[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gespot bij afslag Uitdam op de dijk Marken -> Monnickendam.

Je stond daar in een wit pak met blauwe opdruk, de bochten die na jullie kwamen zijn te leuk om rustig te doen en goed te kijken. Ik toeterde wel nog :W
 
JEej mijn eerste spot *O*

We waren ff stukkie rijden, we stonden daar stil omdat zo'n sprintertje die ertussen stond(19 pk, ding zonder kappen) 1 van de uitlaatbouten was losgetrilt.

Tja me vrienden houden het nog bij scooters B| (alhoewel ik daarop weer ga rijden als me voorvorkpoot gemaakt is, stunt er namelijk op is het enigste leuke op een scooter vind ik :P )

O ja me cat is rood/wit, nie zilver :P

Thx voor de spot in elk geval!!

Sport je toevallig bij Fit4Free in Capelle??

Ha, ik sport bij Sportsart Ommoord en woon in Hillegersberg. Vandaar dat ik via deze route naar huis rij.
 
vanmorgen 9.15 op de A1 (richting A'dam) , bij afslag Almere/Hilversum.
4 racers, dame voorop met MF sticker, 3e "man" had ook MF sticker.

*O*
 
Amsterdam - vanmiddag rond 12.15 - 12.30 uur in industriegebied sloterdijk 3 motoren gespot waarvan 1 i.i.g. met sticker. Ik heb herkend een kawa en een Suzuki SV 1000 (grijs) deze was met sticker.
Wij stonden in die lelijke auto om linksaf te gaan richting de Amsterdamse vaart. Jullie gingen rechtdoor.
 
Gespot Aad900 op de terugweg vanaf mijn rondje Zeeland kwam ik je ter hoogte van Driebergen tegen. We hebben samen een stukje opgereden tot Elst :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist, drie motoren, één sticker. Wij, ArendJan en Boersma, reden over de lekdijk vanaf Schoonhoven. Wij reden op twee Kawasaki's GPZ500s, allebei met sticker. Wij hielden ons wél aan de snelheid ;) :+ .

(normaal doe ik dat nooit, maar omdat Arend Jan het anders aan dat ene leuke meisje :9 verteld heb ik me nu maar gedragen)

:W :W
 
Laatst bewerkt:
vanochtend.. de "MF Newbie "Kijk die Dijk" rit" rijders bij McD IJ'stein.

lekker ritje gehad?


+

Bij het Posbank paviljoen,

deze 3 met sticker..
full

full


jullie stonden schuin voor mijn blauwe Z1000
:W
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag in Luttenberg tussen 15.15/15.30 uur een groep van 6 motoren allen met stickert *D . Ik reed langs op een rode VFR helaas (nog) zonder sticker..riep tijdens voorbij rijden gespot :W
 
Gespot iemand op een allroad met koffer achterop, jij zwart/blauw pak op de Oesterdam vanuit Rilland richting Tholen om uurtje of 11, je reedt achter/met 3 Engelse motoren, halverwege de Oesterdam zat ik achter jullie. Bij het stoplicht gingen jullie naar links en ik naar rechts richting Tholen op mijn Soes gsxr :W bij deze gespot, ik wees nog naar m'n kentekenplaat ;)


dit was ik met me africa twin. en het waren belgen. die doen tenminste aan bepijlde toerritten zodat je niet met losse blaadjes hoeft te kloten om daarna alsnog de weg kwijt te raken. ben vast nog een paar keer gespot vanuit de auto ofzo. teller voor vandaag staat op 585km vanuit hoorn naar st. job in het goor. daar toertje meegedaan en weer terug.
 
Vanmiddag om 15:15u op de Stationsstraat in Ermelo een rode VFR. Berijder had een zwart textielpak aan geloof ik. Was vlak voor de rotonde bij het Weitje / de Schout.

Ik was met de benenwagen ;)
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag een MF-motor gespot in de berm bij het Zweefvliegveld Den Helder,de MF-er zelf stond in de andere berm aan de overkant
 
Net om +/- 17:30, een blauwe kawa ZX9-R, bij winkelcentrum Hoge Vugt in Breda. Voor de ingang van de EmTe supermarkt.

Kenteken: MZ-30-**
spoth.jpg
 
Hoi Coen, was ff leuk, een soort minitoer samen :] mooie brommert heb jij trouwens :}

Idd een soort mini toer :P , jou dl650 ziet er ook goed uit in die kleuren hoor :Y . Ben een poosje gelden nog op een rode wezen proef rijden. Viel zeker niet tegen kan ik je zeggen , dus wie weet :)

Tot Spots :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan