[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik Hoor net van Barbie Crosser dat ze een MFer op vliegbasis Volkel heeft gespot.
Hij is oud, verder weet ik nix.

Wie o wie??

Peter.



lol

Het is Ouwe Man _O-

We liepen elkaar bekant letterlijk tegen t lijf aan
Ouwe zelf kan denk ik niet posten
Hij ligt gelegerd ivm de Open dagen

Maarre Outdoor Man ...Thnx voor t posten hier :j
 
Pinty gespot, maar die kom ik geloof ik iedere dag tegen
 
Waar: Groningen, Eeldersingel richting Westerhaven
Wanneer: Zonet, 06:35
Wie: rood/witte racer, met rijder. Jij had een rugzakje op, en spijkerbroek aan op de motor.

Ik kwam uit de zijweg Eelderstraat, op de fiets richting sluis.
Jij reed richting Westerhaven/Media Markt. Er reed een andere motor voor je.
Ik was helaas net te laat op je goed te spotten.
 
Laatst bewerkt:
Laate spot:

dinsdag ong. 17:45
Centrum den Bosch, je reedt bij het emmaplein over de parallelweg
Een blauw-witte Gixxer, ik gok k4 of nieuwer

Mooie fiets :Y
 
Vanochtend op de n57/n15 in de file tussen hellevoetsluis en brielle zeg maar. Een witte cbr met een beetje rood en zo'n gele streep.
 
Net een briefje "gespot" op de tank van een roodgele :P Gixxer-fighter, kenteken && 81 &&, bij Decathlon-A'dam achtergelaten.
Ik geelzwart FLM-regenjack over koei.
 
Laatst bewerkt:
Hansss, zag ik jou vanmorgen om 7:40 uur aan het begin van de N244 richting Purmerend, met rood/witte helm en topkoffer?
Ik reed aan de andere kant van het kanaal, vlak voor de vuilverbranding richting Alkmaar.

Zo ja, dan heb ik je begin deze week ook al gespot...zelfde tijd, zelfde plaats.

:W

(en anders toch :W .... :+ )
 
Arnhemseweg en vervolgens de A28 opdraaiend richting Utrecht: ik vermoed een Kawasaki ER6 met vrouwelijke rijder erop. Rond 8.20 :)
 
Uur geleden gespot in Arnhem: een wit/blauw/groene kawa (?), bestuurder in zwart leer gekleed.
Reed langs de Mediamarkt, ik zat in de trolleybus.

En nog één, beetje laat: afgelopen zaterdag om 20.30 een blauw/paarse motor op het Jansplein in Arnhem geparkeerd.
 
Uur geleden gespot in Arnhem: een wit/blauw/groene kawa (?), bestuurder in zwart leer gekleed.
Reed langs de Mediamarkt, ik zat in de trolleybus.

En nog één, beetje laat: afgelopen zaterdag om 20.30 een blauw/paarse motor op het Jansplein in Arnhem geparkeerd.

Die bovenste was ik :). Eindelijk weer eens gespot!
Is een ZXR 750 trouwens.
Thx voor de spot!
Grtz
Martian
 
ik kwam jou tegemoet in me truckie moest naar bergambacht vanuit nieuwegein wou ook eerst over de dijk gaan maar dan had er waarschijnlijk nog meer grind op gelegen :P

Er rijden veel megablikken over de lekdijk, ik heb er geen last van, die laten me er (bijna) altijd langs omdat die wel in de spiegels kijken.
Wat voor megablik heb je dan kan ik daar beter op letten, ik rij dagelijks door/rond N'gein.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan