(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanochtend rond 07:45 op de A20 kom in de Botlektunnel achter een motor rijden. Kenteken: MM-**-49. herkent iemand zich?

En dan een paar minuten later kom ik naast een mooie 1400cc'er te staan. Deze sloeg af bij Nouryon. Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op de A9 in de file, net voorbij de brug over zijkanaal C, soort offroad fiets, schoof een strook op naar rechts om een trage motorrijder met koffers (waar ik direct achter reed, beetje suf dat ie niet de opzij ging om mij en degene achter mij voofbij te laten), voorbij te kunnen komen. Ik meende een sticker te zien, was rond 08:00 uur.
Wie oh wie?
 
Rond 10 over half 5 iemand gespot in Veendam (Groningen) langs langeleegte Je reed op een bordeaux rode Honda cbf 600s geloof ik? Geen idee of het een Mf er is. Je reed net de rotonde op.

Modbreak:


Dit topic gaat over het spotten van herkenbare MF'ers. In de praktijk is dat aan de hand van een sticker. Willekeurige motorrijders aanhalen is dus niet de bedoeling.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend op de A9 in de file, net voorbij de brug over zijkanaal C, soort offroad fiets, schoof een strook op naar rechts om een trage motorrijder met koffers (waar ik direct achter reed, beetje suf dat ie niet de opzij ging om mij en degene achter mij voofbij te laten), voorbij te kunnen komen. Ik meende een sticker te zien, was rond 08:00 uur.
Wie oh wie?

Misschien ik? Als inhaler dan, niet de trage motorrijder.
R1200RT.
Maar volgens mij was ik wat later daar.
 
Misschien ik? Als inhaler dan, niet de trage motorrijder.
R1200RT.
Maar volgens mij was ik wat later daar.

Was volgens mij rond 08:00 uur.
Tja, het gaat om iemand die de trage motorrijder voor mij schijnbaar zat was, een strook naar rechts opschoof, die trage motorrijder inhaalde en daarna weer terug ging naar links, ging net aan.
Was iig een BMW ja.
 
Was volgens mij rond 08:00 uur.
Tja, het gaat om iemand die de trage motorrijder voor mij schijnbaar zat was, een strook naar rechts opschoof, die trage motorrijder inhaalde en daarna weer terug ging naar links, ging net aan.
Was iig een BMW ja.


Klinkt wel als mijn actie ja :Y
 
Gisteravond, 10 Maart, omstreeks 21:50, op de A20 ter hoogte van Terbregseplein, Gouda richting Hoek v Holland.
Ingehaald door een collega die volgens mij wel iets over de Vmax ging, en een forse koplamp had.

Geen idee wat voor motor, ik meen type Naked.
Ik zag nogal laat dat er een tweede blauwe vlek op je nummerplaat zat.


enne: ik rijd best veel, maar ik spot weinig stikkers en ben zelf al in geen tijden meer gespot...
 
Afgelopen zondag een zwarte BMW gespot, kenteken 95-ML- xx, kon het zo snel niet lezen. Was in het noorden van het land bij Hongerige Wolf, rond een uur of 10.00
 
Afgelopen zondag een zwarte BMW gespot, kenteken 95-ML- xx, kon het zo snel niet lezen. Was in het noorden van het land bij Hongerige Wolf, rond een uur of 10.00

LOL. picture or it didnt happen....
(maar dat zou ik geweest kunnen zijn, ja)
 
Gisteren even na vieren op de A4 Amsterdam richting het zuiden: blauw-witte sportief ogende Suzuki -mogelijk een R6, dat kon ik zo snel niet zien- met een berijder met beige casual ogende broek en een rugzak in een soort camo-groen.

Je haalde me net na de Schipholtunnel in en voegde uit richting N201/Hoofddorp.
 
Vanmiddag zo rond 13:00 uur zag ik op de kruising Thorbeckelaan met de Laan van Meerdervoort (Den Haag) helemaal vooraan bij het verkeers licht een BMW K1200R staan met een MF sticker op de nummerbord. Wie was het?
 
:W
In principe elke maandagavond en dinsdagochtend op dat traject.
Komende weken nog even onzeker,
want weet nog niet of ik wel naar mn ouders moet met al het Corona-risico.
 
Zojuist voorbijgekomen in de Mandemakerstraat in Hoogvliet.
Een zwart grijze Yamaha. Kenteken begon met 62-MB-?? Laatste niet onthouden.

Ik stond bij een wit busje de ramen te poetsen :)
 
Vergeten te melden hier... Ik ben Belg maar was op bezoek bij familie in Ijzendijke vorige week zaterdag; 7 maart 2020. Wie o wie kwam ik tegen in de Bosdijk daar met een Superduke GT die een ferme wheelie deed; met in zn zog een KTM Smc R ? twintig minuten later dezelfde twee motards in Aardenburg :D ik deed het 'twee keer' teken :t Ik herinner met de rijder met de Superduke GT die iets roods had aan zn helm... Ik reed met de oranje Duke 690 gevolgd door een SMC ?
 
Zojuist voorbijgekomen in de Mandemakerstraat in Hoogvliet.
Een zwart grijze Yamaha. Kenteken begon met 62-MB-?? Laatste niet onthouden.

Ik stond bij een wit busje de ramen te poetsen :)

😳
*O**O**O**O**O*

Eindelijk, een keer gespot..
Thats me!!!!!!!
Met mijn Poes..

Stond jij toevallig naast een groene Kawa??

:t
 
😳
*O**O**O**O**O*

Eindelijk, een keer gespot..
Thats me!!!!!!!
Met mijn Poes..

Stond jij toevallig naast een groene Kawa??

:t


Ik dacht het al, reed je vanochtend toevallig weer voorbij?
Nee, redelijk ver aan het eind van de straat. Ik was net de ramen aan het zemen van mijn bedrijfsbus. ik werk bij de firma met blauw/gele vlaggen voor de deur.
 
Ik dacht het al, reed je vanochtend toevallig weer voorbij?
Nee, redelijk ver aan het eind van de straat. Ik was net de ramen aan het zemen van mijn bedrijfsbus. ik werk bij de firma met blauw/gele vlaggen voor de deur.

En weer gespot_O-

Zo nooit, en zo 2x in een week, terijl die net bezig is..



Blauw met gele vlaggen??
Toch is wat beter om mij heen kijken dan, want géén idee waar je bedoel.
Rij pas 7 jaar die route, daarvoor kwam ik niet verder dan het eind van het viaduct:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan