[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot:
waar: a12 richting den haag
wanneer : rond 16:45 uur
wat: blauwe suzuki sv... met Berik pak.
Wie was het? bij deze ben je gespot, ik reed achter je in een zwarte punto, je sloot netjes achteraan in de file en ik ging je links voorbij.
full
 
2 mf-ers gespot! op de rotonde in Bergambacht. jullie kwamen van de n207 af (vanuit gouda) en gingen het dorp in de molenlaan op. ik was de motorrijder die uit het dorp kwam :)

twee racers alleen het type durf ik niet te zeggen. wie o wie was/waren dit :)?

Oja dit was iets na 20.30
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik dan geweest :+ :W denk ik :P daar reed ik namelijk wel :+ ..

kwam er beetje herrie uit de uitlaat :+ :P ?
Als je met iemand anders was dan :W zwart/witte motor zonder sticker. Liep met m'n Yamaha shirt daar naast een meisje wat je misschien wel op is gevallen, heeft iets meer mee gekregen dan gemiddeld en bijna iedereen zat te staren :+ xD klonk idd wel aardig ja.
 
Laatst bewerkt:
Als je met iemand anders was dan :W zwart/witte motor zonder sticker. Liep met m'n Yamaha shirt daar naast een meisje wat je misschien wel op is gevallen, heeft iets meer mee gekregen dan gemiddeld en bijna iedereen zat te staren :+ xD klonk idd wel aardig ja.

ik had wel zeker een sticker en reed er vlak voor :P
light grey bmw k1300s ;)
 
Gespot een groene ZX-10R (model 04/05) met sticker vlakbij de hoofdingang van het Slotervaart Ziekenhuis om 17.00 uur. Ik reed toen weg daar, op weg naar huis, stond ff verder om de hoek geparkeerd.

Wie o wie?

:W

Die is dan geloof ik ook door Gh0st gespot, die liet net iig no een foto op zijn telefoon zien van een groene motor die hij nog wilde posten :P
 
zojuist gespot (8:15):

wat: zwarte Kawasaki (zzr?) 1400
waar: A2, Waardenburg.
Berijder: in zwart textiel,zwarte helm. Bagage op het motorkontje.

Je was lekker aan het zigzaggen :P

:W
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen stond deze ineens bij ons in de straat in Den Haag..

Volgens mij issie niet van de buurman.. en ook niet van de andere buurman..
Dus van wie issie wel?

Mooie Ninja met Monster tankpad en special painting met vlammetjes..

http://yfrog.com/gysd9bij


edit - waarom kan ik geen yfrogfoto's plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Hieruit concludeer ik dat je mij gespot hebt *D , mijn kenteken begint echter met MB en eindigt op 12.
Ik denk dat ik je sticker over 't hoofd gezien heb, en da's vreemd want ik let er normaal gesproken vrij goed op. :Y

Morgen rij ik daar weer rond dezelfde tijd. :W
Ik rij daar alleen op ma en di rond die tijd, op do en vr word ik 2 uur eerder vrij gelaten *O*
Verderop lees ik dat je bij het Slotervaart werkt? Geinig, heb ik ook gewerkt. Op het PA lab. Nu zit ik in het Spaarne.
Tot :W s
 
Vanochtend rond een uur of 8 bij de Autoradam langs de A6 bij Almere. Ik kwam om te tanken en jullie waren met een groepje van 3 (gele Ducati Monster, blauwe Suzuki GSR & ik denk een GSXR, maar niet helemaal duidelijk te zien door bepakking) net klaar met tanken.

Bij deze gespot! en ik denk veel plezier met het weekendje weg?
 
vanochtend rond 07.50, a12 gouda richting utrecht thv Reeuwijk (denk ik)

ik werd ingehaald door een Suzuki Gsx 650F dus ik neem aan dat jij mij ook spotte.

In ieder geval: Gespot :W
 
Ik rij daar alleen op ma en di rond die tijd, op do en vr word ik 2 uur eerder vrij gelaten *O*
Verderop lees ik dat je bij het Slotervaart werkt? Geinig, heb ik ook gewerkt. Op het PA lab. Nu zit ik in het Spaarne.
Tot :W s

Werk bij radiologie daar ja.
Tot spots op dinsdag dan. 8-)

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan