[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
~[q
ja dat was ikke :W :W :W :W :W

had je helemaal niet gezien volgende keer gewoon inhalen, toeteren,zwaaien,schreeuwen

in ieder geval bedankt voor deze foto spot :W :W :W :W :W :W

uote]Alpha schreef op 10 april 2012 @ 17:32:
Vanochtend 10:15 op de A12 Utrecht-->Den Haag, ergens bij Woerden (?) waar de matrixborden op 90 stonden, daardoor kon ik je inhalen....

Een motor ( :Y ) MT-FR of zo. Topkoffer, allroad model? Je kwam met een aardig gangetje aan (140, nog redelijk netjes) en toen je mij voorbijreed (groen koekblikje, met sticker, maar ja, regen, dus ik kan me voorstellen dat je het niet zag) gooide ik mijn auto achter je op de rijstrook en probeerde je plankgas bij te houden. Die man in zijn dikke audi achter me vond het niet leuk....

Foto geprobeerd te maken, dit is het beste exemplaar:
[afbeelding]

Herkent iemand zich tussen de regendruppels door?~[/quote]
 
~
\
ja dat was ikke :W :W :W :W :W

had je helemaal niet gezien volgende keer gewoon inhalen, toeteren,zwaaien,schreeuwen

in ieder geval bedankt voor deze foto spot :W :W :W :W :W :W

Vanochtend 10:15 op de A12 Utrecht-->Den Haag, ergens bij Woerden (?) waar de matrixborden op 90 stonden, daardoor kon ik je inhalen....

Een motor ( :Y ) MT-FR of zo. Topkoffer, allroad model? Je kwam met een aardig gangetje aan (140, nog redelijk netjes) en toen je mij voorbijreed (groen koekblikje, met sticker, maar ja, regen, dus ik kan me voorstellen dat je het niet zag) gooide ik mijn auto achter je op de rijstrook en probeerde je plankgas bij te houden. Die man in zijn dikke audi achter me vond het niet leuk....

Foto geprobeerd te maken, dit is het beste exemplaar:
[afbeelding]

Herkent iemand zich tussen de regendruppels door?\
Waar reed je nou op, want door de drukte, de regen en mijn telefoon die ineens heel snel fototoestel moest worden heb ik dat niet gezien |(

edit: met die wind had je mijn toeter nooit gehoord :+
en door die wind kon ik je niet inhalen, haha......
edit2: ik heb laatst gelezen wat ongeoorloofd toeteren kost....ongeoorloofd zou in dit geval een discussiepunt worden...
 
Laatst bewerkt:
Het laatste deel duurde wel ongeloofelijk lang trouwens, 143 dagen.


Wintertijd hè :]


Helemaal goed! Ik herkende de blauwe 800 ook al...... *O*

Nou ben ik van de weg gehaald wegens te hard tussen de file doorrijden, maar jij zou ook een goeie kandidaat zijn zeg!! En dat nog wel met passagier ook...... Vond het heftig om te zien....


Ik was vorig jaar aan de beurt... mét passagier.
Maar waar hebben ze jou er af gehaald dan?
Als ik in de buurt was zou ik natuurlijk nog wel post kunnen krijgen...
Zij vindt trouwens dat het allemaal prima gaat zo *O*
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot op de N470 tussen Zoetermeer en Delft rond 14.00 uur:

Zwarte Honda (type weet ik niet :$ ) met topkoffer, kenteken 90-M..-DJ, berijder met zwarte jas met felgele strepen aan de zijkant en zwart/witte helm.

Ik was de zwarte Ford Ka met oranje NL sticker waar je een tijdje achteraan reed

Bij deze gespot!!! :W
 
Vandaag een rode VFR gespot in de garage bij Ten Kate. VFR heeft kenteken M*-NV-*4 (dacht ik :') ). De Honda heeft rekjes aan beide zijkanten voor koffers iig :)
 
Vanmiddag gespot op de N470 tussen Zoetermeer en Delft rond 14.00 uur:

Zwarte Honda (type weet ik niet :$ ) met topkoffer, kenteken 90-M..-DJ, berijder met zwarte jas met felgele strepen aan de zijkant en zwart/witte helm.

Ik was de zwarte Ford Ka met oranje NL sticker waar je een tijdje achteraan reed

Bij deze gespot!!! :W

Hm, ik reed daar omstreeks die tijd, alles klopt, kenteken (of de ontbrekende letter zou anders moeten zijn 8-) ) zwart pak met gele strepen en een Uvex Zwart/wit helm, alleen rijd ik een Zwarte DL650A L2, en dat is een Suzuki :}

Voor de zekerheid maar een plaatje van moi
GroteFoto-E4OWCAIF.jpg


Oja, inmiddels is de standaard ruit vervangen door een smoke varioruit en de valbeugels vervangen door zwarte GIVI beugels.
 
Ik was vorig jaar aan de beurt... mét passagier.
Maar waar hebben ze jou er af gehaald dan?
Als ik in de buurt was zou ik natuurlijk nog wel post kunnen krijgen...
Zij vindt trouwens dat het allemaal prima gaat zo *O*

Op de A6 zaten ze al achter me aan en ik was nog maar net lekker aan het tussen-door-file-rijden op de A1 en toen werd ik er met sirenes en al vanaf gehaald.

Ik reed net als jij ook meestal met 60 door de file tot ik een paar maanden daarna vol in de zijkant van een automobiliste ben geklapt. Geen richting en gewoon naar links gaan......
Had altijd het idee dat het met die snelheid wel kon, maar met zo'n aktie ben je nergens! Motor total loss en verder gelukkig niks. Sindsdien hou ik max 40 aan. Vandaag dus ff 60 om jou bij te houden. :N
 
Rond 22:00 uur een CBR 600 F (wit met wat rood/geel/zwarte accenten) gespot.

Was in Hoogvliet, stond in het gestreepte koekblik achter je bij het stoplicht, je reed het terrein van de Mac op...

Bij deze gespot :W
 
Bij de Gamma in Zoetermeer een 96' Blade gespot. Heb je een hand geschud, ben te lui om de foto te uploaden. Je weet zelf ook wel hoe je fiets er uit ziet ;)
 
Bij de Gamma in Zoetermeer een 96' Blade gespot. Heb je een hand geschud, ben te lui om de foto te uploaden. Je weet zelf ook wel hoe je fiets er uit ziet ;)
Lui!!!... Kom maar op met de foto :(



:9
Thanks voor de spot Thijs *D
 
Laatst bewerkt:
Op de A6 zaten ze al achter me aan en ik was nog maar net lekker aan het tussen-door-file-rijden op de A1 en toen werd ik er met sirenes en al vanaf gehaald.

Ik reed net als jij ook meestal met 60 door de file tot ik een paar maanden daarna vol in de zijkant van een automobiliste ben geklapt. Geen richting en gewoon naar links gaan......
Had altijd het idee dat het met die snelheid wel kon, maar met zo'n aktie ben je nergens! Motor total loss en verder gelukkig niks. Sindsdien hou ik max 40 aan. Vandaag dus ff 60 om jou bij te houden. :N

Minimumsnelheid van mij is 30. Zodra het gaat rijden ga ik naar 40 en ik blijf er tussen tot 60. Vanaf 60 voeg ik weer in.

Met 60 door de stilstaande file is best snel. Je remweg is dan bijna 17 meter. In de file zijn dat ongeveer 4 auto's. Als er 5 auto's verder dus iemand in de weg gaat staan zit je er tegenaan :( Langs de andere kant breng je minder tijd door in de file en is er dus minder kans dat je een domme actie van een bestuurder tegenkomt, als je er van uitgaat dat de kans op een stomme actie stijgt naarmate je je langer in de file bevindt :+
 
Hm, ik reed daar omstreeks die tijd, alles klopt, kenteken (of de ontbrekende letter zou anders moeten zijn 8-) ) zwart pak met gele strepen en een Uvex Zwart/wit helm, alleen rijd ik een Zwarte DL650A L2, en dat is een Suzuki :}

Voor de zekerheid maar een plaatje van moi
[afbeelding]

Oja, inmiddels is de standaard ruit vervangen door een smoke varioruit en de valbeugels vervangen door zwarte GIVI beugels.

:$ Shame on me!!
Maar je was het wel *D :W
 
Zonet op de A10.. MB-HV-66. Zwarte helm met zo'n domme hanekam erop ;(

Dus mocht je dit lezen:
Je hebt mazzel dat ik op zat te letten anders had ik je minimaal 3x van je brommer gereden.

Eerst uit een stilstaande file de A10 op rijden, WTF dude, ben je levensmoe? Dat was 1x bijna plat,
Vervolgens midden op de snelweg van je gas af gaan, heb je niks geleerd met rijbewijs halen? 2e keer bijna plat,
Dan meerdere malen gaan remmen om vervolgens een aantal kansloze wheelies te gaan maken in de coentunnel. Wat een trieste bedoeling. Als je nou niet kan wheelieen, ga dan niet oefenen in de spits in de coentunnel joh...

En het ergste is nog, je had niet eens door dat ik je bijna plat reed ;(
 
Zonet op de A10.. MB-HV-66. Zwarte helm met zo'n domme hanekam erop ;(

Dus mocht je dit lezen:
Je hebt mazzel dat ik op zat te letten anders had ik je minimaal 3x van je brommer gereden.

Eerst uit een stilstaande file de A10 op rijden, WTF dude, ben je levensmoe? Dat was 1x bijna plat,
Vervolgens midden op de snelweg van je gas af gaan, heb je niks geleerd met rijbewijs halen? 2e keer bijna plat,
Dan meerdere malen gaan remmen om vervolgens een aantal kansloze wheelies te gaan maken in de coentunnel. Wat een trieste bedoeling. Als je nou niet kan wheelieen, ga dan niet oefenen in de spits in de coentunnel joh...

En het ergste is nog, je had niet eens door dat ik je bijna plat reed ;(
_O- _O- _O-
Denk niet dat er iemand enthousiast gaat reageren dat hij het was. ;)
 
Gespot op de A10, een of andere mongool die me 3 x bijna van mijn motor afreed.

Eerst ff gewaarschuwd met mijn remlichten, maar dat maakte het alleen maar erger.

Op het laatst maar ff een wheelie door de coentunnel getrokken om hem af te schrikken :(

Hanekam blijft trouwens goed zitten :Y
 
Laatst bewerkt:
Gespot op de A10, een of andere mongool die me 3 x bijna van mijn motor afreed.

Eerst ff gewaarschuwd met mijn remlichten, maar dat maakte het alleen maar erger.

Op het laatst maar ff een wheelie door de coentunnel getrokken om hem af te schrikken :(

Hanekam blijft trouwens goed zitten :Y

Briljante lemming :) een hele nieuwe post in ALG was nog beter geweest _O-
 
Laatst bewerkt:
Gespot op de A10, een of andere mongool die me 3 x bijna van mijn motor afreed.

Eerst ff gewaarschuwd met mijn remlichten, maar dat maakte het alleen maar erger.

Op het laatst maar ff een wheelie door de coentunnel getrokken om hem af te schrikken :(

Hanekam blijft trouwens goed zitten :Y
Mijn dag is weer goed! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan