[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar mijn idee is dat iets van "vroeger" toen je nog kans had dat motoren bij het optrekken uit de versnelling schoten.

Ik heb het ook andersom aangeleerd en 'kan' het zelfs niet andersom, maar of er echt een goede reden is om rechts aan de grond te zetten ipv links :?


Dan kan je van stoplicht naar stoplicht rijden, opschakelen en verder lekker je rechtervoet buiten boord houden omdat je toch een klein stukje verder weer moet stoppen.

Een goede reden, ik zou het niet weten.
 
Vandaag om 20:00 Bij jansen ijssalon in Boskoop een rode hornet 600. Ik gok dat je samen met een yamaha was maar die had geen sticker. Hierbij gespot ;)
 
Zojuist aan de Oostweg in Zoetermeer samen met Ferrekau een groep van 6 motoren gespot, die de A12 richting Den Haag op ging. Richting 1 van jullie maakte ik een soort gespot teken, geloof dat ie overkwam :W
 
Vanavond rond een uurtje of 18:15 bij de overgang over het amsterdam-rijnkanaal bij wijk bij duurstede deze mf-er gespot. Excuus voor de belabberde foto, maar mijn iphone vervanger is niet zo goed :')

Foto-WDJJS7UW.jpg


Kenteken begon met XP, en het was een KTM :W
 
De eerste spot is een feit! Je kwam me voorbij op de a16 en nam ook afslag kralingen.
Geloof een cbr 600 met rossi bestickering. De MF sticker ontbrak niet :P
Mooie motor trouwens.
 
Gele naked met vrouwelijke bestuurder. 20:30 bij de Euromaster in Hoevelaken.

wij stonden keten zn twee te kijken if je dag goma komen zeggen aangezien je heel enthousiast zwaaide :)
 
Gele naked met vrouwelijke bestuurder. 20:30 bij de Euromaster in Hoevelaken.

wij stonden keten zn twee te kijken if je dag goma komen zeggen aangezien je heel enthousiast zwaaide :)

:^

Ik weet bijna zeker dat het onderkruipsel was, gezien de kleur van de motor en de helm.

:W
 
Gisterenavond in Grootschermer een groep rijders (waaronder een aantal MF-ers) op de Oostdijk gespot rond 19:45. :W
Was een top avond om te rijden. Toen ik jullie zo voorbij zag rijden had ik wel zoiets van .. hmmm waarom loop ik hier :P

Jullie kwamen uit de richting van driehuizen over de dijk. Ik liep op de dijk met de hond en mijn meissie zat op dr paard. Thnx voor het inhouden :Y
ahhhhhh geinig! :)

We hadden het nog even over jullie :+

Heb heel sociaal me koppeling ingetrokken en hem een stuk uitlaten rollen :Y

Zei al: Anders had ik wss 1 pk extra :X
 
Laatst bewerkt:
De eerste spot is een feit! Je kwam me voorbij op de a16 en nam ook afslag kralingen.
Geloof een cbr 600 met rossi bestickering. De MF sticker ontbrak niet :P
Mooie motor trouwens.

:W

Dat was ik, ik haalde je ff langzaam in zodat je goed kon kijken :+

Is trouwens een Yamaha YZF 600 R Thundercat :P

En thx, die van jou ziet er ook netjes uit :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Bij het RIVM in BIlthoven!

Op het parkeerterrein naast een heeele mooie HD stond daar een heeele dikke SPEED TRIPLE!!!
een witte en t had een tankpad van Engeland!
Ook 2 heele mooie arrow uitlaten er onder!

kortom.. mooie motor;-)

..Berkhout
 
'k Was vanochtend wat later en had even lekker het gas erop bij het opdraaien van de A4. Zie dan voor mij contouren van een allroad met variokoffers. Heb toen ff wat vaart erbij gemaakt en ja ....


.... Blik gespot!
Grappig om je nu eens niet aan de andere kant van de vangrail te spotten.
 
'k Was vanochtend wat later en had even lekker het gas erop bij het opdraaien van de A4. Zie dan voor mij contouren van een allroad met variokoffers. Heb toen ff wat vaart erbij gemaakt en ja ....

.... Blik gespot!
Grappig om je nu eens niet aan de andere kant van de vangrail te spotten.
Houd toch op over die variokoffers! Ik krijg nog eens een complex van je... *gniffel*

Ik was eigenlijk stomverbaasd om je te zien: ik had de GSA achter me allang gespot (en mopperde nog even omdat die me geen ruimte gunde t.o.v. dat BBC-busje) en kon bij het zien van jouw duim alleen maar denken "hij rijdt aan de verkeerde kant...".

Interessante plaats op de weg trouwens (wait for it):
;)
 
Mede Mf-er met een grijs zwarte blade 929 gespot op de hemweg je had pech maar kon je niet echt helpen.

Kenteken en naam vergeten te vragen i'm a dumbass
 
Houd toch op over die variokoffers! Ik krijg nog eens een complex van je... *gniffel*

Not intended....

Met deze koffers ben je gewoon makkelijker te spotten. Een GSA met die alu pizzadozen is zo vreselijk algemeen.... ;)


Interessante plaats op de weg trouwens ;)

Veel van die ingedutte koekblikkers willen nog wel eens in hun linker buitenspiegel kijken, terwijl de binnenspiegel er feitelijk voor niets zit. Je ziet me ook een keer van links naar rechts en terug naar links gaan, zo'n beweging wil ook nog wel eens de aandacht trekken.

In het stuk A4 voor ik jou achterop ontmoette werkte dat iig feilloos en gingen ze allemaal snel naar rechts :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan