[centraal] MF-er gespot? post het hier - deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog beelden gemaakt van het ongeluk met de verlengde R6?
Ongeluk gebeurde net voordat Heleen aankwam rijden. Blond, witte pak en militair valt namelijk op!
Was best heftig ongeluk aangezien hij een powerslide maakte en dus vol vermogen op de achterwiel had.
Truuks waren dik alleen ook jammer dat een kerel op zijn bmw R1200 (denk ik) ook ff dacht dezelfde truukjes na te doen en toen per ongeluk doorschoot en door het lint ging daar waar ook mensen stonden! Mag van geluk spreken dat er mensen op tijd opzijgingen!
Verder leuke dag alleen was zonde dat iedereen op 2 wielen gelijk daar dacht dat ie ook stuntrijder is!
 
Als het goed is onze Skoda voor het eerst gespot vandaag. Dit was rond 12u15 op de A9 ter hoogte van afslag Weesp (waar ik er ook af ging).
Ik reed erg rustig en de auto en jij achter wilden er graag langs ;)
Jij reed op een blauwe toermotor (ook met sticker) en stak je voet nog even uit als groet.
Leuk geluidje komt er trouwens uit jouw vooronder :)

Wie-o-wie :W



ps. De eerste spot van onze Skoda *D
 
Ik heb tijdens truckstar een grijze opel combo? gespot, rond uur of 8 half negen bij het tt circuit in Assen..

Ik toeterde en wees naar je met 2 vingers. Reed zelf op me soes sv650. Met me nieuwe demper })
 
[afbeelding]
Gisteren gespot in Amstelveen: een Harley Sportster. Dit was overigens nadat ik, bij een leenactie, een vakkundige schuiver heb gemaakt met het beste ding... ;-)


Was wel even grappig inderdaad, ik maar denken dat je wat foto's van de schade wilde nemen. Hoor ik ineens "nee, voor in het 'gespot' topic". Wist heel niet dat je je hier ook vertoefde :W

Ben blij dat je heelhuids afgestapt bent, dat deukje in je ego kom je ook wel weer overheen :P


Heb je het schietsport topic hier al ontdekt trouwens?
 
Gespot zondagmiddag omstreeks 12:30 op de A6 t.h.v. Almere, richting de A1.
Een MF'er in een wit lederen pak op een donkere motor.
Kenteken helaas niet kunnen noteren. Ik reed in grijs koekblik (Ford focus) eveneens met MF sticker. Wie herkent zichzelf?


Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn. Beetje supermotard achtige motor? (Aprillia Dorsoduro)
 
Rond 1545 (heb geen klokkie op me fiets, dus neem et ruim..)gisteren in assen voor het ziekenhuis langs richting station en daarna langs het veemarkt terrein. Blauwe bandit(?) met MF stickert op de plaat.
 
wat MF-ers op CPZ vandaag:
:W

full

full

full
 
zojuist in Vreeswijk, Nieuwegein 2 motoren met sticker bij Luigi's ijssalon bij de dijk daar.

Zag de stickers pas toen jullie al voorbij waren, ik liep met een jongedame over de stoep jullie aan te gapen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan