[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
groene ZX7R gespot, gisteravond (donderdag 22-05) bij motozoom zo rond 18.45 :W

ik was die gozer die net aan kwam rijden op m'n zilveren Z :]
 
Wie: Zwarte YZF, MV-30-xx
Waar: Jaagweg P'end tot Afslag A10 naar A1
Wanneer: half uur geleden

Ik was die irritante Vespa ;) :+
 
Wanneer : Vanmorgen 07:45 uur

Waar : A27 (huizen)

Wie : ??? Zwarte helm, met zwart donker vizier

Motor : Paarse Suzuki ???

Stickert : Check

Gegroet : Check

:W :W :W :W :W
 
Gisteren op Assen ff gesproken met Newbieno en Allainde :?
Was gezellig mannen :W

Ja dat was ik met die koppelingskabel :P

En vanmorgen om een uur of 7 op de A2 thv Abcoude een blauw kawa :? Kwam ff naast je rijden, en wees naar de kenteken plaat, en een duimpje. Ik op zwarte GS met topkoffer :)
 
Plaats: Van Zutphen via Klarenbeek richting Lieren
Tijd: Rond 7.45 uur
Motor: Donkere Suzuki (SV?)
Bestuurder lichte helm, g4rijs leren pak, zwarte rugzak. :]

Ik moest mijn grijze Clio diesel flink op de staart trappen om bij te blijven. Helaas, de foto's die ik met de foon geprobeerd heb te maken is niks geworden in het bos.
Wie ow wie :?
 
Gisteravond op de boulevard van Noordwijk bij het pannekoekenhuijs :Y
Wilde nog ff zwaaien maar was druk bezig met het bedienen van de koppeling B|
 
Gespot, bij de Haagse Hogeschool:

- De geparkeerde XTZ van KawaRez.. ik heb mijn YZF er naast gezet (staat ook nog een erg mooie Duc, helaas zonder stikker). Dit keer eindelijk eens mijn schoonheid gepoetst, en hoe! Ze is weer als nieuw!

- Op een muurtje voor de Haagse Hogeschool, genietend van het GEWELDIGE weer: Fietsertje! En: Ja, gewoon spotten op MF, dat hoort er nou eenmaal bij! }) *O*

Een goed begin van deze fantastische dag! Jammer dat ik nog tot 16:00 hier op school moet zitten. :)
 
Op de A10 ter hoogte van afslag s113 motorrijder gespot met MF sticker en nummerplaat begon ook met MF. Het was op 23-05-07 om 08:15. De motorrijder had een motorpak aan en reed op een sportieve fiets.
 
Gisteravond (dinsdag dus) nog gespot op het station van Haarlem een rode motor. Bestuurder had een soort van spike helm op :?

Ik was wandelend en je reed me voorbij
:W
 
Gespot, bij de Haagse Hogeschool:

- De geparkeerde XTZ van KawaRez.. ik heb mijn YZF er naast gezet (staat ook nog een erg mooie Duc, helaas zonder stikker). Dit keer eindelijk eens mijn schoonheid gepoetst, en hoe! Ze is weer als nieuw!

- Op een muurtje voor de Haagse Hogeschool, genietend van het GEWELDIGE weer: Fietsertje! En: Ja, gewoon spotten op MF, dat hoort er nou eenmaal bij! }) *O*

Een goed begin van deze fantastische dag! Jammer dat ik nog tot 16:00 hier op school moet zitten. :)
jeetje.. jammer dat mijn motor in de garage ertegenover staat _O- anders was ik zo vaak gespot :+
 
Als je oortjes op de helm hebt gezien, dan was ik dat!!! (en een blauwe motor) Ik stond inderdaad voor linksaf en zag een motor rechtsaf slaan, type kon ik niet zien, ik hoorde wel een erg mooi geluidje en zag nog net een (voornamelijk) zwart pak met wat grijs of wit erop! en uiteraard de stickert!!! :W

Ik zat nog te pitten, dus noch kleur, noch oortjes gezien. Maar het geluidje klopt wel (RSV met open Akra's en ik heb een zwart pak met wat zilver). Dus ik zeg: gespot :) En jij was dus duidelijk wat wakkerder... :) :W
 
Gespot, bij de Haagse Hogeschool:

- De geparkeerde XTZ van KawaRez.. ik heb mijn YZF er naast gezet (staat ook nog een erg mooie Duc, helaas zonder stikker). Dit keer eindelijk eens mijn schoonheid gepoetst, en hoe! Ze is weer als nieuw!

- Op een muurtje voor de Haagse Hogeschool, genietend van het GEWELDIGE weer: Fietsertje! En: Ja, gewoon spotten op MF, dat hoort er nou eenmaal bij! }) *O*

Een goed begin van deze fantastische dag! Jammer dat ik nog tot 16:00 hier op school moet zitten. :)


teruggespot ;)

ik was ffweg, sta daar weer.
Fietsertje gisteren @ Safe Zmeer gespot o_O
 
Op de A10 ter hoogte van de afslag S113 sportieve fiets motorrijder in motorpak. Op 23 mei om 08:15. Kenmerk nummerbord begon ook met MF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan