[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag een stickertje voorbij komen op de linkerbaan van de A4 richting de Ring A10, voorbij knp. Badhoevedorp, rond 1900-1915. Was een GS of een FJR.... Ik reed helemaal rechts op de spitsstrook, en heb niet goed kunnen kijken. De gang zat er iig in. :) Ik zat onherkenbaar in blik.

:W
 
Laatst bewerkt:
Iemand in een mazda zat te zwaaien naar me op de A9 rond 6 uur en zich helemaal lens te schreeuwen in de auto door gespot te roepen (verstaan lukt natuurlijk lastig bij de 100 km/h) maar ik kon opmaken dat ik gespot was volgens mij :')
 
Ik zie rond om het westland steeds MF stickertjes maar vergeet steeds wat voor motor het was O-). Ben niet vergeetachtig ik moet gewoon te veel onthouden hahah

Edit: ik zwaai wel altijd heel vrolijk naar jullie :W :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn allereerste gespot;
MT-**-47 op de a12 richting den haag. Donkerkleurige motor en je had n zilverkleurige harde rugtas om. Er stond file en jij reed er tussendoor rond 7.50~

Ik zat in de vierwieler :)
 
Rond 8.15u op de A28 vlak voor Utrecht-De Uithof werd ik gespot door iemand op een Suzuki bandit (?) met een lekker klinkende akra :Y met kenteken MR-TF-##(geloof ik)

Ik was nog ff aan het wakker worden op de rechterbaan, zag de 2 vingers voor de ogen en wijzen :P Lampje ging aan, zag je sticker en dacht... eens even kijken :W
 
Gespot in Reeuwijk bij ons hoofdkantoor, net geparkeerd 9.15 uur:

Een rode, chopperachtig. Ja ik zag je wel naar mijn motor kijken....
MN-49-xx

Man met baard, alles zwart, ook je helm. Je zit nu in de opleidingsruimte :Y

IMAG05111.jpg

Kwaliteit sucks, het gaat iom het idee... :+
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag spotte ik rond 17.15 uur naast het Malieveld in Den Haag een Soes met stickert. We spraken elkaar even kort bij de stoplichten maar door mijn oordoppen en muziek verstond ik jouw nick niet goed. Klinkt als Erol B? Nogmaals :W anyhow!
 
dat was ik *O* *O* *O* *O* *O*
:W :W :W ja lekker geluid he dat akra

Rond 8.15u op de A28 vlak voor Utrecht-De Uithof werd ik gespot door iemand op een Suzuki bandit (?) met een lekker klinkende akra :Y met kenteken MR-TF-##(geloof ik)

Ik was nog ff aan het wakker worden op de rechterbaan, zag de 2 vingers voor de ogen en wijzen :P Lampje ging aan, zag je sticker en dacht... eens even kijken :W
 
Voor de A10/A4 MF'ers .....die ik overigens NOOIT meer spot.....

Zag vanochtend op de A10 een motoragent met een 'burger' RT een bonnetje uitschrijven....
Nou ben ik sinds mijn 'van-de-weg-af-gehaald-worden' aktie door een videowagen alert op politieauto's in 'burger' , maar met motors hou ik ff geen rekening.....
Not nice :N :(
 
Voor de A10/A4 MF'ers .....die ik overigens NOOIT meer spot.....

Zag vanochtend op de A10 een motoragent met een 'burger' RT een bonnetje uitschrijven....
Nou ben ik sinds mijn 'van-de-weg-af-gehaald-worden' aktie door een videowagen alert op politieauto's in 'burger' , maar met motors hou ik ff geen rekening.....
Not nice :N :(
Ohoh... dat wordt dus wat beter opletten (voor mij op m'n snelheid)...
 
Voor de A10/A4 MF'ers .....die ik overigens NOOIT meer spot.....

Zag vanochtend op de A10 een motoragent met een 'burger' RT een bonnetje uitschrijven....
Nou ben ik sinds mijn 'van-de-weg-af-gehaald-worden' aktie door een videowagen alert op politieauto's in 'burger' , maar met motors hou ik ff geen rekening.....
Not nice :N :(
Hahahahahahah dat is al zo lang bekend in Amsterdam


Ze rijden met van alles en nog wat van deauville's tot div's Noem het op.

Zal eens kijken of ik me lijstje met motoren en kentekens nog ergens heb voor je.

Leer ze uit je hoofd!!! :Y
 
Voor de A10/A4 MF'ers .....die ik overigens NOOIT meer spot.....

Zag vanochtend op de A10 een motoragent met een 'burger' RT een bonnetje uitschrijven....
Nou ben ik sinds mijn 'van-de-weg-af-gehaald-worden' aktie door een videowagen alert op politieauto's in 'burger' , maar met motors hou ik ff geen rekening.....
Not nice :N :(

Ik ga op de A10 dan maar even een oogje open houden :(
En letten op mijn snelheid ofcourse...
 
klaprozenweg amsterdam noord rond 14:00uur sporttourmotor ben eigenlijk vergeten te kijken wat het was denk fazer met geel hesje of rugzak bij deze gespot maar dat begreep je wel.
ik word wel moe van mensen die niet reageren op spots de laatste 10x mischien 1 die reageerd
zeker in amsterdam in omstreken

That's me i guess *O*
Je tikte me nog ff aan toch?

Valt me btw wel een beetje tegen dat ik de tweede SV heb die uitgemaakt word voor een Fazer.. })
Anyways, ik had idd een gele rugzak ;) Ik kwam van BikeXperience om een afspraak te maken voor wat onderhoud, dus mn SV reed een soort van sleutelklaar rond..

Staat/stond jouw motor daar ergens bij de videotheek? Dan heb ik wat te spotten :W
 

He die heb ik afgelopen zondag ook gepost! > Freakie_1 in "[Centraal] MF-er gespot post het hier - ..."

Toen een briefje achter gelaten maar nog niets van terug gehoord.
Stond echter wel op dezelfde plek, dus misschien iemand die van het lekkere weer ergens anders aan het genieten is :]
Dat is die van mij/ons (Wolve000!)

We wonen tegenwoordig in het Verenigd Koninkrijk, maar Wolve werkt nog in Nederland en gaat regelmatig terug en gebruikt dan mijn oude Divje!

briefje is denk ik nooit gevonden/weggewaaid, want anders had Wolve wel gereageerd! :)
 
Mijn allereerste gespot;
MT-**-47 op de a12 richting den haag. Donkerkleurige motor en je had n zilverkleurige harde rugtas om. Er stond file en jij reed er tussendoor rond 7.50~

Ik zat in de vierwieler :)

Tijd klopt, *O*
motor=zwart= donker..klopt *O*
rugtas, zilver/grijze hardshell klopt *O*
kenteken... niet -O-


Tot de volgende spot :W

edit: Toch wel: vergeten dat ik een nieuwe motor heb met een ander kenteken hehehe
mits hij eindigde op 67 ipv 47 ;)
 
Laatst bewerkt:
Zojuist iemand gespot vanuit de bus!
Rood/grijs sport, weet geen merk wel opvallend kontje. Bij de verkeerslichten bij de polynorm aan het begin van bunschoten-spakenburg, je reed richting Amersfoort.
:W

Ohja, exacte tijd was 16.11 :p
 
Laatst bewerkt:
Tijd klopt, *O*
motor=zwart= donker..klopt *O*
rugtas, zilver/grijze hardshell klopt *O*
kenteken... niet -O-


Tot de volgende spot :W

edit: Toch wel: vergeten dat ik een nieuwe motor heb met een ander kenteken hehehe
mits hij eindigde op 67 ipv 47 ;)

Haha Naja mijn ogen zijn ook niet optimaal en ik was zo enthousiast over mn eerste spot dat ik ook nog ineens bedacht 'kenteken!!!!' En toen verdween je al bijna tussen de autos voor me :P
Tot de volgende spot indeed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan