[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend, om 8:24 passeerde ik een zwarte Suzuki, op de A2 richting Amsterdam, nét voorbij Utrecht. Wie?

Ik was die zwarte ZZR1400 die "een beetje" haast had en daarom wat lomp door het verkeer laveerde. "dat doet'ie anders nóóit" O-)
 
Vanochtend, om 8:24 passeerde ik een zwarte Suzuki, op de A2 richting Amsterdam, nét voorbij Utrecht. Wie?

Ik was die zwarte ZZR1400 die "een beetje" haast had en daarom wat lomp door het verkeer laveerde. "dat doet'ie anders nóóit" O-)

Hee, ik wilde net posten dat ik KingCoder heb gespot op de A2 bij Zaltbommel.
Aha, ja had dus haast. Ik was even bang dat je al een borrel op had vanmorgen :+

Ik heb je in ieder geval wel wat ruimte gegeven bij het "laveren" maar je hebt me vast niet gezien in een grijze Insignia. :W
 
Laatst bewerkt:
Vanavond, op de Lange Water in Arnhem, vanuit richting HAN een motor met sticker tussen de wachtende auto's door. Je ging bij de IJsseloordweg rechts af richting A325/gelredome.
Kenteken MJ-JV-61
Tijdstip 21:25
:W

That's me, weer een lange dag school gehad :W was wel fris buiten :z
 
Universiteit Leiden, onder het Gorlaeus gebouw, een matzwarte CBR 600F (2?) met rode stickers..
Mijn GSXR staat er nu naast :)

Van de week stond er op die plek ook een zwarte Fazer met sticker!
 
Hee, ik wilde net posten dat ik KingCoder heb gespot op de A2 bij Zaltbommel.
Aha, ja had dus haast. Ik was even bang dat je al een borrel op had vanmorgen :+

Ik heb je in ieder geval wel wat ruimte gegeven bij het "laveren" maar je hebt me vast niet gezien in een grijze Insignia. :W

Leuk! Heb ik naar je gezwaaid? In principe steek ik altijd even een handje op als auto's duidelijk ruimte maken :W
 
Gisteren rond 18.00 uur bij een tankstation in Gorinchem een zwarte Truimp MV-..-92 (volgens mij.) :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren om een uurtje of 6 :? Bij de afrit Zoetermeer (vanuit Utrecht) aan de stopstreep van het verkeerslicht. Jij zat op een blauwe SV650S met duo, ik op een zwarte DL650. We knikten elkaar gedag, maar ik had muziek op, dus spotten ging em niet worden :+

:W
 
Laatst bewerkt:
Nog even het vorige deel door gekeken.

Geplaatst op maandag 19 september 2011 17:44
Vanmiddag tussen VU en Amstel Academie een knalrode Kawasaki Z750. Mijn Honda stond haaks geparkeerd t.o.v. de jouwe.

Gespot!

Woohoo, dat was ik. Heb die van ook een paar keer zien staan. Wou elke keer een blaadje maken met gespot!, maar steeds vergeten. :9
 
That's me, weer een lange dag school gehad :W was wel fris buiten :z
Ik spotte je laatst ook nog, maar je had het berichtje niet gespot denk ik :) Ik ben de CBR 600RR die hem telkens naast jouw parkeert, zonder sticker. Zal er toch eens eentje moeten bestellen denk ik..
 
Zilvergrijze 03 kawa zx6r op de prins hendrikkade in Amsterdam voor t CS :W

Je had een duo achterop, 1min geleden gespot vanuit de bus.
 
Daarnet rond 12.30 uur op de A15 een rood/witte Honda CBR.

Kenteken ML-**-**
Met duo passagier de berijder had een Bering jas aan in zwart wit.

Jullie haalde me in net voor afslag Barendrecht.

Ik rij op een Yamaha Bulldog

:W
 
IMAG0006.jpg


gespot bij het politiebureau/treinstation zwolle
 
_O-

Kwam net dit topic tegen: MF Logo voor stickers

Beetje de start van de hele MF-sticker Hype geweest, grootste grap is dat ik pas een jaar met zo'n sticker rondrij, en pas 1 x gespot ben :+ Topic stamt uit 2002 _O-
 
Zojuist, tegen 8 uur, op de Prins Hendrikkade in Amsterdam: een matzwarte KTM Superduke (??? kon het merk niet zien :$ ) met oranje accenten.
Kenteken MV-**-26.

Rijder had een Arai helm met rode accenten. Je stond stil voor het stoplicht, ik zat in de bus rechts van je. ;)

Gespot! :W

Edit; was het misschien badtzmaru ? Even snel op MFA gezocht... :P Zaten idd vette Akra's onder. :9~~

Jah dat was ik na mn nachtdienst! Lekker onderweg naar huis, opzoek naar mn bedje! Mmmm was heerlijk.....! :z Thnx voor de spot
 
Rond een uur of 1 voor de tuinen (winkelcentrum) in Naaldwijk. Een rode naked, ik meen een honda met sticker. Bestuurder stond dr bij, trok even aan mn ooglid in de zin van, "gezien/gespot". Kon niets beters verzinnen :') .
dus bij deze: :W
 
Vandaag! in Zaandam, bij een stoplicht bij een bruggetje om 14.20uur een oranje naked bike, ik vermoed een kawasaki :Y
wie oh wie?

en dan voor de zoveelste keer :')

In zaandam, schuin tegenover de macdonalds bij die appartementencomplexen
bij nummer 171 tm/181 voor de deur een blauwe yamaha met mf sticker
heb ik al vaker hier neergezet maar nooit reactie :+
 
Maar dan moet je misschien wat sneller gaan rijden (en op andere tijden), want dan haal je tenminste auto's in waar dan mensen inzitten die je weer kunnen spotten :X


[me="r1enzo"] denkt dat 'ie duck304 heeft gespot vandaag[/me] :Y
[afbeelding]
vanmorgen zo rond 10.30h op de A10, S116 en de IJ-tunnel reed je achter me...

edit: je kenteken is MG-HT-xx

That's me!

Zeer goed herkenbaar aan wapperend geel hesje (action kwaliteit:P)
 
That's me, weer een lange dag school gehad :W was wel fris buiten :z

Kwam je van het HEAO gebouw? Dan heb ik je namelijk misschien nog even gegroet. Toen in de toiletten op liep stond er iemand in motorpak bij de wasbakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan