[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ burg. elsenlaan @ Den Haag @ ± 18:20? uur

Gisteren een blauwe Yamaha R1 gespot MF-14-**

weet je naam ff alleen niet meer :+
door me & KaWaReZ
ik achterop
 
Laatst bewerkt:
En weer n spot!! :9 Gaat lekker *D

Vanmorgen bij Arie Molenaar, rond 10 uur ongeveer. Je kwam je Blade ophalen die blijkbaar toch niet op mijlen stond..of wel, ik weet het niet meer :P
Jij was boven en ik was aan het kijken hoe mn maat aan het stoeien was met zn verwarmde vest :+

DSC00239.jpg
 
Komt ze wel eens thuis met, gut schat wat me vandaag nou weer overkwam O_o :+
Boodschappen doen. Nja iets terug brengen eigenlijk... Gezien ik wel n zakcentje kan gebruiken daar misschien maar ff werken :P
:N ze was gisteren voor het laatst in Driebergen juist omdát ze haar werk daar opgezegd had ( niet bij de Lidl hoor, vlak daar in de buurt ) en nog wat spulletjes op moest halen ;)

Nu werkt ze vanaf begin volgend jaar hier in de buurt, scheelt weer 2 x per dag de pont en een hoop benzine :Y
 
:N ze was gisteren voor het laatst in Driebergen juist omdát ze haar werk daar opgezegd had ( niet bij de Lidl hoor, vlak daar in de buurt ) en nog wat spulletjes op moest halen ;)

Nu werkt ze vanaf begin volgend jaar hier in de buurt, scheelt weer 2 x per dag de pont en een hoop benzine :Y

Owh...komt door het dorp zelf he? :')
De pont en boel geld aan benzine scheelt altijd n boel! Wens haar succes op haar nieuwe baan :)
 
D'r stond net een zilver-rood-zwarte Kawa op het Amstelstation, MR-xx-HN waarbij de som van de x-jes 15 is. Heb wel een foto gemaakt, maar aangezien het nu donker is is het enige wat zichtbaar is ongeveer het nummerbord.

In ieder geval: Gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Ah check! Ik voldoe aan het signalement! :+
Z1000 is het trouwens. Jij was zeker met de auto? Heb nl. geen motor gespot.

Klopt, ik zat ingeblikt... Ik probeerde nog snel een fotootje te maken, maar ik kon niet meer dichtbij genoeg komen, volgende keer beter... ;)

:W
 
Zojuist in de Tasmanstraat, Den Haag: MN-**-44, een geel glimmend vehikel!!
IK was die zwarte kawa die gezellig achter ja aan reed. :)

:W *O* :W
 
Zojuist in de Tasmanstraat, Den Haag: MN-**-44, een geel glimmend vehikel!!
IK was die zwarte kawa die gezellig achter ja aan reed. :)

:W *O* :W

Jay, eindelijk gespot! *O* :]
Sorry, heb je zelf niet gezien, anders had ik zeker even gezwaaid :X
Was bezig met een wedstrijd, moest z.s.m. bij het Binnenhof zijn, helaas niet gewonnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Net op de A20 bij afslag maassluis HvH, ik reed iets achter je, op een soes bandit, jij trok toen je de A20 op reed niet geheel milieubewust op :p
 
Zojuist in Houten gespot; Bas600 in z'n Skoda.. Ik op de trapfiets achter je toen je de garage uit kwam :P


Neppe motorrijder, 'n beetje vent doet met dit weer gewoon boodschappen op de motor. Gewoon ff lijntje spannen en karretje erachter.. :N
 
Laatst bewerkt:
Zojuist in Houten gespot; Bas600 in z'n Skoda.. Ik op de trapfiets achter je toen je de garage uit kwam :P


Neppe motorrijder, 'n beetje vent doet met dit weer gewoon boodschappen op de motor. Gewoon ff lijntje spannen en karretje erachter.. :N
Prima te doen hoor vandaag! Heerlijk gereden van 1300 tot 1630 :Y

Hapje gegeten rond 1500u ergens in Vinkeveen, zaten nog 3 rijders tafeltje naast me te discusieren over crossers en BMW GS'en :Y Geen van de drie had een MF stickert achterop, misschien wel hier te vinden???
 
Zojuist in Houten gespot; Bas600 in z'n Skoda.. Ik op de trapfiets achter je toen je de garage uit kwam :P


Neppe motorrijder, 'n beetje vent doet met dit weer gewoon boodschappen op de motor. Gewoon ff lijntje spannen en karretje erachter.. :N

:W

weekend/week/pre-kerst boodschappen.. Héérlijk 4 wielen
 
Laatst bewerkt:
klopt die heb ik al eens gespot (geen antwoord gekregen:P)
volgens mij rode fazer met sticker, blauwe 1300 met sticker, met neus naar elkaar naast lantaarn paal op de hoek van de straat, toch??? ik werk om de hoek af en toe op een boot De NIXE - beroepsduik bootje



Die is van Baardes. Als je rechts van je had gekeken (t.o.v. zoals je de foto genomen hebt) had je ook de Fazer van Jolanda en mijn FJR 1300 kunnen zien. Die staan daar bij het speeltuintje.
 
gisterenmiddag rond uur of half 3/ 3 uur gespot op de RING A10.

Een suzuki VSTROM die voorop reed (zwart rode jas) en volgens mij was het een dame die daarachter reed (kon aan de achterkant niet precies zien watvoor motor het was.). Jullie hoorden wss bij elkaar en namen de afslag Almere Amersfoort.

bij deze gespot, reed op een blauwe r6 die rechtdoor reed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan