(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Frank-m

Die hard MF'er
Donateur
13 apr 2017
595
319
32
Kampen
Een antraciete Triumph tijdens de mct vanavond op Lelystad. Had het pas laat in de gaten dus heb je niet kunnen aanschieten. Ik zat op de oude srad in groep 3 👋

motorAnk

MF'er
31 jul 2011
221
0
42
Den Haag
Bezoek site
Vandaag ( zo 26 mei) Ergens begin van de middag op de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk richting Delft; FJR 1300 (?) met een mooie donkergroene tank; kenteken MD-N*-** Ik was die ene blonde in de auto die naar je zwaaide en soort van naar je kenteken wees.; Op weg naar de ikea voor iets dat niet op de motor paste. :)

Volgens mij heb je eerder ook gespot trouwens, zag ik! Mooie kleur motor hoor!

Laatst bewerkt:

Kcid1100c

MF veteraan
1 dec 2007
6.532
154
63
Zuid Holland
Oranjelaan in Waddinxveen, bij een woning voor de deur een MF sticker. Kon geen foto maken vanaf de trapfiets met kleinzoon achterop.

Was een sportief model

Hjerteknuser

Frau Grammatik
5 sep 2012
11.038
499
37
Heemskerk
Om ongeveer 20:45 u op de westelijke randweg in Beverwijk, richting Heemskerk: MT-SH-87 (dacht ik). Ik was mijn nieuwe tweewieler aan het testen, op het fietspad ernaast ;)

MotoMarz

MF veteraan
Donateur
16 apr 2003
19.086
59
45
Appelscha
www.bovendewol.nl
Vanmorgen tegen 8:30, A10 Zuid vanaf NIeuwe Meer, Afrit VUmc, onderaan bij verkeerslicht.
Jij stond voorgesorteerd voor rechtdoor naar de Schoen,
witte motor met blauwe en rode striping?
Geen idee van merk en type.
De boel begon alweer te rijden, en ik reed tussendoor op de linksaf-stroken (Op R1200RT).

nutty tart

MF veteraan
20 apr 2006
6.870
10
Vanochtend rond 10.30 tankstation A12 bij Arnhem. Groepje MF-ers (KTM adventure) op weg naar het Sauerland. :t*O*

gtswizard

Die hard MF'er
Donateur
1 mei 2006
812
232
56
tilburg
vanmiddag op de snelweg in duitsland, net voor de grensovergang met venlo een hele grote groep choppers, waarvan een met sticker, ik maakte een hoop kabaal met mijn strebel hoorn en probeerde naar de sticker op mijn topkoffer te wijzen

Kcid1100c

MF veteraan
1 dec 2007
6.532
154
63
Zuid Holland
vanmiddag op de snelweg in duitsland, net voor de grensovergang met venlo een hele grote groep choppers, waarvan een met sticker, ik maakte een hoop kabaal met mijn strebel hoorn en probeerde naar de sticker op mijn topkoffer te wijzen
Teruggespot!

Hemelvaartweekend in het Westerwald met 41 motoren (Shadow Motorclub).

Je was duidelijk met het wijzen op je sticker! _O-

• Like
Waarderingen: gtswizard