[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft zijn rode bmw f650 met bagster voor de ingang van het UMC Utrecht geparkeerd rond 16:00 uur?
 
Ik zie ze eigenlijk elke dag, maar nu stonden ze netjes naast elkaar in de regen.

Fastcruiser volgens mij (met de FJR) en de nick van de BMW rijder ben ik vergeten :X

Dit was een foto waard, bij de vts.
full
 
Vanmorgen rond 06:40 op de A10 ring noord, in een aardige plens bui utsuri
gespot. met zijn zx10
Jij reedt bij jou de snelweg op, en ik reedt op de linker baan in koekblik van het werk.
:W
 
Vanmorgen rond 06:40 op de A10 ring noord, in een aardige plens bui utsuri
gespot. met zijn zx10
Jij reedt bij jou de snelweg op, en ik reedt op de linker baan in koekblik van het werk.
:W

heb er nix van gemerkt,had ff getoeterd dan of harder gereden (om me in te halen)(als je kan) :P
wat een weer he :r
de regen liep via mijn broekspijp zo mijn werkschoen in ;(

bedankt voor de spot *O* :W
 
Als ik me niet vergis heb ik net MasterTommy gespot.
Rode BMW F 800S
Rond de klok van 20:55
Verlengde van de Oosterlengte en je reed richting Noorderbreedte
Rode hanenkam op je helm

Khad je zondag ook nog gespot @ Damrak rond 21:15 en eerder op de rozengracht.. Ik liep daar ook in me Wit|rood|wit shirt :+

Bij deze gespot :W
 
19:15 uur Hengelosestraat Enschede vandaag

FZR 600 met ietwat herrie pijp, volgens mij ff snel heen en weer en toen weer de campus op.

Ding heeft meer dan 2 versnellingen hoor ;) Als je op wil vallen is je dat zeker gelukt. Je knalde me op trapfiets voorbij!
 
Wie heeft zijn rode bmw f650 met bagster voor de ingang van het UMC Utrecht geparkeerd rond 16:00 uur?
Ja dat was ik, op bezoek bij m'n vader die gister met de motor onderuit is gegaan op de A12 (als iemand last had van die 27km file die hij heeft veroorzaakt, bij deze :W )

Morgen weer, maar mag er volgens mij eigenlijk niet staan }) Er staan borden 'Motoren parkeren onder traverse' oid, dacht dat een traverse een overkapping was, dus heb ik hem daar onder gezet.

Zie net op wikipedia dat het een voetgangersteek is (vind 'Traverse' is niet echt een algemeen gebruikt woord :X ), zal morgen kijken of ik hem er alsnog onder kwijtkan. Had wel gekeken vandaag, maar zag niet zo snel een geschikte plek.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was ik, op bezoek bij m'n vader die gister met de motor onderuit is gegaan op de A12 (als iemand last had van die 27km file die hij heeft veroorzaakt, bij deze :W )

Morgen weer, maar mag er volgens mij eigenlijk niet staan }) Er staan borden 'Motoren parkeren onder traverse' oid, dacht dat een traverse een overkapping was, dus heb ik hem daar onder gezet.

Zie net op wikipedia dat het een voetgangersteek is (vind 'Traverse' is niet echt een algemeen gebruikt woord :X ), zal morgen kijken of ik hem er alsnog onder kwijtkan. Had wel gekeken vandaag, maar zag niet zo snel een geschikte plek.
Mijn schoonmoeder (+ vriendin) :')
 
Ja dat was ik, op bezoek bij m'n vader die gister met de motor onderuit is gegaan op de A12 (als iemand last had van die 27km file die hij heeft veroorzaakt, bij deze :W )

Morgen weer, maar mag er volgens mij eigenlijk niet staan }) Er staan borden 'Motoren parkeren onder traverse' oid, dacht dat een traverse een overkapping was, dus heb ik hem daar onder gezet.

Zie net op wikipedia dat het een voetgangersteek is (vind 'Traverse' is niet echt een algemeen gebruikt woord :X ), zal morgen kijken of ik hem er alsnog onder kwijtkan. Had wel gekeken vandaag, maar zag niet zo snel een geschikte plek.

Sterkte met jouw vader, ik hoop dat hij snel herstelt. Je kan inderdaad onder de "traverse" meer aan de kant van de garage parkeren.
 
Gespot gisteren rond 12:30 / 12:45

Op de A6 van lelystad richting almere een dame op een zwarte gsxf 600

:W
 
Als ik me niet vergis heb ik net MasterTommy gespot.
Rode BMW F 800S
Rond de klok van 20:55
Verlengde van de Oosterlengte en je reed richting Noorderbreedte
Rode hanenkam op je helm

Khad je zondag ook nog gespot @ Damrak rond 21:15 en eerder op de rozengracht.. Ik liep daar ook in me Wit|rood|wit shirt :+

Bij deze gespot :W

Haha, klopt, zat op oosterlengte een beetje te raggen met de brommer, is daar toch rustig. :)

En zondag reed ik inderdaad een paar keer over het damrak, al dan niet op 1 wiel. :+
:W
 
Gespot ongeveer 17:30 uur een groene kawa MX-**-58 op de A9 (haarlem richting alkmaar). Je haalde me in en ik reed daarna een tijdje achter je, door de wijkertunnel. Tussen de file richting Heemskerk reed je net iets harder, toen ik afslag Heemskerk nam, zag ik jou boven mij op de afslag rijden. :W
Volgende keer wel ff groeten, is wel zo schattig.. -O-

Wat voor motor heb je precies, en heb je een sticker? Kan me iets dergelijks wel herinneren van vandaag, maar ik heb een heel andere kentekenplaat. Ik heb rond die tijd rond die plek wat motoren ingehaald.
Blijkbaar nog een andere groene kawa die daar ook rond reed.

:+
 
:
Jellesnietes schreef op 16 mei 2011 @ 20:56:
Waar : Vlijmenseweg in Den Bosch, verkeerslichten bij de parkeergarage richting de snelweg
Tijd : Rond 17.00
Wat : Grijze bmw, je had een zonnebril op volgens mij

Je reed tussen de rijen auto's door maar het werd groen toen je nog halverwege mij zat, dus heb nog even gewacht tot je voorbij was voor ik gas gaf ;) Ik zat achter het stuur van de harmonicabus die vooraan stond



Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn. Ik zag echter geen MF-sticker op je bus, anders had ik wel even :W

Zo'n harmonicabus is overigens erg groot van dichtbij, dus ik ben blij dat je rekening met me hield. :)

Ik zag je vandaag weer rijden, op precies dezelfde plek, dit keer had ik vanuit de bus de tijd om een foto te maken ;)

full
 
Wederom in Purmerend gespot vanavond: BlueAngels!
Vanaf t JEC richting de Kermis met je mohawk ;)
Zat op de fiets samen met mn vrienden :W
 
Re-spot vandaag, zelfde als poosje terug:
A12 thv Arnhem, afslag Westervoort. Rond 18:00 u, tussen de file door, grijze bmw sportfiets, grijze helm. :W
Ik kon m'n afslag daar niet nemen was afgesloten, afslag Velp :s

Kan vorige spot ff niet opzoeken, ben mobiel, kost teveel moeite :)
 
Gespot, vandaag om 13.00 op de ringbaan west te tilburg, tweede stoplicht voor westpoint vanuit het zuiden gezien, een bordeau rode bmw, stond voor een bedrijf geparkeerd, als ik me niet vergis met topkoffer.
 
Ja dat was ik, op bezoek bij m'n vader die gister met de motor onderuit is gegaan op de A12 (als iemand last had van die 27km file die hij heeft veroorzaakt, bij deze :W )

Morgen weer, maar mag er volgens mij eigenlijk niet staan }) Er staan borden 'Motoren parkeren onder traverse' oid, dacht dat een traverse een overkapping was, dus heb ik hem daar onder gezet.

Zie net op wikipedia dat het een voetgangersteek is (vind 'Traverse' is niet echt een algemeen gebruikt woord :X ), zal morgen kijken of ik hem er alsnog onder kwijtkan. Had wel gekeken vandaag, maar zag niet zo snel een geschikte plek.
daarom stuurde mijn routesletje mij dus via een andere weg.. :+

Beterschap!
 
Re-spot vandaag, zelfde als poosje terug:
A12 thv Arnhem, afslag Westervoort. Rond 18:00 u, tussen de file door, grijze bmw sportfiets, grijze helm. :W
Ik kon m'n afslag daar niet nemen was afgesloten, afslag Velp :s

Kan vorige spot ff niet opzoeken, ben mobiel, kost teveel moeite :)
:W Was I *D

Klotuh file hè?! Was best een endje om als je richting Gelre dome wilde rijden!
 
Omstreeks 06.30 uur op de A2, richting Amsterdam thv afslag Abcoude...
Een chopper, met een beetje legerachtige kleding (dacht ik)...

Jij reed helemaal rechts en ik kwam toeterend voorbij op de linkerbaan, zwarte seat ibiza!

:W
 
Vanmorgen op de Hobbemakade gespot door een heerschap op een blauwe SV.
Blijft ondanks oordoppen toch een lekker geluid, twee twins met open pijpen. :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan