(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Welke mf-er had geen zin om te koken of was de regen zat en nam even een pauze bij de mac ermelo? 20210808_174749.jpg
 
Ik weet niet of deze meneer op het motorforum zit, maar ik hoop van wel en dat hij dit terug leest! Zou heel grappig zijn.
Vorige week vrijdag de 13e van augustus ging ik 's ochtends langs te lokale groenteboer, uur of 9. Toen ik naar buiten stapte kwam hij net aan, Suzuki Vstrom 1000 bj 2005, donker blauw van kleur. Zeker 15-25 mins buiten staan praten over motorrijden, erg gezellig.
Hij vertelde dat hij uit Harlingen kwam en sinds juni zijn rijbewijs, erg gezellig even gebabbeld en daarna onze weg hervat
 
Ik weet niet of deze meneer op het motorforum zit, maar ik hoop van wel en dat hij dit terug leest! Zou heel grappig zijn.
Vorige week vrijdag de 13e van augustus ging ik 's ochtends langs te lokale groenteboer, uur of 9. Toen ik naar buiten stapte kwam hij net aan, Suzuki Vstrom 1000 bj 2005, donker blauw van kleur. Zeker 15-25 mins buiten staan praten over motorrijden, erg gezellig.
Hij vertelde dat hij uit Harlingen kwam en sinds juni zijn rijbewijs, erg gezellig even gebabbeld en daarna onze weg hervat
Tja, aan de ene kant is dat natuurlijk een leuk verhaal, maar tegelijkertijd is dat niet de bedoeling van dit topic. De bedoeling van dit topic is dat je ontmoetingen meldt met mensen die op zeker MF-er zijn en (doorgaans) herkenbaar zijn aan de MF-sticker op hun motor.
 
Tja, aan de ene kant is dat natuurlijk een leuk verhaal, maar tegelijkertijd is dat niet de bedoeling van dit topic. De bedoeling van dit topic is dat je ontmoetingen meldt met mensen die op zeker MF-er zijn en (doorgaans) herkenbaar zijn aan de MF-sticker op hun motor.
Oh oke, da wist ik nie hè.
Zal maar eens zo'n stickertje bestellen dan.

Maarrree hoe weet je dat dan als je bijv elkaar voorbij rijdt op de snelweg? Die sticker kan je dan met geen mogelijkheid zien, en er staan menig berichten in dit topic, zoals dit \/
Net een Fjr op de hollandsebrug a6 👋🏻

Dus alleen als je zeker weet dat tegengekomen motorrijder MF-er is, dan hier plaatsen?:t
 
Oh oke, da wist ik nie hè.
Zal maar eens zo'n stickertje bestellen dan.

Maarrree hoe weet je dat dan als je bijv elkaar voorbij rijdt op de snelweg? Die sticker kan je dan met geen mogelijkheid zien, en er staan menig berichten in dit topic, zoals dit \/


Dus alleen als je zeker weet dat tegengekomen motorrijder MF-er is, dan hier plaatsen?:t
Die reflecterende vliegenmeppers kun je ook gebruiken om achter je te kijken, super handig!
 
Oh oke, da wist ik nie hè.
Zal maar eens zo'n stickertje bestellen dan.

Maarrree hoe weet je dat dan als je bijv elkaar voorbij rijdt op de snelweg? Die sticker kan je dan met geen mogelijkheid zien, en er staan menig berichten in dit topic, zoals dit \/


Dus alleen als je zeker weet dat tegengekomen motorrijder MF-er is, dan hier plaatsen?:t
Ik wil best geloven dat er hier grote groepen motorrijders op het forum zijn die helemaal geen sticker hebben! En die moet je dan negeren als spot als je die dagelijks tegenkomt op de Nederlandse wegen?
 
Ja precies! Ben eens een aantal pagina terug gaan lezen (oa ook openingspost) en misschien wel het merendeel van wat ik lees rijdt zonder sticker.. Ik probeer altijd even te groeten en spotten naar mijn mederijders.
Lekker blijven spotten dus en hopelijk leest de betreffende persoon het terug, dat is het mooiste natuurlijk :D
 
ik had wel de indruk dat er aantal jaren geleden meer stickers rondreden..
mijn laatste spot is al van ... ik denk 2019? bij Hellevoetsluis?
Vroeger.. vroegah, had ik meer spots.. en het is niet dat ik minder op de weg zit...
 
ik had wel de indruk dat er aantal jaren geleden meer stickers rondreden..
mijn laatste spot is al van ... ik denk 2019? bij Hellevoetsluis?
Vroeger.. vroegah, had ik meer spots.. en het is niet dat ik minder op de weg zit...
Sticker plakken = boete betalen

Schijnbaar mag je van de afdeling OM van de Nederlandse Staatscriminelen geen aanpassing plegen op jouw nummerbord dus ook geen plakkertje plakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan