[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot vanochtend rond 8u vanaf de a12 den haag zelf in MH-**-70.
Na de brug over het spoor ging je links. Heb n fotootje, maar daarvoor moet je wachten tot vanavond als ik thuis ben :P
Geel hesje, grijs/rode tas en witte helm met zwarte accenten. Motor moet ik je verschuldigd blijven, maar dat weet jr zelf wel :$

Ik reed in de vierwieler en toen ik naast je wilde gaan rijden op de brug trok je m open en ging naar links :P dus kon ik je niet meer waarschuwen dat je gespot was ;)
Tot de volgende spot! :W
 
het is een suzuki bandit 1250 :] :]
heel hard schreeuwen dan maar :+ :+ :+

[...]

Waar reed je nou op, want door de drukte, de regen en mijn telefoon die ineens heel snel fototoestel moest worden heb ik dat niet gezien |(

edit: met die wind had je mijn toeter nooit gehoord :+
en door die wind kon ik je niet inhalen, haha......
edit2: ik heb laatst gelezen wat ongeoorloofd toeteren kost....ongeoorloofd zou in dit geval een discussiepunt worden...~[/quote]
 
ik was aan het sporten met school , was gaan zwemmen ook rond die tijd, maar dan in het bad met die duikplanken
 
Omstreeks 11.30 uur in Diemen een Honda XR(wit/rood met blauw zadel) Ik toeterde achter je bij het stoplicht en jij dacht dat je kentekenplaat los zat. Stukje verder in de woonwijk kon ik je toch nog duidelijk maken dat het om de MF sticker ging.
 
Gespot een rode VFR voor het stoplicht voor linksaf, Nollenweg te Alkmaar, was omstreeks 11.30 uur.
Ik reed in koekblik riching Ring en zag bij het omnkijken je sticker ziten. :Y

Wie oh wie? :W
 
GESPOT *O* *O*

Gistermiddag om 16.45 op de A7 tussen Wognum en Hoorn Noord
Een goudkleurige (yamaha ?) met sticker
Ik reed achter een bus en jij haalde mij in.
Ik in een zwarte koekblik Ford Mondeo.

Kon ff niet snel je kent.plaat zien ik probeerde nog achter je te komen maar ging te snel :]
Bij afslag Avenhorn ging ik eraf jij rechtdoor op de A7 richting Purmerend. :Y
 
Dame op iets rood langs het Spaarneplein in Den Haag richting garage.
Of het was een vent met wapperend blond haar :P

Leek een Ducati, met 2 seatpipes.
 
Vanmorgen om 07.35

een naked bike, denk een xjr 1300, i.i.g ohlins achterveren, topkoffer.
bestuurder had zwart textiel aan.
je reed op de A12, en je nam afslag Den haag Centraal station / centrum.

wie ohw wie...

ik reed in de fiat cinq (blauw / oranje ) achter je, heb ook een foto... ff kijken of ik hem kan posten!
 
Gespot op de A10, een of andere mongool die me 3 x bijna van mijn motor afreed.

Eerst ff gewaarschuwd met mijn remlichten, maar dat maakte het alleen maar erger.

Op het laatst maar ff een wheelie door de coentunnel getrokken om hem af te schrikken :(

Hanekam blijft trouwens goed zitten :Y
LOL :}

Kan ik wel om lachen :)
 
Gespot vanochtend rond 8u vanaf de a12 den haag zelf in MH-**-70.
Na de brug over het spoor ging je links. Heb n fotootje, maar daarvoor moet je wachten tot vanavond als ik thuis ben :P
Geel hesje, grijs/rode tas en witte helm met zwarte accenten. Motor moet ik je verschuldigd blijven, maar dat weet jr zelf wel :$

Ik reed in de vierwieler en toen ik naast je wilde gaan rijden op de brug trok je m open en ging naar links :P dus kon ik je niet meer waarschuwen dat je gespot was ;)
Tot de volgende spot! :W
:W sv1000s

het werd een keer tijd :P

ps.: fotootje is altijd leuk :Y
 
Gespot op d A15 ri Alblasserdam *O*

img1485331234.jpeg


img1485331255.jpeg



:W

Dat is Terror-do uit Rijswijk , onderweg naar Openings weekend van onze club
 
Gespot in bergen op zoom rond 17:15
Je reed achter mij vanaf de randweg tot aan de burgemeester stulemeijerlaan.
Ik reed op een chopper zonder mf sticker
 
Laatst bewerkt:
Omstreeks 11.30 uur in Diemen een Honda XR(wit/rood met blauw zadel) Ik toeterde achter je bij het stoplicht en jij dacht dat je kentekenplaat los zat. Stukje verder in de woonwijk kon ik je toch nog duidelijk maken dat het om de MF sticker ging.

Dat was RoyalClub, zal hem ff deze kan op wijzen.
 
Den Haag, Rijwijkseweg, nabij tramhalte Goudriaankade. Mijn achterkant is denk zojuist eindelijk weer eens gespot. Het ging om een rode BMW-achtige motor met passagier, volgens mij hoorde ik nog net iemand gespoooot roepen :)
 
Vanmiddag op de A9 richting Amstelveen (rond 17:00?) :

Een zwarte (vermoedelijk) Suzuki Bandit S (de S was in het rood.) De berijder was in zwart textiel gekleed.

Het begon net 'keihard' te regenen, toen ik jouw sticker zag. Was op de linkerbaan en remde even af om naar jou te zwaaien

Rode Ducati Hypermotard-> Zwart/rood textiel en rode helm? Dat was ik :W

Rij zelf zonder MF-sticker :)
 
Gespot: 17:30 te Amersfoort ter hoogte van de oprit naar de A1/A28.
Wie/wat:
img0099sq.jpg

Opvallendheden: je knipperlicht knippert niet, maar brand constant (zie foto).
Ik reed driftte achter je aan in een witte BMW M5 over de oprit :+
 
Laatst bewerkt:
Omstreeks 11.30 uur in Diemen een Honda XR(wit/rood met blauw zadel) Ik toeterde achter je bij het stoplicht en jij dacht dat je kentekenplaat los zat. Stukje verder in de woonwijk kon ik je toch nog duidelijk maken dat het om de MF sticker ging.

:W dat was ik *O*
 
Gespot op de parkeerplaats van APS in Utrecht.... Ook ICT-ers zijn motor-forum leden!
GroteFoto-4NYWEZVG.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan