(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Nog ééntje dan een kenteken kan iedereen natrekken.
Heb je nooit gedacht waarom is dat kenteken afgeplakt of verwijdert is,dat doen ze niet voor niets
Ik laat het hier verder bij je snapt het ,of je wilt het niet snappen
 
Laatst bewerkt:
Ik rij al jaren met sticker rond, ben ook wel gespot een paar keer, maar heb op geen enkele manier problemen gehad. Ja, ze kunnen, als ze op MF zitten in m'n profiel zien waar ik woon, maar het is best groot hier. En met het natrekken van een kenteken bereik je vrij weinig.
 
Nog ééntje dan een kenteken kan iedereen natrekken.
Heb je nooit gedacht waarom is dat kenteken afgeplakt of verwijdert is,dat doen ze niet voor niets
Ik laat het hier verder bij je snapt het ,of je wilt het niet snappen
Wat jij wil jongen, maar ga hier niet iedereen voor dom uitmaken want je bent het voorbeeld van "dom zijn" op deze manier.

Jij denkt dat je alle info over een persoon op kan vragen dat aan een kenteken gekoppeld is.
Enige wat jij of iedereen op rdw.nl op kan vragen is de info over het voertuig, no mas.
 
En al kun je er meer mee. Ik ben een stuk anoniemer op het internet dan 80% van Nederland, bij gebrek aan Social media, LinkedIn en dat soort troep.

Daarbuiten is niks op het internet echt anoniem. Het verbaast me door spellen als het Petflesspel en de Landmarkrally hoe weinig informatie je nodig hebt om snel en accuraat iets digitaal te vinden...
 
Je gaat toch niet alles bekent maken op internet,het gaat de hele wereld over
Er zijn ook dingen die je voor je zelf wilt houden,maar misschien geld dat alleen voor mij.
Waarom denk je dat kentekens vaak afgeschermd worden ,dat is echt niet voor niks
Ik denk dat je je kentekenplaat het best van je motor kan halen, is de kans nog kleiner dat iemand het kan zien. Mooi op de kop onder in een doos op zolder.

Bovendien is de kans kleiner dat je geflitst wordt en een brief op de mat krijgt :t
 
Ik rij al jaren met sticker rond, ben ook wel gespot een paar keer, maar heb op geen enkele manier problemen gehad. Ja, ze kunnen, als ze op MF zitten in m'n profiel zien waar ik woon, maar het is best groot hier. En met het natrekken van een kenteken bereik je vrij weinig.
Jij snapt het dus echt niet he, zelfs meneer Rene vindt het dom! Snap je dat nou echt niet? Heb je zijn uitleg soms niet gelezen??


;-)
 
Volgens mij is de enige reden dat kentekens afgeschermd worden vanwege privacy. En dan vooral als je kenteken door iemand anders op beeld gebracht wordt.

Dus dat je met je vrouw het NOS journaal zit te kijken en bij een item over Amsterdam je vrouw tegen je zegt: "Hey is dat niet jouw motor daar op de wallen?" Dat jij dan kan zeggen: "Nee joh, das toevallig zo'n zelfde in dezelfde kleurstelling"...

Dus als je niks te verbergen hebt boeit het verder ook niks, en zo een ben ik er ook :W
 
Na 30s kijken naar de post history van @Meneer René weet ik al vrij zeker dat hij woont of werkt in Hilversum. Heb ik nog niets bijzonders gedaan. Als iemand even een half uurtje de tijd neemt is er vast genoeg te vinden om hem ervan te overtuigen dat zijn kenteken nou niet perse de belangrijkste bron van informatie betreft. ;)
 
Ik had dit kunnen verwachten met al die plakplaatjes plakkers,alleen niet verwacht dat mensen hier zo op uit hun dak kunnen gaan
Wel grappig,ik plakte op de kleuterschool plakplaatjes.

Ieder z'n ding René,doe vooral waar jij je prettig bij voelt en niet waarbij je je niet prettig voelt. Ieder zo zijn keuze.


Ja, rijdt heerlijk. Ben hem nu naar een naked aan het ombouwen.

Leuk! Dat had ik ook gedaan als ik hem had gehouden.
 
Mijn dag was goed hoor ik heb weer 2 stickers gezien 1 bij goedhart en 1 bij de brug bij nieuwersluis
Top dag ha ha
 
Ik had dit kunnen verwachten met al die plakplaatjes plakkers,alleen niet verwacht dat mensen hier zo op uit hun dak kunnen gaan
Wel grappig,ik plakte op de kleuterschool plakplaatjes.

Als iemand mijn motor echt wil, dan maakt t niet zoveel uit of mijn kenteken wel of niet op internet staat hoor.

Dus bij deze, aan alle dieven van Nederland, heb je nog interesse in een 25 jaar oude rode VFR met 56 dkm op de teller, kom m of probeer m dan te halen op de Pioenstraat 103 te Alcmaria, hij staat geparkeerd in een half parkeervak, naast de witte Fordbus van mn buurman.
Succes ermee!👋👍🏻
 
Toch ga je redelijk ver. Dat korreltje zout snap ik wel, maar het werkt tegen je. Je zorgt ervoor, dat mensen zoals ik anders tegen je aankijken.
Je kan best een toffe kerel zijn hoor, daar twijfel ik niet aan. Weet je, ik heb hier op MF zoveel leuke contacten gehad, en nu nog, dat ik al jaren met dat stickertje rondrij. Niet dat je het kan vergelijken met iets als de Hell's angels hoor, want zo werkt het niet hier. Het is een samenvoeging van meerdere motorrijders die, allemaal, er zijn om leuk te rijden, en, dat is nog wel het belangrijkste, er zijn om elkaar te helpen waar ze kunnen. Weet je, iedereen hier kan tegen een grapje.
Maar echt, en dat meen ik, je ging te ver. Dat gezegd hebbende, ben ik er klaar mee. Of je nou een sticker plakt of niet, is geheel aan jou. En dat maakt dus ook niet uit. Het is jou keuze. Ik heb die sticker wel, en weet je, als ik iemand kan helpen doe ik dat. Jij waarschijnlijk ook, maar ik ken je niet.

Groetjes, Coert.
 
Heb niets met helpen te maken, als iemand pech heeft zou ik altijd stoppen
Maar ik mag wel uitgemaakt worden voor demente, maar mij doet dat niets,ik lach er om
Mij valt op dat op het forum mensen erg gauw op hun teentjes zijn getrapt hoor.
En sommige gooien je dan van alles naar je kop,dat zou je van mij niet horen,ik blijf netjes,alleen ik pest een beetje
Groetjes René
 
Heb niets met helpen te maken, als iemand pech heeft zou ik altijd stoppen
Maar ik mag wel uitgemaakt worden voor demente, maar mij doet dat niets,ik lach er om
Mij valt op dat op het forum mensen erg gauw op hun teentjes zijn getrapt hoor.
En sommige gooien je dan van alles naar je kop,dat zou je van mij niet horen,ik blijf netjes,alleen ik pest een beetje
Groetjes René
Neem jezelf eens onder de loep?
Je jaagt iedereen tegen je in het harnas met je schrijfsels.

Besef nu eens dat er echte mensen achter al deze teksten zitten met alle goede bedoelingen.
Grappen mag altijd maar hou het voor een ieder leuk.
Echt, MF is een bijzonder forum waar heel veel mensen ongelofelijk veel aan hebben of hebben gehad.

Het is hier geen dumpert ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan