[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag op de Koemarkt Purmerend

full
 
Rond 22:15 A28 net voor afslag Nijkerk,
een transalp of africa-twin. Je droeg n fluo jas en een broek met fluo strepen er in. Stak je hand op toen ik passeerde ik stak mn pootje uit maar door de snelheid zag het er een beetje vaag uit want hij werd teruggedrukt door de rijwind _O- Iemand van hier?
 
vandaag meerde MF-ers gespot.

Een aantal bij purmerend.
En bij de Texelse boot stonden ook een aantal Mf-ers te wachten.

foto's nog even van de camera halen.....


Om 11.30 uur kwam er een groene motorfiets van de boot af. (aan de kant van den helder) was jij dit? Ik stond toen met wat bekenden te wachten om de boot op te mogen.
 
Vanmiddag tussen 14.30 en 15.00 uur: een zwart/turquoise CBR600F met sticker in de Houtstraat (zijstraat Rapenburg) te Leiden.

Bij deze gespot! :W

Wij (Detox en ik) waren met koekblik op visite bij familie die daar woont ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond 11:30, op de A73 richting Nijmegen: twee Moto Guzzi California's (?). De achterste had een Noors (?) vlaggetje aan een van de koffers gebonden, en een MF-sticker op de kentekenplaat natuurlijk ;) Ik kwam jullie voorbij op mijn rode VFR :]
 
Om 11.30 uur kwam er een groene motorfiets van de boot af. (aan de kant van den helder) was jij dit? Ik stond toen met wat bekenden te wachten om de boot op te mogen.

jah dat was ik :P gif groene kawa :P jullie stonden met ze 4e of 5e toch?
 
op de koemarkt in purmerend ( harley dag ) meerdere Mf-ers gespot helaas geen foto's camera op :(
 
Vanochtend MacReal gespot door even naast hem te rijden :W
Ik had wat last van dat het maandag was dus ik was wat later de weg op :+

Anyway gespot *O*
 
Vanochtend MacReal gespot door even naast hem te rijden :W
Ik had wat last van dat het maandag was dus ik was wat later de weg op :+

Anyway gespot *O*
dat was wel een overduidelijke spot inderdaad :+
Ik was ook wat later dan normaal, normaal gesproken ben ik een slordige 20 minuten vroeger :X

Ik had ook Stork nog gespot (of hij mij eigenlijk) bij afslag Leidschendam.
Je stak je been uit naar een paarse allroad met een hutkoffer achterop, dat was ik :P
 
Net om kwart voor 9 op de A10 Nieuwe Meer vanaf de Zuid-as.
Een blauwe ZX6R (of een R6 kon het niet goed zien) maar iig met MF-sticker!
Ik reed op de afrit naar Sloten, jij ging rechtdoor de A4 op.
 
Laatst bewerkt:
Gespot Op de terugweg Met een gerepareerde voorband Moturist.
Eerst "live" bij de texacopomp te Oirlo en later reed je bij Apeldoorn over de A50 terwijl we bij het AC restaurant wat naar binnen werkten.

We hebben je niet meer langs de weg zien staan dus nemen aan dat 't je gelukt is om thuis te komen. :)

Hà, jullie zijn dus ook goed thuis gekomen :)

Ik ook, na twee keer bijpompen hield de band spanning tot Groningen, zat alleen wel flink onbalans in, boven de 95 km/u begon hij wat te stuiteren, dus maar mooi rustig an naar huis gesukkeld, 'k was om precies acht uur thuis *O*

Al met al toch een hartstikke leuke dag gehad :Y
 
Vanmorgen om ongeveer 6.50h op de A7 tussen de file door...

Een BMW R1100 GS, MP-FD-xx

Ik reed ongeveer vanaf afslag Zaanse Schans achter je, jij ging rechts de A8 op en ik rechtdoor Zaandam in, op de splitsing probeerde ik nog de aandacht te trekken, maar je had geen oog voor mij -O-
 
Zojuist (rond 12en) een Suzuki SRAD op de kruizing kamperfolie weg met de Klaprozenweg in Amsterdam Noord, we stonden in koekblik naast je te wachten op die leerling verkeersregelaars B|, toen je wegreed zag ik je sticker pas.

:W
 
dat was wel een overduidelijke spot inderdaad :+
Ik was ook wat later dan normaal, normaal gesproken ben ik een slordige 20 minuten vroeger :X

Ik had ook Stork nog gespot (of hij mij eigenlijk) bij afslag Leidschendam.
Je stak je been uit naar een paarse allroad met een hutkoffer achterop, dat was ik
:P
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan