(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Yup paar kinderen konden het niet ontopic houden en bleven maar heen en weer kletsen:+

Kentekens en locaties onder de streep graag!

----------------------------------------------------------------
 
Yup paar kinderen konden het niet ontopic houden en bleven maar heen en weer kletsen:+

Kentekens en locaties onder de streep graag!

----------------------------------------------------------------
Oei...je laat wel erg weinig ruimte onder de streep.....😁
 
Gisteren in Purmerend . mf.jpg
 
Ter hoogte van waar? Weet je nog een merk/type motor? Of anders auto? Heb jij iemand gespot of ben je zelf gespot?

jaaah?
waar ongeveer ?
ik heb vanochted klein stukje A20 gedaan, van A13 tot Schieweg...

(nu al een week trotse sticker erop... )

Er kwam iemand naast me rijden die heel blij zwaaiden en naar zijn kentekenplaat aan het wijzen was, ik zwaaide heel blij terug en daarna reed je achter me in de file weer verder. Het was tussen Cappelle en Rotterdam Alexander....
 
Er kwam iemand naast me rijden die heel blij zwaaiden en naar zijn kentekenplaat aan het wijzen was, ik zwaaide heel blij terug en daarna reed je achter me in de file weer verder. Het was tussen Cappelle en Rotterdam Alexander....
Dat was ik dus niet (lijkt me ook een beetje een risicovolle actie om zo iemand te wijzen op jouw MF sticker had em zeker net nieuw op de nummerbord geplakt).
 
ikke wassut niet...

en dat wijzen op de sticker etc... Als je ooit door Dwaal gespot bent, dan weet je dat dat allemaal kinderspel is.
@dwaal weet op een of andere manier de boodschap "Hey-Daar... Jullie zijn Gespot voor Em-Ef, ga je mee even koffie drinken?" over te brengen.
Ooit, sept 2015 meen ik, ergens op de A12, vlak voor den andel.
 
Het was een drukke dag ArendJan....maar het was ikke...je weet wel, die gozer met die zwarte DR en en MF sticker die inmiddels geheel wit is geworden. Ik moet nodig weer eens een nieuwe bestellen. Maar was een leuke spot hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan