(tis jeroen , uit utrecht (van myrthe))

Balen zeg dat je zonder benzine kwam te staan. Als je vanuit de A28 ff afslag veemarkt had genomen zit er gelijk onderaan de afslag (linksaf) een picoBello tankstation.
Tankstations op de A12 zit ook pas tussen de meern en woerden, had je zeker net niet meer gehaald -O-
 
:W

Jij bent ook gespot op je brute brik :+ Echt complimenten voor hoe je met jouw machine meereed. Heb me trouwens prima vermaakt die vier dagen. Alleen de terugreis was een beetje zwaar. Todtnau-Utrecht 700+ kilometer..... :X

Bedankt voor die foto´s trouwens :)

Thanks voor het compliment *D
Ik heb me daar prima vermaakt op die rijdende kreukelzone. *O*

De terugreis bij dit soort ritten vind ik altijd wel een minpunt. Heb je een prettig stel bochten gehad en lekker getoerd en dan moet je nog een paar honderd kilometer snelweg afjakkeren. Ik moest Utrecht nog voorbij en omrijden via Leusden ivm de rest van mijn groepje. Ik kwam dicht bij de 800 km snelweg uit :X Nou ja. je moet er wat voor over hebben he ;) :] 8-)
 
Vanochtend, iets voor 8en een motor (jaja) op de kruising van de Zandvoortselaan / Herenweg in Heemstede. Ik kwam uit de richting haarlem en ging rechtsaf, jij stond te wachten voor linksaf.
 
Gespot, begin van de middag op de Groene Kruisweg in Spijkenisse net voor de brug, 'n zwarte Kawasaki ER5 met kenteken MX-**-YS. Heb nog geprobeerd om 'n foto te maken maar je was net te snel weg... ;) Je had 't in ieder geval door dat je gespot werd getuige die vette smile onder je helm!
 
heej Richard, leuk je ook hier te zien ;)

(tis jeroen , uit utrecht (van myrthe))

Balen zeg dat je zonder benzine kwam te staan. Als je vanuit de A28 ff afslag veemarkt had genomen zit er gelijk onderaan de afslag (linksaf) een picoBello tankstation.
Tankstations op de A12 zit ook pas tussen de meern en woerden, had je zeker net niet meer gehaald -O-
Hey Jeroen :W.

Ik had inderdaad ff moeten weten waar de tankstations in de buurt van de snelweg zitten in de omgeving van Utrecht. Had me een hoop tijd gescheeld :P. Langs de snelweg zelf zit er namelijk helemaal niets tussen Amersfoort en Utrecht (en ik was al zo'n 40 km lang op zoek...).

Tankstation tussen de Meern en Woerden was inderdaad nog 7 km van waar ik stil kwam te staan, dus inderdaad, niet gehaald ;).
 
gespot vanuit DOORN, een paars/groene Honda African Twin??
Om ongeveer 17.25, wij zaten achter je een tijdje in een zwarte Astra :W

Zwarte leren(?)broek en een textielen Dainese jas en glimmende zwarte helm.

Kenteken: MZ ** DJ
 
Laatst bewerkt:
Gespot wederom deze Yamaha Fazer *O*

Op de A 12 bij Woerden richting den Haag in de File,ik zag je staan tanken bij de shell de Meern.
Dus ik dacht die komt vanzelf weer voorbij,want bij Woerden stroopt het altijd wel n beetje :z
Ik heb flnk aandacht getrokken,en met de telefoon n foto gemaakt niet meer dan 2 meter van je helm :+ maar je had het niet echt door geloof ik.
Ik reed in n wit/geel/rode truck met veel assen,denk dat het nu wel begint te dagen zie fotoos.

Groeten van Magnamannetje.
full
 
Hé Rutgurtjuh, had je niet verwacht natuurlijk dat dat knalblauwe Marbella-tje voor je op de rotonde bij Asch om 8.00 uur bestuurd werd door mij ( jij naar Culemborg, ik naar Wijk ) ;)

Moest ff de hond van SP oppikken, wordt straks gesteriliseerd 8-)

Zag je achter me, herkenbaar aan je hanenkam op je helm ;)

\[edit]Overigens kwam ik je afgelopen Zondag ook nog tegen, jij op de brommert vanaf mijn huis naar de rotonde van Amerongen, ik in de Daf richting m'n huis :Y \[edit]


Ik moest even denk en hoe dat op de rontonde zat maar dat klopt ja, dat was IK! *O*
Zondag heb ik jou helemaal niet gezien, je vrouw/vriendin wel.

Ingrid roept trouwens dat het een keer tijd word voor koffie met stroopwafels.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend, iets voor 8en een motor (jaja) op de kruising van de Zandvoortselaan / Herenweg in Heemstede. Ik kwam uit de richting haarlem en ging rechtsaf, jij stond te wachten voor linksaf.

Als je oortjes op de helm hebt gezien, dan was ik dat!!! (en een blauwe motor) Ik stond inderdaad voor linksaf en zag een motor rechtsaf slaan, type kon ik niet zien, ik hoorde wel een erg mooi geluidje en zag nog net een (voornamelijk) zwart pak met wat grijs of wit erop! en uiteraard de stickert!!! :W
 
Vanmorgen om half 9 op de A58 richting eindhoven. Een tourmotor met de sticker op de rechter zijkoffer.

wie? :W
 
Gespot in Echt:
ik dacht een zwart rode en een blauwe sportfiets, jullie reden net weg bij de Esso tegenover de McDonalds.
Een had een garagekenteken en de ander een MF sticker (heb niet gezien welke want er zat een sukkelaar voor me)
 
maandagochtend op de n 302 van nieuw-millingen naar harderwijk

in een groep motoren 1 mf-er gespot

voorop reed een zwarte cbr blackbird en jij reed geloof ik als een na laatste,
heb niet goed kunnen zien wat voor motor het was... kawa :?

jullie haalden me in voor de rotonde naar ermelo

[me="TL tinuz"]reed daar in een sorbo bus[/me]

:W
 
vandaag mijn eerste blik gespot:
A50 rondom nijmegen en 16.45u ergens
grijzig blik met vrouw

keek niet verbaasd dat er een motorrijder zwaaide...
*O*
ik had veschrikkelijke haast en file en zat op een blauwe gixxer
 
11:45 afrit Rotterdam Alex'

Grijze Pan eurpean. Met MF stickers op topkoffer en spatbord.
ik was dus diegene in de grijze vd caddy die toeterde :W

eindelijk tijd om te reageren,

was ikke.

moment dat je toeterde had ik zoiets van wat is dat nou weer... toen je naar beneden wees wist ik al weer genoeg, niet weer 1 he, 1 keer in n maand is genoeg :P

toch weer tof zo'n spot

:W tnx murkel ! :W
 
Eerder vandaag rond 18u15 op de ring A10 van sloten tot aan watergraafsmeer achter een blauwe bandit aan tussen de file door. Je had een topkoffer met finse vlag sticker en een helm met rendier sticker.

Ik reed op een zwarte versys.

Wie was u? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan