[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag op de A16 net voor de van Brienenoord brug, uurtje of 17:15 witte BMW kenteken MN-B...... Bestuurder had een zwarte Rev'it jas aan (letters in het rood) Als je dit lees weet je ongetwijfeld dat jij het was... wie o wie *D
 
heb er nix van gemerkt,had ff getoeterd dan of harder gereden (om me in te halen)(als je kan) :P
wat een weer he :r
de regen liep via mijn broekspijp zo mijn werkschoen in ;(

bedankt voor de spot *O* :W


:) zeker lekker weer.
ik haalde je al in, maar was druk en jij reedt langzaam de snelweg op omdat het goot, en auto's voor je zaten.
rijdt er elke dag rond die tijd, in zilvere golf 5 met 4 man der in.
 
net 16:35op de n246 bij kruispunt krommenie, een blauwe yamaha r1, of kan ook r6 zijn gespot.
ik stond achteraan voor links, jij kwam tussen de auto's door en ging rechtdoor richting alkmaar.

bij deze gespot
 
Leek nog als of je nog boos keek naar de auto voor je......toen je er aan voorbij reed. Wat had ie gedaan?

Weet het niet precies meer, kijk wel vaker boos naar auto's :)
Het zal wel weer iemand met een richtingaanwijzerfobie geweest zijn :)
(Of een niet-kijkende bellert, heb ik ook zo'n pleurishekel aan)
 
Om 18:00 in de file op de Tjalklaan in de file. Een rode motor. Volgens mij datzelfde ding dat ik dagelijks op het werk spot maar nooit een reactie van krijg :/

edit: Ik val in herhaling :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot op de A13 van Delft naar Rotterdam om 16.00u ter hoogte van Delft/Nootdorp
een Yamaha met kenteken MH-RR-** Wie O Wie
 
Laatst bewerkt:
En nog een spot op de A13 van Delft naar Rotterdam om 16.22u ter hoogte van Spaanse polder een Yamaha Fazer met kenteken MS-93-** Wie O Wie
 
Gespot, vandaag om 13.00 op de ringbaan west te tilburg, tweede stoplicht voor westpoint vanuit het zuiden gezien, een bordeau rode bmw, stond voor een bedrijf geparkeerd, als ik me niet vergis met topkoffer.

Dat is de motor van Sienablaze.

Ik zag je vandaag weer rijden, op precies dezelfde plek, dit keer had ik vanuit de bus de tijd om een foto te maken

Mijn eerste fotospot! Dank! *O*
 
Vanmiddag 16uur15 op de A20 Rotterdam-Gouda t.h.v. Schieplein een bronskleurige Yamaha gespot die tussen de file door reed.

Middelste letters kenteken: ..-RR-..

Ikzelf zat in de auto.

Als de eerste letters MH zijn en dan dubbele cijfers
Dan was ik het *O* *O*

Vandaag gespot op de A13 van Delft naar Rotterdam om 16.00u ter hoogte van Delft/Nootdorp
een Yamaha met kenteken MH-RR-** Wie O Wie


Ik dus

Het hele vorige topic niet gespot geweest ......

En al op de eerste pagina *O* *O*
[edit]
en twee keer in twee dagen *O* *O* *O*
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op de A1, ergens tussen 17.10 en 17.50 vanaf ongeveer eembrugge tot aan de stroe waar jij hem lekker hard de afrit optrok, een heel stuk file gereden met een blauwe R1. Je zat eerst netjes achter een auto tot ik er toeterend tussendoorkwam en zwaaide, toen reed je lekker mee ( en regelmatig voor me).

Bij deze, lang en goed gespot! :W
 
Vandaag op de Capelseweg in Capelle aan den IJssel, rond 18.45u, een groene BMW gespot. Je ging bij Hoofdwegplein rechtdoor richting de snelweg.

Bij deze gespot! :W
 
Vandaag op de A1, ergens tussen 17.10 en 17.50 vanaf ongeveer eembrugge tot aan de stroe waar jij hem lekker hard de afrit optrok, een heel stuk file gereden met een blauwe R1. Je zat eerst netjes achter een auto tot ik er toeterend tussendoorkwam en zwaaide, toen reed je lekker mee ( en regelmatig voor me).

Bij deze, lang en goed gespot! :W

Ghehe :W
 
vanavond rond 20.10 op de a16/a20 richting delft.
blauwe motor ik dacht mb-..-..
ik kan t niet meer goed herinneren ik was op weg naar een klusje.

ik reed in het koekblik. ik liet je me inhalen op de a20 en toen zwaaide ik :)
wie o wie was dit.
 
Wie reed er vanmiddag rond 1700 uur met een mooie rode stukgaatie op de ring van Amsterdam?

Bestuurder had een helm met donker vizier en keek nogal strak voor zich uit, en ik zat nog wel zo vriendelijk te zwaaien... :)
 
Om half 10 zoiets 's avonds in Amsterdam op het Damrak, een rode BMW. Zo'n half kuip ding (ik weet nooit hoe BMW's heten). Kenteken was xx-BZ-81 geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan