[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot op universiteit Nyenrode, heb een blaadje op je tank achter gelaten!

292xwkj.jpg

33wv4vl.jpg


:W Gespot !! :W
 
vanmiddag rond 4 uur in zwolle een rode SV gespot met sticker je ging de Koren......weg/straat ( westenholte) in.. reed al een tijdje achter je .. maar je wou me niet zien denk ik ;)
 
ik rij al jaren met sticker rond, zowel voiture een grote achter de achterruit als kentekenplaat sticker op de motor...... pas 1 keer gespot :(

Doe je toch iets niet goed :)
Niet dat ik vaak gespot ben, totaal in 3 jaar misschien 10x. Ben zelfs 3x gespot zonder sticker. Toen had ik net mijn huidige motor en daar reden er begin van dit jaar nog niet veel van _O-
 
Vandaag! in Zaandam, bij een stoplicht bij een bruggetje om 14.20uur een oranje naked bike, ik vermoed een kawasaki :Y
wie oh wie?

en dan voor de zoveelste keer :')

In zaandam, schuin tegenover de macdonalds bij die appartementencomplexen
bij nummer 171 tm/181 voor de deur een blauwe yamaha met mf sticker
heb ik al vaker hier neergezet maar nooit reactie :+
Die gaat niet reageren :N

heb ff teruggezocht:
Vanmorgen (+/-7.30h) stond er tegenover het ziekenhuis in Zaandam, om precies te zijn in de Heijermansstraat een blauwe Yamaha Thunder??? (CAT/ACE) geparkeerd...ter hoogte van de eerste stoplichten vanaf de rotonde...aan het eind van de A7...

Wie heeft daar vannacht geslapen :X
Mijn spot van een tijdje geleden -O-
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 15:00 in Den Bosch op de Pelssingel een Blauwe BMW R1200 R(?) gespot:

20110923150107.jpg


GESPOT! :W
 
Om 8.10 uur vanochtend spotte ik net na de Schipholtunnel een Kwaak (ZX-6R?) met stickert. Ik gebaarde nog naar je en volgens mij had je het door. Kenteken was MT-64-... als ik het goed onthouden heb. :W

Rond die tijd reed ik daar op mijn Groene Street Triple met mijn rugzakje.
Ik word wel eens vaker verward vanwege de kleur. :(

Waarmee reed jij?
 
Vanmiddag tegen vieren op de Laan op Zuid, vlak voor het Varkenoordse viaduct: Kawasaki ER-5, MH-G*-1*. Je verstond me eerst niet vanwege de oordoppen - die had ik ook in - maar daarna werd het duidelijk. Je nam de oprit richting Ridderkerk/Gorinchem. Tot spotz!

Greetz, kowalski.
 
Vannochtond rond een uurtje of 08:30 bij de Velsertunnel A9:

Een Honda met het kenteken M#-VN-5#.
Je reed in een leger broek en ik zat ingeblikt in een grijze Ford Focus.

Ik stak mijn duim nog omhoog en daarna gaf je nog even wat gas bij met de Akra's (??), welke een diep, mooi geluid gaven in de tunnel.

Dus bij deze, gespot!!
 
Vanmiddag rond 17.40 op de A4 rijswijk richting Delft. Een witte R1/6 met oranje accenten.
Ik toeterde nog toen ik je thv afslag Den Haag-zuid voorbijreed en jij groette terug. Ik reed op de rood/zwarte blade met donker grijs/zilver leren pak en kawasaki rugzak om.

bij deze GESPOT!!!!
 
Vanavond bij VUmc/oprit ring A10 richting den Haag/west, net na half zeven, een zwarte tourmotor met blikken topkoffert gespot. Berijder had een zwarte jas aan en blauwe spijkerbroek.
Ik zat op de trapfiets en hield je niet bij. ;) :W
 
Kwam je van het HEAO gebouw? Dan heb ik je namelijk misschien nog even gegroet. Toen in de toiletten op liep stond er iemand in motorpak bij de wasbakken.

Helaas, ICA gebouw :+ , zal wel in de gaten houden ;)
Had wel een andere MF'er gespot (CBR600RR) stond naast mij, alleen zonder stickert :W
 
Vandaag rond 17:00 uur een motor met sticker die opeens stopte op de vluchtstrook bij afslag Amstelveen op de A9. Volgens mij was 't een kawa. Ik reed je voorbij, was te laat om te stoppen en poolshoogte te nemen.
Hopelijk niets ergs aan de hand?
 
Zal voor mijn woon-werk motor ook eens een sticker gaan bestellen... met 600 km in de week in en rond Amsterdam moet dat toch wel een keer gezien gaan worden ;)
 
Nu op Schiphol in de buurt v/d mijne geparkeerd, MBHL--, Yamaha YZF600R, zwartgoudgrijs.

Had geen briefje, spot 'm zo ook op www.thundercat.nl .

Zit nu wel een briefje op de tank, vanaf 14:10. ;)
 
Laatst bewerkt:
Twee verlate spotjes:

Afgelopen donderdag rond de klok van kwart over vijf:

A13 in de file bij Delft, ter hoogte van de Ikea.

Goud (of geel..) met zwarte Yamaha Fazer 600, oude model

Vrijdag rond één uur bij Berkel Enschot (geen idee welke straat)

Honda CBR 600 F2. Overwegend rood

:W
 
Heb ik dat: wordt ik eindelijk een keer gespot, is het topic gesloten en kan ik niet reageren.... B|
Dan maar met wat truuken...




Door ®win
Geplaatst op donderdag 22 september 2011 08:57

Nog een fotospot. Gisteren 10 over half 6, N201 voor het stoplicht naar de A4 richting Den Haag:
full




®win: Thanks for the spot! *O* *O* *O*

Greetz, Jack

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik zat me net te ergeren aan het feit dat ik de laatste tijd zo weinig stickers zag rijden en toen reed jij langs:
Een lichtblauwe parelmoerkleurige Alfa met een MF sticker op de A28 zojuist. Ongeveer ter hoogte van Putten. Kenteken was dacht ik iets van VL-GL-**. Niet zo duwen de volgende keer he :P (zag het niet, maar volgens mijn vriendin zat je in onze bumper hehe.)

Gespot dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan